Наздогнати без порушення правил: як влаштовано ремаркетинг фармпрепаратів

Реклама ліків — одне з найскладніших завдань, маркетологи фармкомпаній працюють в умовах обмежень. Якщо в будь-якій іншій галузі треба стежити за ринком, поведінкою користувачів і конкурентів, то у фарміндустрії це

Поділитися
Як обрати DSP?

Про що ми говоримо, коли говоримо про програматик? Рекламодавці мають одну заповітну абревіатуру — DSP (Demand Site Platform), або ж платформа на боці попиту. Перш ніж розміщувати рекламу, важливо обрати

Поділитися
Низька конкуренція й нова аудиторія: чому вам потрібна реклама в TikTok просто зараз

Коли TikTok почав набувати популярності, він вважався соцмережею для підлітків. Непродуманий (на перший погляд) відеоконтент не викликав довіри, а бренди не поспішали заходити на нову платформу. Протягом останнього року багато

Поділитися
Що таке Google Campaign Manager 360 та як його застосовувати в рекламі

Коли стартує рекламна кампанія, непогано тримати всі дані в одному місці. Всі відео та банери, інформацію про розміщення та конверсії. Якщо ви не хочете налаштовувати кожен інструмент окремо — допоможе

Поділитися
Як минула наша “Молодість”: рекламна кампанія кінофестивалю

“Молодість” — перший міжнародний кінофестиваль України, він проходить у Києві з 1970 року. Тут демонструють авторське кіно — дебютні, нестандартні, складні, сумні, смішні, незвичайні фільми. Про “Молодість” знають кияни й

Поділитися