Аналізуємо цілі й завдання, продукт та бізнес клієнта. Дізнаємося усі дані з завдання — збираємо інформацію для подальших етапів роботи.
2
Аудит сайту й аналіз конкурентів
(3 – 4 дні)
Проводимо аудит сайту, аналізуємо конкурентів, визначаємо цільову аудиторію, ТОП товари й послуги. Складаємо план робіт та погоджуємо бюджет.
3
Збір семантики, підготовка структури
(3 – 4 дні)
Складаємо семантичне ядро, групуємо пошукові запити за сторінками, що просуваються, готуємо заголовки, мета-теги й технічне завдання. Створюємо коректну структуру сайту.
4
Складання технічного завдання для програмістів
(5 – 7 днів)
Структуруємо URL і рівні вкладеності, генеруємо мета-теги, створюємо перелінкування сторінок, карту сайту, задаємо понад 150 параметрів для перевірки сайту.
5
Роботи з програмування
(7 – 10 днів)
Реалізація технічного завдання, аудит і технічне завдання після впровадження.
6
Робота з контентом
(1 – 3 дні)
Аналізуємо контент, порівнюємо з ТОП сайтами в категорії, створюємо технічне завдання для текстів на сайт, контент для комерційних сторінок. Готуємо контент-план і створюємо інформаційні статті.
7
Робота з масою посилань
(протягом місяця)
Аналізуємо беклінки основних конкурентів, підбираємо сайти-донори для розміщення посилань, розробляємо план з отримання посилань, проєктуємо анкор-лист, закуповуємо посилання. Щомісячно оцінюємо й коригуємо стратегію, залежно від динаміки в пошуковій видачі.
8
Контроль динаміки просування й параметрів сайту
(протягом місяця)
Контролюємо зміни файлу robots.txt, відповіді серверів сторінок, зміни мета-тегів. Контролюємо помилки на сайті за Google Webmasters, індексацію й кількість сторінок в індексі. Відстежуємо позицію сайту в пошуковій видачі за семантичним ядром. Контролюємо динаміку трафіку й позицій.
9
Формування звітності
(1 день)
Створюємо звіт з затрат: кількість годин програмістів, кількість куплених посилань, кількість написаного контенту й вартість з кожної категорії затрат. Робимо висновки з динаміки трафіку й позицій.