Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

MixDigital Team
28 Липня, 2021

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари й парфумерію, працює за моделлю прямих продажів і за ecommerce-моделлю.

Розповідаємо, як ми підвищили Conversion Rate утричі, збільшили повернення інвестицій і знизили вартість транзакції завдяки performance-кампанії для ecommerce-майданчика.

Завдання й цілі кампанії

Бізнес-завдання клієнта — повернення інвестицій в digital на рівні 3:1. Завдання рекламної кампанії: збільшити продажі ecommerce сайту в beauty категорії.

Для цього ми мали:

  • Згенерувати релевантний трафік на сайт
  • Провести a/b тестування для покращення результатів кампаній
  • Збільшити повернення інвестицій та знизити ERS (effective revenue share)

Оскільки кампанія наразі активна, розповімо про період вересень 2020 — травень 2021.

Рекламний підхід, тактика та інструменти:

  • До старту рекламної кампанії ми провели аудит налаштування GTM, Google Analytics, Google Ads, Merchant Center і Facebook Ads. За результатами аудиту визначили проблемні точки й можливості для зростання. (Навіщо потрібен аудит Google Analytics — читайте в нашій статті).
  • В Google Analytic ми доналаштували всі необхідні події, щоб відстежувати customer journey користувача й розуміти, на якому етапі він залишає сайт, не здійснивши транзакцію. Це дозволяло виявити слабкі місця, внести зміни на сайт і збільшити CR удвічі.
  • Налаштували зв‘язки між GA360, Campaign Manager і Search Ads 360. Створили події в  Floodlight, за допомогою яких надалі оптимізували кампанії з допомогою Search Ads 360. Для автоматизації роботи в фіді даних прописали окремі custom label. Це дозволило автоматично вивести акційні позиції в окремі розміщення, й робити на них акцент.

В Google Ads ми переробили структуру кампаній. На старті налаштували:

  • Торгові (shopping) кампанії. Прописали ТЗ з допрацювання фіду даних. Додали категорії, знижки, описи. Відсоток показів в пошуковій видачі збільшився, ми залучили більше цільових користувачів, які здійснюють транзакції.
  • Пошукові кампанії за брендовими й категорійними запитами. Головний бюджет виділяли на брендовий трафік, щоб викупати 99% запитів. Для роботи з категорійними запитами налаштували DSA кампанії.
  • Динамічний ремаркетинг і ремаркетинг на тих, хто додав товар до кошика, але не здійснив транзакцію. Зібрали статистику, провели аналіз і відключили динамічний ремаркетинг в Google Ads на користь динамічного ремаркетингу в Criteo. Останній показав кращий результат за кількістю замовлень і поверненням інвестицій.

Крім того, ми тестували Discovery Ads та YouTube for Shopping. Кампанії не давали бажаних результатів і були відімкнені.

Для оптимізації кампаній під повернення інвестицій ми під’єднали Search Ads 360. Автоматизовані процеси бідінгу і налаштування планів за бюджетами допомогли швидше оптимізувати рекламні кампанії. Додатково ми інтегрували Facebook в Search Ads 360, щоб відстежувати й оптимізувати рекламні кампанії з урахуванням міжканальної атрибуції.

У Facebook Ads ми переробили структуру за воронкою продажів. Були налаштовані:

  • Кампанії з оптимізацією під конверсії на залучення нової аудиторії за інтересами та Look-a-Like аудиторії на тих, хто здійснював транзакції та CRM базу клієнта.
  • Динамічний ремаркетинг за каталогом товарів.
  • Кампанії з оптимізацією під конверсії на 1st party дату клієнта: користувачі сайту, які не здійснили транзакцію, CRM база, підписники Facebook й Instagram.

Під час кампанії ми враховували перетин і вигорання аудиторії. Регулярно тестували нові креативи й меседжі, аналізували креативи й складали рекомендації для дизайнера.

Результати рекламної кампанії

За 8 місяців рекламної кампанії ми проводили A/B тестування, оптимізували кампанії, тестували різні аудиторії, типи кампаній, тісно спілкувалися з клієнтом і отримували фідбек. Performance-кампанії дозволяють оцінювати окупність інвестицій, бачити результати тут і зараз. В результаті кампанії нашого клієнта вартість транзакції впала на 240%. Conversion Rate на сайті зросла утричі, з 0,20% до 1,06%. Повернення інвестицій зросло, а ERS знизився на 260%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022