Новини

Зміни — це ми: як минув 2020 для MixDigital

MixDigital Team
29 Грудня, 2020

Певно, нікого не здивуємо, якщо скажемо, що на початку 2020 мали зовсім інші очікування. На цьому можна було б і закінчити розповідь, але зупинятися — не наш шлях. Цього року ми відчули зміни. Ми й самі стали рушіями змін.

Працювали з новими клієнтами, пробували нові інструменти, вчилися селф-менеджменту. Хтось із нас уперше почав працювати віддалено, хтось опановував нові напрямки, а інші — навпаки, вчилися делегувати та відпускати. Зібрали важливі моменти 2020, поговорили з колегами про їхній досвід, і розповідаємо про події цього року.

Про нових партнерів, інструменти та кейси

На початку року ми працювали з туроператором TUI. Запустили рекламну кампанію. Протестували Post View аналітику, визначили ефективність креативів, домоглися майже 50 000 цільових дій, та розповіли про результати на конференції Google.

А з початком карантину одним з наших клієнтів стала міжнародна компанія Lesaffre. Разом із ними запустили рекламну кампанію дріжджів “Духмяна хата”, підвищили впізнаваність бренду й продажі. Провели Brand Lift дослідження, результати якого приємно здивували клієнтів. Про кейс розповіли на конференції Adsider LIVE / Digital Marketing Boost 2021, та у нашому блозі. В грудні 2020 кейс “Духмяна хата” взяв золото на Effie Awards Ukraine в категорії Topical Marketing (Current Events), та бронзу в категорії Бізнес-виклик.

Деякі наші співробітники у 2020 вимушені були повністю змінити вектор роботи. До прикладу, Вікторія Тимошенко в команді з 2016 року. Для неї зміни — це звичка. За цей час вона встигла попрацювати акаунт- та сейлз-менеджеркою, проєктною менеджеркою, керівницею групи з розвитку бізнесу та маркетингу. Наразі Віка відповідає за фінансовий та міжнародний напрямок розвитку бізнесу. Слово року Вікторії: “Прийняття”.

“2020 вніс корективи до моїх планів. Я планувала вийти з декрету у березні 2020 на часткову зайнятість, а за рік мала б працювати повноцінно. Натомість повернулась лише в липні, дистанційно, на неповний робочий день, — розповідає Віка. 

Спочатку була сповнена енергії та ентузіазму, мала купу нових завдань, хотіла діяти, експериментувати. Але це стало схоже на американські гірки — часті спади та підйоми. Коли з‘являються труднощі, віра у власні сили добряче підкошується. На щастя, є люди, з якими можна поговорити, набратися позитиву, натхнення та ідей.

Цього року я майже не спілкувалась із командою. Тому восени підштовхнула колег під’єднатися до занять англійської. Ми почали говорити на різні теми. Я почала бачити їх, чути їхні історії. В листуванні ти не бачиш, чим займається людина, не розумієш її настрій. Це стає проблемою при тривалій дистанційній роботі.

Для мене 2020 схожий на 2014. Така ж нереальна втрата енергії, так само багато викликів, та мало ресурсу. Тому, коли я маю купу завдань, спочатку роблю те, що можу зробити за 2 хвилини. Потім — беруся за більш глобальну задачу. 

В офісі я була більш дисциплінована (зараз мої колеги усміхнуться), але вдома стало важче. Коли є маленька дитина, увага постійно перемикається. Мене рятує, що є час, коли я лише працюю”.

Про наші нагороди, статуси та досягнення 2020

Цього року ми отримали статус Facebook Marketing Partner. Завдяки йому одними з перших отримуємо доступи до нових інструментів, дізнаємося про дослідження в бізнесі, проходимо тренінги від команди Facebook. Прокачуємо свої навички та удосконалюємо клієнтський сервіс.

Ми вперше взяли участь в рейтингу агентств за версією IAB, та посіли перші місця в пріоритетних для нас напрямках:

  • 1 місце — Data&Analytics
  • 2 місце — Performance
  • 3 місце — Media

Наш сайт, над яким працювали колеги з рекламної агенції ViViD, отримав нагороду UKRAINIAN DESIGN THE VERY BEST OF.

А у грудні 2020 ми увійшли до топ-7 ефективних агенцій за результатами Effie Awards Ukraine.

Цього року відбулося багато змін. Ось і Андрій Батманов, Head of Digital Planning, каже, що словом року для нього стало “Трансформація”. Водночас відчутної різниці між 2020 та попередніми роками роботи Андрій не помітив

“Не думаю, що у 2020 щось відбувалось аж занадто інакше. Здається, було більше розмов, ніж відмінностей в роботі, — каже Андрій. Майже вся моя команда вже вміла працювати дистанційно. Ми й раніше мали можливість працювати з дому, а наша діяльність пов‘язана з онлайном. Ми й самі не здогадувались, що вже були готові до переходу. Тому я не помітив нічого незвичного в роботі. На початку осені клієнти стали активніші, з‘явилася динамічність, все почало налагоджуватись.

Перша хвиля карантину й локдаун, звісно, дещо гнітили. Людина — соціальне створіння, нам потрібне спілкування. Я почав їздити до офісу, щойно це стало можливо”.

Про те, як ми ділилися досвідом

У 2020 ми не лише розвивалися й вчилися, а ще й навчали інших. Ми провели тренінг з Google Marketing Platform для колег з Латвії та Литви. Наш Performance Director, Ігор Скворцов, став викладачем в Admixer Academy. Олексій Проценко, Media Director, прочитав лекцію Вступ до Digital.

На онлайн-конференції Google Marketing Platform Ігор Скворцов розповів про єдину екосистему та взаємодію продуктів GMP.  Ярослав Галстян — PPC & Programmatic Specialist в MixDigital розповів, як оптимізувати пошукові рекламні кампанії за допомогою  SA360 для великого food-рітейлу. Таня Гнатюк, наша Data Scientist, відповіла на запитання: Analytics 360: to be or not to be.

Андрій Батманов розповів про комплексне просування фармацевтичних брендів в Digital у межах UKRAINIAN Pharma & Digital FORUM.

Ярослав Галстян презентував кейс MixDigital та Укрпошти: “Адаптивна стратегія. Як укрпошта почала доставляти ліки під час карантину.” в межах Adsider LIVE / Digital Marketing Boost 2021.

А поки дехто з нас опановував навички публічних виступів та викладання, інші — вчилися та налагоджували рутину. Оля Бєлоглазова, Account Manager, працює в компанії трохи довше року. Слово року Олі: “Розвиток”.

“Увесь карантин я їздила до офісу, оскільки працювати з дому (у мене троє дітей) було неможливо. Решта працювали віддалено, і, хоч процеси в нас налагоджені, особистого спілкування не вистачало. Я неодноразово уявляла, як встаю, підходжу й питаю щось в колег. Це б дуже зекономило час, не довелося б влаштовувати дзвінок, домовлятися.

Зате мене ніхто не відволікав, і за час карантину я швидко навчилася працювати з клієнтами. Поки колеги готувалися до міжнародного формату, я втягувалась в роботу з українськими компаніями. Тепер веду досить багато рекламних кампаній”.

Що відбувалося всередині команди

Ми підлаштовувались під віддалену роботу, переводили клієнтів на електронний документообіг, переходили на таскменеджер Jira та запустили HRM систему People Force. Ми швидко адаптувалися до зовнішніх змін, підготували правила з віддаленої роботи, звикли до онлайн-зустрічей з командою та клієнтами, піклувалися про здоров‘я колег та запустили розмовний клуб англійської. Про те, як команда звикала до віддаленої роботи, розповідає наша HR Generalist, Аня Бондаренко. Слово року Ані “Гнучкість”:

“Ми звикали до незручних стільців та столів удома, ділили простір з членами сім’ї, які раз за разом потрапляли в кадр під час відеодзвінків. Щоб робота була комфортнішою, передавали колегам додому крісла та монітори. Запускали флешмоби для підтримки командного духу. Ми показували одне одному робочі місця, знайомили з домашніми улюбленцями, ділились кулінарними шедеврами.

Ми стояли у планці гуртом, тренувались онлайн, брали участь в онлайн форматі “Пробігу під каштанами”, ходили на віртуальні кава-брейки. Вітали з Днем народження по відеозв‘язку, передавали кур’єрами подарунки й робили сюрпризи. Ділилися з командою рекомендаціями лікарів. Крім загального страхування, яким користуємось вже декілька років, застрахували співробітників від COVID-19, провели вакцинування від грипу. А наприкінці локдауну встановили зручні умови для виходу в офіс колегам, які цього потребують.

Ми прокачували свої знання. Провели курс People Management для менеджерів команд. Проходили курси, та слухали лекції в Admixer Academy, влаштували воркшопи з інструментів, з якими працюємо.

Я проводила опитування з дистанційної роботи, допомагала командам розв’язувати питання, які виникали.

Ми не уявляли, як пристосуємось до віддаленого режиму. Але швидко звикли, ба більше — не відчули труднощів. Виявилось, у нас чудово налаштовані бізнес-процеси, над відточуванням яких ми довго працювали. 

Цей рік показав, що потрібно швидко реагувати на ситуації, приймати рішення, якими б складними вони не були. Зміни — це завжди на краще, вони ведуть до зростання.  

Карантинний досвід був цінним, ми запам’ятаємо його надовго. Головне, ми закінчуємо рік на точці зростання, а отже — ми гарно попрацювали.

Іван Сквордяков, наш стратег, планував розвивати відділ, та орієнтуватися на міжнародні ринки. У зв‘язку з карантином довелося перенаправити увагу на українських клієнтів, — каже Іван. Фраза року Вані: “Став задачу”.

“Я пережив кризу 2014, та розумів, наскільки погано можуть йти справи в рекламі. Впевнено можу сказати — крізь 2020 ми пройшли гідно. Ми зібралися з силами, знизили градус в періоді планування, швидко приймали стратегічно важливі рішення.

Іван каже, що вплив пандемії на рекламні бюджети був очевидний. Треба було зрозуміти, що з цим робити:

У березні-квітні ми спостерігали за динамікою продажів наших клієнтів, та поведінкою споживачів. Вчилися коригувати пропозицію на наступні періоди, оцінювати наступний (осінній) рекламний сезон. Пандемія вплинула абсолютно на все. Не було часу дивитися на різні боки, майже всю увагу було спрямовано на адаптацію продукту під нову реальність.

Спочатку я остерігався, що дистанційний формат вплине на ефективність. Виявилось — не все так страшно. Адаптація пройшла нормально, хоч календар і став моїм другим керівником.

Багато хто з клієнтів по завершенню року хоче працювати з нами й надалі. Це результат злагодженої роботи всіх відділів компанії. Мої цілі на 2020 не втратили актуальність. Я мав сформувати сильний стратегічний відділ, цим і займуся”.

На що ми очікуємо від 2021

Андрій Батманов розповідає, як планує рік: “Я не ставлю дат і дедлайнів, але намічаю головні життєві моменти. Наступного року планую змінювати внутрішні процеси в компанії, по-іншому будувати взаємодію між відділами. Перший крок вже зроблено”, — ділиться Андрій.

Віку Тимошенко цей рік навчив приймати допомогу від інших. “Відчуття прийняття стало ресурсом, — каже Вікторія. Боротьба раніше з‘їдала мої сили. Навіть коли отримуєш своє у суперечці, йдеш ні з чим. А вміння приймати — заряджає. Якщо намагаєшся почути людину, навіть коли вона кричить, це тебе наповнює, і надає сенс.

Я вчуся формулювати свої бажання. Коли правильно ставиш ціль, то все навколо починає рухатись. От з наступного року хочу почати працювати повний день”.

Іван Сквордяков вважає, що наступного року легше не буде, але ми станемо досвідченішими та розумнішими: “Рекламна галузь динамічна, працемістка, ресурсомістка, У 2021 ми вже будемо трохи розумнішими, не такими розгубленими, як у березні-квітні 2020. Але я завжди пам‘ятаю, що щось може піти не так”.


Наш директор, Георгій Петрушин каже, що цього року було важливо швидко приймати рішення, аналізуючи величезну кількість даних, а не просто опиратися на попередній досвід. Слово року Георгія: “Переламний”.

“На початку пандемії й карантину ми швидко зрозуміли, що зіткнулися з глобальним викликом, а не тимчасовими незручностями. Мені доводилося багато часу приділяти аналізу даних, й оперативно пропонувати рішення.

Наша команда децентралізована, я не авторитарний керівник. Керівники напрямків ставляться до бізнесу, як до власного, таке ж ставлення до роботи ми прищеплюємо усім співробітникам.


У 2019 ми працювали над тим, щоб зробити бізнес ефективнішим та системнішим. Ці зусилля відбилися нам навесні 2020. Ще до карантину перевели більшість клієнтів на електронний документообіг, використовували хмарні сервіси. Усі проєкти вже велися в системі управління задачами, було налаштовано облік робочого часу. Ми були готові до віддаленого формату, тому робота з проєктів продовжилася без проблем.

Цього року ми ступили уперед. Успішно продовжили оперативну діяльність, обслуговуючи поточних клієнтів та приваблюючи нових. Просунулися в ряді стратегічно важливих внутрішніх проєктів, укріпили експертизу команди й отримали потужний імпульс на наступний рік”.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини

    Партнерські стосунки: навіщо агенції звання Google Premier Partner, Facebook Business Partner і Criteo Partner

    Що більше партнерів і регалій має рекламна агенція, тим краще. Але яка в цьому користь для клієнта і як це...

    19 Жовтня, 2021
    Новини

    Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

    Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies. Ми не...

    17 Червня, 2021
    Новини

    Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

    Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане...

    31 Травня, 2021