Реклама в пошуковій мережі

З‘являється поруч з результатами пошуку, коли запит користувача відповідає вашим ключовим словам. Реклама в пошуковій мережі — один з найконверсійніших інструментів, вона виведе вас до ТОПу пошукової видачі без SEO-оптимізацїї.

Реклама в пошуковій мережі дозволяє

Показувати рекламні оголошення над результатами органічної видачі
Працювати зі сформованим попитом — показувати рекламу користувачам, відповідно до їхніх пошукових запитів
Показувати оголошення з карткою товару на сторінці пошукової видачі, таким чином залучати найперспективніших клієнтів
Оптимізувати рекламні оголошення під досягнення цільових дій на сайті (транзакції, ліди, конверсії, дзвінки)

Формати

Текстові й динамічні пошукові оголошення
Оголошення лише з номером телефону
Товарні оголошення (зображення, назва, ціна, домен сайту)

KPI реклами в пошуковій мережі

Правильна комбінація KPI підбирається,
залежно від завдання рекламної кампанії.

Відсоток отриманих показів в пошуковій видачі
CTR
CPC (вартість кліку)
CR (коефіцієнт конверсії)
CPA (вартість конверсії)
ROAS (повернення інвестицій на рекламу)
Хочете, щоб ваші оголошення
були схожими на результати пошуку?
Залиште заявку, наші фахівці підберуть потрібні формати й інструменти
Залишити заявку

Як ми працюємо з рекламою в пошуковій мережі?

  • prev-ico
  • next-ico
1
Брифінг/дебрифінг
(1 – 3) дні
Аналізуємо цілі й завдання рекламної кампанії, продукт і бізнес клієнта. Дізнаємося всі дані з завдання — збираємо інформацію для подальших етапів роботи.
2
Стратегічна оцінка й планування
(2 – 5 днів)
Кожен бриф отримує стратегічну оцінку. Ми розробляємо стратегію просування, ставимо цілі, аналізуємо сайт, аудиторію й конкурентне середовище, готуємо медіаплан.
3
Налаштування систем вебаналітики для відстежування ефективності
(2 – 5 днів)
Перевіряємо коректність, або пишемо ТЗ для встановлення кодів відстежування Google Ads, GTM і Google Analytics на сайт. Перевіряємо коректність, або налаштовуємо збирання даних до сервісу вебаналітики, перевіряємо мікро- й макро- цілі, імпорт даних з Google Ads до Google Analytics, під‘єднуємо системи Call-Tracking за необхідності.
4
Налаштування й запуск рекламної кампанії
(2 – 5 днів)
Створюємо або під‘єднуємо клієнтський акаунт Google Ads, Search Ads 360 / Merchant Center (за необхідності). Збираємо семантику, проєктуємо структуру кампаній. Пишемо релевантні текстові оголошення й розширення. Аналізуємо фід даних і пишемо ТЗ за необхідності допрацювання. Налаштовуємо рекламні кампанії — визначаємо стратегію призначення ставок, таргетинг.
5
Аналіз й оптимізація розміщень
(протягом усього періоду розміщення)
Контролюємо основні показники й досягнення KPI. На основі аналізу готуємо й впроваджуємо план з оптимізації. Моніторимо конкурентів і новинки в рекламі, застосовуємо кращі рішення на практиці.
6
Регулярна звітність з роботи, що виконана
Готуємо звіти з висновками й планом робіт з оптимізації, масштабування. Проводимо статуси з клієнтом про роботу, що виконана й досягнення KPI.
Є питання з реклами в пошуковій мережі?
Залиште свої дані, і ми зв‘яжемося з вами
Залишити заявку

Всі послуги

Digital Media стратегія
Розробка послідовного плану просування бренду, продукту, послуги в digital
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Медійна реклама
Рrogrammatic та прямі закупівлі банерної та відео реклами
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Реклама в пошуковій мережі
Просування в результатах пошукової видачі
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Реклама в соціальних мережах
Комунікація з цільовою аудиторією в Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Відеореклама
Підвищення впізнаваності бренду. Формування попиту на товар чи послугу
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Просування додатків
Розміщення реклами з метою встановлення мобільного додатку
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Пошукова оптимізація
Підвищення позицій сайту в органічному пошуку
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Вебаналітика та робота з даними
Супровід від налаштування сервісів вебаналітики до роботи з BigData
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
UI/UX аналіз для СRO
Аналіз користувацького інтерфейсу для збільшення показника конверсій на сайті
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more