Просування бренду Lacalut

MixDigital Team
21 Жовтня, 2019

Lacalut

Бренд Lacalut один з лідерів по виробництву зубних паст. Широка лінійка продукції дозволяє підібрати необхідну пасту для догляду за порожниною рота з урахуванням індивідуальних особливостей кожного члена сім’ї.

Виклик

Підвищити впізнаваність торгової марки і стимулювати до покупки.
Побудувати максимальне охоплення цільової аудиторії за допомогою відео формату, на частоті 4+.

Основні KPI

Збільшити знання бренду.
Максимізувати охоплення серед цільової аудиторії.

Рішення

Спочатку був запропонований інструмент YouTube з форматом In-Stream TrueView з моделлю оплати за перегляди. В ході рекламної кампанії, для максимальної доставки ключового повідомлення бренду до цільової аудиторії, був додатково прорахований і запущений інструмент Bumper Ads (6 секунд), без можливості пропуску ролика. Додатково, для виходу на планову частоту 4+, був запущений інструмент Bumper Ads ремаркетинг на користувачів які вже переглянули довгу версію ролика.

Також для розширення охоплення, паралельно кампаніям в YouTube, були запущені відео пакети: Преміум Admixer і Starlight media.

На In-Stream кампанію ми налаштували дослідження Brand Lift, для відстеження зміни рівня інтересу до бренду і готовності його купити.

Результати

11,06 млн. показів, на 46,6% вище плану
1,66 млн. – охоплення цільової аудиторії, на 38,4% вище планового
52,7 тис. кліків, на 214% вище плану
6 + середня частота рекламної кампанії замість планової 4+
на 5% зросла перевага до торгової марки
на 11% зріс намір до покупки продуктів торгової марки

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022