Медійна реклама: формати, переваги, міфи

Перше, що приходить на думку при словосполученні медійна реклама — це банери. Дійсно, однією з найперших реклам в інтернеті була банерна.

Поділитися
F*ch it: як ми вивели на ринок новий бренд за 2 місяці

На ринку електронних девайсів для паління, здається, є все. Прилади усіх можливих форм і розмірів, з рідинами й стіками, дешевші й дорожчі. Хтось цурається новинок та продовжує курити цигарки. Інші

Поділитися
Як ми розповіли країні про доставку ліків разом з “Укрпоштою”

На початку 2020 “Укрпошта” прогнозувала обсяги роботи на рік. Очікували на зростання B2B й B2C відправлень, планували рекламні кампанії, тендерні процедури.  А ще маркетологи стежили за ситуацією з коронавірусом. Вони

Поділитися
Зміни — це ми: як минув 2020 для MixDigital

Певно, нікого не здивуємо, якщо скажемо, що на початку 2020 мали зовсім інші очікування. На цьому можна було б і закінчити розповідь, але зупинятися — не наш шлях. Цього року

Поділитися
Програматик: як це працює

Щойно користувач подумає про товар — він вже біля дверей. Про таке сервісне та рекламне майбутнє можемо лише здогадуватись (та, звісно, прогнозувати). А поки написали для вас гайд з програматику.

Поділитися