Просування бренду Curtis

MixDigital Team
22 Жовтня, 2019

Curtis

Чай Curtis – це сучасний чай з унікальними яскравими смаками, зібраний на кращих плантаціях світу. Справжній подарунок шанувальникам листового чаю преміальної якості. Флагманський бренд в портфелі продуктів May company.

Виклик

Підвищити рівень знання бренду за допомогою display форматів і соціальних мереж.

Основні KPI

Максимальне охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Основними охватними майданчиками для реалізації поставлених KPI були обрані: GDN і Facebook / Instagram. Велика увага була приділена креативу банерів. Для цього ми залучили наших партнерів по мережі Admixer – креативне агентство VIVID. Вони створили різноманіття якісних банерів, що залучають та промо постів. Для більш нативного рекламного повідомлення, ми залучили блогерів, які контактували з цільовою аудиторією в соціальних мережах, максимально цікаво і ненав’язливо розповідаючи про продукт.

Для додаткового охоплення ми використовували формат брендингу на топових інформаційних ресурсах з високою концентрацією цільової аудиторії: kino-teatr.ua, tv.ua, tochka.net bigmir.net, 1plus1.ua.

Результати

Перевиконання місячного охоплення більш ніж на 50%
1,66 млн – охоплення цільової аудиторії, на 38,4% вище планового
Середній CTR – 0,6%, що вище планового – 0,23%
Збільшили знання бренду серед цільової аудиторії на + 10%, серед всіх споживачів чаю на + 4%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022