Аналізуємо цілі й завдання рекламної кампанії, продукт і бізнес клієнта. Дізнаємося всі дані з завдання — збираємо інформацію для подальших етапів роботи.
2
Стратегічна оцінка й планування
(2 – 5 днів)
Кожен бриф отримує стратегічну оцінку. Ми розробляємо стратегію просування, ставимо цілі, аналізуємо сайт, аудиторію й конкурентне середовище, готуємо медіаплан.
3
Продакшн рекламних матеріалів
(3 – 10 днів)
Прописуємо технічні вимоги рекламних систем до матеріалів, за необхідності адаптуємо рекламні матеріали до розміщення.
4
Налаштування систем вебаналітики для відстежування ефективності
(2 – 5 днів)
Перевіряємо коректність, або пишемо ТЗ для встановлення кодів відстежування Google Ads, GTM і Google Analytics на сайт. Перевіряємо коректність, або налаштовуємо збирання даних до сервісу вебаналітики, перевіряємо мікро- й макро- цілі.
5
Налаштування й запуск рекламної кампанії
(2 – 5 днів)
Створюємо або під‘єднуємо рекламні акаунти. Проєктуємо структуру рекламних кампаній. Сегментуємо цільову аудиторію. Визначаємо стратегії оптимізацій й таргетинги.
6
Аналіз й оптимізація розміщень
(протягом усього періоду розміщення)
Контролюємо основні показники й досягнення KPI. Проводимо А/Б тестування. На основі аналізу готуємо й впроваджуємо план з оптимізації. Моніторимо конкурентів і новинки в рекламі, застосовуємо кращі рішення на практиці.
7
Регулярна звітність з роботи, що виконана
Готуємо звіти з висновками й планом робіт з оптимізації, масштабування. Проводимо статуси з клієнтом про роботу, що виконана й досягнення KPI.