Новини

Замість висновків року: говоримо з людьми

MixDigital Team
28 Грудня, 2021

Поміж підсумків, висновків і результатів іноді губиться найважливіше. Вирішили не складати переліків досягнень, не збирати річні новинні звіти, а поговорили з клієнтами та з командою. Тому що люди важливіші за звіти, нагороди й цифри.

Згадали про досвід роботи із соціальними проєктами та про перший вихід на ринок, про довготривале співробітництво та нові інструменти. Ділимося теплом і вдячністю, як і годиться перед Новим роком.

Срібною Effie нам дякують за просування бренду сімейного лікаря в Україні

Цього грудня ми отримали срібло Effie у категорії “Створення спільноти споживачів бренду”. Працюємо із командою бренду “Твій сімейний лікар” у напрямку Digital вже понад півтора року.  Підтримуємо потужну комунікаційну кампанію з просування медичної реформи в Україні.

Бренд “Твій сімейний лікар” створено завдяки БФ “100% життя” й бюро стратегічного супроводу SUPERWISE. Ірина Тимощенко-Петрова, співзасновниця й директорка SUPERWISE, якому належить ідея бренду “Твій сімейний лікар” розповіла про досвід просування бренду в Digital разом з нашою агенцією: “Задачі бренду “Твій сімейний лікар” — укріплення експертного образу сімейного лікаря, підтримка медичної реформи в Україні, формування спільноти лікарів і лікарок та просвіта пацієнтів і пацієнток. Для цього нам потрібне широке охоплення й обізнаність населення. Люди мають розуміти, як користуватися послугою сімейної медицини й для чого вона потрібна.

Digital-інструменти чудово справляються з цими завданнями. Люди взаємодіють із нами в соціальних мережах, пишуть коментарі, ставлять запитання, дивляться інформаційні відеоролики з коментарями лікарів і лікарок. Так підсвічуються незрозумілі моменти, а на запитання ми відповідаємо із залученням експертів і експерток: лікарів і лікарок, представників Міністерства охорони здоров‘я або Національної служби здоров‘я (НСЗУ).

Мені подобається живе, людяне спілкування із командою MixDigital. Я багато працювала в рекламному бізнесі, де буває нерівномірний розподіл у зв‘язці “підрядник/замовник”. Іноді замовник вважає себе керівником, вимагає й командує. Ми ж, навпаки, маємо більш неформальні й приємні стосунки. Ми не просто бачимо планові цифри й фактичні показники, а отримуємо коментарі, рекомендації, нові ідеї в процесі роботи.

Account-менеджер повідомляє, які інструменти працюють не дуже добре, пропонує відключити їх і залучити інші, перерозподілити бюджети. А ми відкриті до нових інструментів і форматів. Нині створюємо стратегію на декілька років наперед і будемо звертатися за експертизою.

Digital — динамічне середовище. Багато чого може піти не так. Я знаю, що команда агенції завжди запропонує варіанти виходу з будь-якої складної ситуації”.
З нашого боку із клієнтом працювали декілька account-менеджерів, а ще тісний контакт із представниками бренду тримав Сергій Мусін, наш Client Service Director.

“Працювати над рекламною кампанією для соціального проєкту водночас цікаво й складно. По-перше, ми отримуємо миттєву реакцію людей і розуміємо релевантність і актуальність заданої тематики, а по-друге — про гострі соціальні проблеми треба говорити обережно й дуже вибірково. — говорить Сергій.

З “Сімейним лікарем” у нас вийшло вибудувати дуже теплі й партнерські стосунки. Наші досвід і знання в різних галузях доповнювали одне одного й допомагали робити комунікацію простою, зрозумілою й доступною для цільової аудиторії. Вишенькою на торті стало визнання наших зусиль професіоналами рекламного ринку — разом із клієнтом ми отримали срібну нагороду Effie Awards в категорії “Формування спільноти споживачів”.

Касовими зборами в 13,5 мільйонів гривень дякують за просування фільму “Гнів людський”

З кінопрокатною компанією vlg.film ми працюємо більш як 8 років. Рекламні кампанії запускаємо що три тижні. Цієї весни вийшов фільм Гая Річі “Гнів людський”, який злетів у прокаті: 13,5 мільйонів гривень касових зборів за перші вихідні травня й рекордна аудиторія в 112 тисяч глядачів.

Кампанію для цього фільму ми зробили швидко й злагоджено. Ольга Артюшина, Head of PR Department vlg.film говорить, що вже відчуває команду MixDigital частиною vlg.film. Саме до цього ми й прагнемо в усіх взаємодіях із клієнтами — бути разом, бути поряд.

“Ми успішні зокрема завдяки вам. Наш бізнес нестандартний, кампанії запускаються швидко й завершуються за декілька тижнів. Щомісяця в прокат виходять декілька фільмів, кожен із яких супроводжується рекламною кампанією для найрізноманітніших аудиторій. — ділиться Ольга.

Мені дуже комфортно працювати з account-менеджером, Максимом. Подобається ваша оперативність і те, як дослухаєтесь до наших потреб. Коли нас просять порадити Digital-агенцію, ми кажемо — ми маємо давніх партнерів, чудову агенцію, із якими ви також можете працювати. І радимо MixDigital”.
Максим Пшегорлінський, Account-менеджер цінує роботу з клієнтом за можливість бути в тренді кінопрокату, швидко дізнаватись про нові фільми, але, звісно, не лише за це.

“Разом із клієнтом ми працюємо вже довгі роки і реалізували не одну сотню спільних проєктів. Найбільше запам‘ятався у 2021 році фільм Гая Річі “Гнів Людський” із Джейсоном Стейтемом у головній ролі. — говорить Максим.

Команда ґрунтовно підготувалася до прем‘єри, збудувавши комунікаційно-медійну стратегію із застосуванням широкого спектра Digital інструментів: Facebook Ads (Instagram/Facebook), TikTok, Display&Video 360. Вже в перший вікенд залучили 112 тисяч глядачів у кіно, що стало найкращим результатом з того часу, як влітку 2020 кінотеатри в Україні вперше відкрилися після локдауну.

Чудово, що партнер знає цілі своєї компанії, ставить чіткі завдання перед агенцією, завжди відкритий до новинок Digital-середовища, що швидко змінюється. У цифровому середовищі завжди важливо інтегруватися в тренди. Разом з Ольгою (Head of PR Department) навіть в найдинамічніші періоди завжди оперативно, предметно і головне — продуктивно радий прокладати шлях від планування рекламних активностей до їхньої реалізації”.

Довірою нам дякують за спільний вихід в Digital

Organosyn — фармацевтична компанія, яка два роки тому вперше виходила в Digital разом із нами. Ми знаємося на просуванні фармпрепаратів, тому запевнили фахівців і керівників, що розміщення реклами в інтернеті — кращий варіант для фарми. Вже два роки разом з клієнтом плануємо просування, тестуємо інструменти та разом радіємо результатам.

Для Світлани Січкар, Commercial Director Organosyn важливою складовою є спілкування. “Коли ми лише починали, Digital був для мене новим напрямком. На першій зустрічі з MixDigital нам терпляче пояснювали всі терміни й нюанси. Так ми зрозуміли, що із нами хочуть проводити час, нам готові йти назустріч.

Спочатку хотілося все контролювати, але після першого ж запуску я відпустила ситуацію. У нас все добре, партнери надійні, а я відчуваю впевненість, що ми віддаємо бюджет в хороші руки. Сергій  (Client Service Director MixDigital) завжди може дати пораду, а я довіряю його думці. Він швидко розв‘язує питання і завжди готовий до спілкування — це дуже цінно”. — говорить Світлана.
Account-менеджерка — Діана Глиздова живе в Мінську, і працює з клієнтом постійно онлайн. “Пам‘ятаю свої відчуття, коли лише починала працювати з клієнтом, — говорить Діана, — в розміщенні було одразу декілька брендів і комунікація вибудовувалась із різними бренд-менеджерами. Раніше я мала схожий досвід і це ускладнювало роботу й затягувало терміни. Але з цим клієнтом все вийшло зовсім інакше, я цьому дуже тішуся!

З боку клієнта добре налагоджена внутрішня комунікація, рішення приймаються оперативно, бренд-менеджери завжди на зв‘язку й готові обговорювати будь-які питання. До нашої думки дослухаються й довіряють, ми це відчуваємо й дуже цінуємо”.

Кампаніями з просування нової продукції нам дякують за вдалі результати

Разом із компанією “Луцьк Фудз”, ТМ “Руна” ми вперше виходили в Digital. Тестували нові інструменти, виводили нову лінійку соусів, підтримували нове позиціювання. Наталію Ковальову, нашу New Business Manager тішить максимальне залучення клієнта в кампанії.

При роботі з “Луцьк Фудз” (ТМ “Руна”), ми відчуваємо себе не просто підрядниками, а повноцінними партнерами. Ми разом висуваємо гіпотези, тестуємо різні інструменти й аудиторії. Ми працюємо з більшим задоволенням, тому що бачимо максимальну залученість і націленість на результат. Окремо дякую за оперативний зв‘язок із будь-яких питань”. — говорить Наталія.

Ірина Джулінська, керівниця відділу маркетингу “Луцьк Фудз” ділиться результатами кампаній 2021 та планами на наступний рік:

“З MixDigital ми провели уже п’яту рекламну кампанію. Ще пару років тому разом виходили на нові майданчики, тестували різні Digital-інструменти, а тепер продовжуємо співпрацю.

У 2021 році ми випустили нову лінійку соусів, змінили позиціювання, оновили стилістику та дизайн етикетки, підвищили впізнаваність бренду.

Ми почали співпрацювати із новою креативною агенцією і разом з нею втілюємо ідею:” Життя під правильним соусом”. Сьогодні нас поглинає поспіх, постійний рух, метушня, шалений ритм життя. А ми кажемо всім: “Не поспішай! Ти все встигнеш! Відклади справи. Адже так круто приготувати улюблену страву, додати до неї наш соус і насолоджуватись моментом. Поїж нормально!”

Нові 4 креативні ролики зображають людей, які “забили” на свої справи, щоб поїсти нормально, із соусами “Руна”. Ролики ми розмістили на ТБ на 2,5 місяці. А з допомогою агенції MixDigital запустили паралельно рекламну кампанію в Digital-каналах. Тож синергія креативу, ТБ-реклами й вдалого розміщення в Digital допомогла вивести впізнаваність на новий рівень, поглибити знання про бренд, значно виділитись у категорії, посприяти збільшенню продажів.

Ми охопили 9,5 мільйонів користувачів, привели на сайт понад 100 тисяч відвідувачів. Це лише старт. Готуємось до наступного року — to be continued…”

Бренд-амбасадорством MixDigital нам вдячні за стабільність

Account-менеджерка Наталія Кириченко працює з фармацевтичною компанією Bionorica вже другий рік. Спочатку Наталія хвилювалась — як складеться робота із великим клієнтом. Але тепер говорить, що співпраця легка:

“Bionorica — мій перший великий клієнт. Раніше працювали в парі зі старшим account-менеджером. А потім клієнта повністю передали мені. Спочатку хвилювалася, як ми спрацюємося, але вийшло дуже круто.

MixDigital веде одну групу препаратів, робимо упор на відеорекламу. Якісь завдання виконуємо ми, іншими займаються представники клієнта в головному офісі (Германія). Оскільки завдання чітко розподілені, питань з розміщення майже немає. Ми створюємо медіаплан на рік і завжди йому слідуємо, але якщо потрібно — вносимо зміни. Катя (Digital Activation Manager) завжди на позитиві, працювати з нею легко, будь-які питання розв‘язуються без затримок”.

Катерина Крашньова, Digital Activation Manager Bionorica цінує в MixDigital оперативність і швидкий зв‘язок. “Ви маєте гарну команду фахівців. Ви швидко адаптуєтесь під реальність, що стрімко змінюється. Це дуже цінно для агенції. Працюйте так само добре. І дякую вам!” — каже Катерина.

Отак дякують нам і дякуємо ми. Клієнтам — за те, що довіряли найсміливіші ідеї. Партнерам — за доступ до звітів, нових інструментів, за допомогу й підтримку. Дякуємо всім учасникам рекламного ринку — за гідну конкуренцію та повагу. І, звісно, дякуємо одне одному. За те, що завжди можна сказати: “А давай?!” і почути: “Легко!” З прийдешніми!

 

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини

    10 навичок аккаунт-менеджера в сучасній digital агенції

    Аккаунт-менеджер – це сполучна ланка між клієнтом та співробітниками digital агенції. Спілкуючись зі спеціалістом клієнт робить висновок щодо рівня професіоналізму...

    2 Березня, 2020
    Новини

    Зміни — це ми: як минув 2020 для MixDigital

    Певно, нікого не здивуємо, якщо скажемо, що на початку 2020 мали зовсім інші очікування. На цьому можна було б і...

    29 Грудня, 2020