Комунікація бренда: Paid, Earned, Owned Media

Для брендів і підприємств стає важливішим, ніж будь-коли, розрізняти Paid - платні, Earned - придбані та Owned - власні медіаканали.

Поділитися
Brand Lift 2.0

У даній статті ми розглянули основні відмінності і нововведення, які стали доступні з анонсом версії інструменту Brand Lift 2.0.

Поділитися
Brand Lift Survey – дослідження показників здоров’я бренду в YouTube

Одне з головних питань маркетологів – що можна отримати від медійної реклами? На ринку існують декілька досліджень, що дозволяють виміряти ріст знання про бренд або продукт. Одним з найпростіших і

Поділитися
Серійний показ відеореклами або Video Ad Sequencing в Google Ads

Серійний показ відеореклами або Video Ad Sequencing – це інструмент, який допоможе розповісти історію бренду, продукту або послуги за допомогою серії відеореклами на YouTube. Він дає можливість залучати свою цільову

Поділитися
Як вибрати digital-агенцію: покрокове керівництво

Власники бізнесу нерідко стикаються з вибором відповідної digital-агенції. Приємно, коли очікування збігаються з реальністю. Але, для того щоб комфортно співпрацювати важливо знати деякі тонкощі. Про них ми і розповімо в

Поділитися