Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари й парфумерію, працює за моделлю прямих продажів і за ecommerce-моделлю.

Поділитися
Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі, так і машини з пробігом, а також всі деталі. Кращі

Поділитися
Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies.  Ми не можемо назвати цю інформацію гарною чи поганою — зрештою, кожен

Поділитися
Як вивести відомого українського виробника в діджитал: рекламна кампанія соусів ТМ “Руна”

Наш клієнт, ПрАТ “Луцьк Фудз” вже понад 20 років виробляє томатні соуси та пасту, гірчицю та аджику, столовий та натуральний оцет. Продукція продається в Україні та за кордоном, споживачі добре

Поділитися
Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане нова iOS проявом турботи про

Поділитися