Criteo

Criteo — міжнародна рекламна платформа з 30 офісами в 19 країнах. Активні кампанії проходять в 95 країнах. Платформа містить дані про понад 2 мільярди користувачів.

Criteo допомагає рітейлерам і брендам будь-якого масштабу збільшити онлайн-продажі, кількість лідів, цільові дії на сайті та в додатку. Розумний динамічний ретаргетинг дозволяє повернути на сайт користувачів, які не здійснили цільову дію. А за допомогою кампаній на етапі Consideration можна привабити цільову аудиторію, яка з високою ймовірністю конвертується в клієнтів.

 

Criteo дозволяє

  • Налаштовувати ретаргетинг кампанії на користувачів, які відвідували сайт, але не здійснили покупку, або іншу цільову дію
  • Показувати рекламу для нових зацікавлених користувачів завдяки рішенням Similar та Commerce Audience
  • Реактивувати аудиторію “що спить” за допомогою Customer Match — таргетуватися на базу клієнтів за email адресами
  • Просувати мобільні додатки: збільшувати кількість завантажень та дій всередині додатку
  • Використовувати алгоритми машинного навчання. Рушій вчиться на реальних прикладах поведінки покупців, адаптується до цілей кожної рекламної кампанії
  • Прогнозувати ставки залежно від зацікавленості кожного користувача, ймовірності й цінності конверсії та досягнення необхідного інвентарю
  • Продавати пропозиції, які користувач ще не переглядав. Враховувати загальні звички користувача, а не лише останні переглянуті або найпопулярніші товари
  • Оптимізувати банери завдяки Dynamic Creative Optimization. Система для динамічної оптимізації формує банери під кожного користувача, використовує різні кольори й макети
  • Об‘єднувати історію покупок і цільових дій користувачів на всіх пристроях завдяки Universal Match

Хочете розміщувати рекламу на міжнародній платформі Criteo?

Залиште заявку, наші фахівці підберуть формати й таргетинги

Залишити заявку

Доступні формати

динамічні товарні банери
брендингові банери

Таргетинги

  • Можливість таргетуватися на аудиторію сайту й додатку
  • Таргетинг за базою email адрес
  • Similar Audience — аудиторія, схожа на тих, хто здійснював транзакції або інші цільові дії
  • Commerce Audiences — дані про купівельні наміри (відвідувачі певних категорій товарів чи брендів)
  • Контекстний таргетинг
  • ГЕО
  • Соціально-демографічні параметри
  • Тип пристрою
Залишились запитання з можливостей Criteo? Залиште свій номер і ми все розповімо
Перетелефонуйте мені

Переваги роботи з нами

01
У нас працюють сильні фахівці з десятками років досвіду в діджиталі.
02
Ми пропонуємо комплексні рішення для рекламних кампаній, використовуємо усі можливості media&performance підходів в digital.
03
Ми повністю занурюємося в бізнес клієнта. Працюємо не з брифами, а з компаніями, які мають чіткі цілі та завдання.
04
Ціни на послуги ми формуємо прозоро і зрозуміло. Ми чесні з нашими клієнтами.
05
Ми цінуємо довготривале співробітництво. Понад 70% клієнтів з нами 3+ роки.
06
Ми посідаємо провідні місця в рейтингах IAB та Effie.
07
Ми маємо статус компанії-партнера Google, Criteo та інших міжнародних платформ.
08
Фахівці MixDigital мають сертифікацію Meta Certified Media Buying Professional.

Вже готові розмістити
рекламу на платформі Criteo?

Розкажіть про завдання, а ми підберемо варіанти розміщень

Залишити заявку