Інструменти

Як оплатити рекламу на Facebook

MixDigital Team
12 Травня, 2021

Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати.

В Україні є тільки один шлях оплати реклами на facebook — це оплата банківською картою, або за допомогою PayPal. Спочатку реклама налаштовується та запускається, відбувається взаємодія з цільовою аудиторією, а коли ліміт витрат досягає заданого значення, facebook списує з карти або PayPal витрачену суму. Розберемось, де та як налаштовується оплата.

Business Manager vs Ads Manager Facebook

Керувати рекламою в facebook можна за допомогою Ads Manager та Business Manager.  Чим вони відрізняються та який обрати?

Ads Manager — особистий рекламний акаунт, який є у кожного користувача. Він дозволяє створювати рекламу, керувати нею, оплачувати, передивлятися та редагувати кампанії.

Business Manager — це бізнес інструмент, який доступний не всім користувачам, його потрібно створювати та налаштовувати окремо. Він містить у собі всі інструменти, які можна використовувати для рекламних кампаній в facebook.

Відмінності Ads Manager та Business Manager

Який інструмент використовувати — залежить від цілей. Якщо ви плануєте рекламувати тільки свою сторінку, а її супроводженням займається одна людина — функціоналу Ads Manager достатньо. Але, якщо потрібно розподіляти ролі співробітників на сторінці, використовувати багато рекламних інструментів та декілька пікселів — краще вибрати Business Manager. У нього більший функціонал, але, разом з тим, він складніший в налаштуванні та використанні. Для створення та супроводу Business Manager Facebook краще звернутися до професіоналів. А от оплачувати рекламу можна в обох інструментах.

Принцип оплати реклами на facebook

Під час розміщення реклами на facebook задається бюджет для кожного оголошення. Система розподіляє вказану суму рівномірно, протягом всього періоду показу реклами.

Є встановлений бюджет, а є сума витрат. Бюджет — це сума, яку ви готові витратити, а сума витрат — це сума, витрачена з загального бюджету. Бюджет не завжди буде дорівнювати сумі яку ви витратите. Facebook не спише більше грошей, ніж ви встановили. наприклад, встановлено максимальний бюджет — $50/місяць, але, враховуючи результативність, було витрачено $40. В такому випадку рахунок буде виставлено на $40.

Бюджет може бути двох типів:

  • Денний — сума, яку ви готові витратити за оголошення кожного дня
  • Загальний — сума за весь період показу рекламного оголошення

Вартість реклами визначається аукціонами всередині системи. Тобто оголошення конкурують за показ. Рекламодавець оплачує тільки кількість кліків та переглядів.

Оплачується реклама автоматично. Гроші списуються, коли досягнуто ліміт. Для цього до акаунту прив’язується кредитна/дебетова карта, або акаунт PayPal. Можна підключати кредитну лінію, яка відкривається додатково представниками Facebook, якщо ви довели свою надійність та витратили певну суму грошей. Розрахунки за рекламу відбуваються в доларах США, курс визначається на момент списання коштів.

Рекламний кабінет можна створити та супроводжувати самостійно, розбиратися в тонкощах налаштувань, оплат та реєстрацій. А ще можна звернутися до фахівців, отримати вже готовий до використання інструмент. Ми надаємо рекламні кабінети facebook, де доступні усі способи оплати реклами на facebook. Також можна оплачувати рекламу в facebook та instagram за безготівковим розрахунком. Працюємо відповідно до українського законодавства.

Як додати спосіб оплати реклами на facebook

Спосіб оплати адміністратор рекламного акаунту може додати в Ads Manager або Business Manager, перш ніж опублікувати нове рекламне оголошення. Перевірте, що ви додали спосіб оплати, який підтримується в Україні.

Перейдіть до налаштувань платежів, в розділ “Спосіб оплати” натисніть “Додати спосіб оплати”. Після цього виконуйте інструкції на екрані. Обраний спосіб оплати зберігається та стає основним. Можна додати декілька способів оплати та вибрати основний.

Що робити, якщо не виходить оплатити рекламу в facebook

Є декілька причин, з яких може не вдатися оплатити рекламу:

  • Недостатньо грошей на картці. Facebook автоматично списує кошти, коли досягнуто встановлений раніше ліміт, а також при настанні щомісячної дати виставлення рахунків, якщо у вас залишилися неоплачені витрати.
  • Досягнуто ліміт за кредитною карткою. Для деяких кредитних карт передбачено ліміт на списання в рамках однієї транзакції. В такому випадку ви можете зменшити бюджет на рекламу до встановленої лімітом суми.
  • Невірні реквізити. Переконайтеся, що вказані вірні реквізити вашого банківського рахунку, зокрема його номер, код та назва банку.

Якщо обраний вами спосіб оплати реклами на facebook відхилено, показ рекламного оголошення буде призупинено, допоки ви не погасите заборгованість. Також буде призупинена будь-яка рекламна активність. Тому, перш ніж запускати рекламну кампанію важливо перевірити налаштування та платіжні системи.

Якщо ви запускаєте одне чи два рекламні оголошення на місяць, тоді можна впоратися самостійно з налаштуваннями, прив’язуванням способу оплати та рахунками. У випадку роботи з багатьма рекламними кампаніями, проведенням А/В тестувань, налаштуваннями різних цільових аудиторій надійніше звернутися до фахівців, які візьмуть під контроль кожну рекламну кампанію та нададуть детальні звіти. Звертайтеся, ми відповімо на питання та допоможемо з рекламними кампаніями будь-якого масштабу.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як працювати з Criteo: заглиблюємося в можливості та інструменти платформи

    Більше трафіку, більше продажів і цільових дій, більше установок вашого додатку. Все це можливо за допомогою Criteo — платформи для створення ефективної...

    27 Квiтня, 2021