Мобільні додатки на iOS та Android потрібно не лише розробити й випустити. Про них треба розповідати цільовій аудиторії. Наше завдання — досягти релевантних завантажень, зробити так, щоб додатком користувалися.
Аналізуємо цілі й завдання рекламної кампанії, продукт і бізнес клієнта. Дізнаємося всі дані з завдання — збираємо інформацію для подальших етапів роботи.
2
Стратегічна оцінка й планування
(2 – 5 днів)
Кожен бриф отримує стратегічну оцінку. Ми розробляємо стратегію, ставимо цілі, аналізуємо аудиторію й конкурентне середовище, готуємо медіаплан.
3
Продакшн рекламних матеріалів
(3 – 10 днів)
Прописуємо технічні вимоги рекламних систем до матеріалів, за необхідності адаптуємо рекламні матеріали до розміщення.
4
Налаштування систем вебаналітики
Під‘єднуємо і налаштовуємо системи мобільної аналітики (Firebase, AppsFlyer, Adjust та інші), щоб відстежувати дії всередині додатку й виконання KPI.
5
Налаштування й запуск рекламної кампанії
(2 – 5 днів)
Створюємо або під‘єднуємо рекламні акаунти. Проєктуємо структуру рекламних кампаній. Сегментуємо цільову аудиторію. Визначаємо стратегії оптимізації й таргетинги.
6
Аналіз й оптимізація розміщень
(протягом усього періоду розміщення)
Контролюємо основні показники й досягнення KPI. Проводимо А/Б тестування. На основі аналізу готуємо і впроваджуємо план з оптимізації. Моніторимо конкурентів і новинки в рекламі, застосовуємо кращі рішення на практиці.
7
Регулярна звітність з виконаної роботи
Готуємо звіти з висновками й планом робіт з оптимізації, масштабування. Проводимо статуси з клієнтом про виконану роботу й досягнення KPI.