Сервіси

Як охопити аудиторію з високим доходом в інтернеті

MixDigital Team
22 Липня, 2020

Заможні люди – нечисленна, але бажана аудиторія багатьох брендів.

Перш ніж створювати ефективну комунікацію та шукати вірні канали просування продукту варто визначити, хто саме належить до категорії “заможні люди” в Україні.

Градація доходів на основі Gemius Audience

Дослідницька панель Gemius Audience розділяє інтернет-користувачів в такий спосіб:

  1. Іноді змушені економити на харчуванні; для придбання одягу / взуття потрібно економити.
  2. Вистачає на покупку одягу / взуття; для покупки побутової техніки потрібно економити.
  3. Для покупки дорогих речей (телевізор, холодильник) потрібно економити.
  4. Для таких покупок як машина, квартира потрібно економити.
  5. Можуть здійснювати будь-які покупки.

До високо прибуткової аудиторії зазвичай відносять 4й і 5й пункти. Вони також позначаються як «середній +» і «високий».

За даними Gemius за квітень 2020 го року – 839 520 користувачів українського інтернету оцінюють свій дохід, як «можу здійснювати будь-які покупки» і 1 586 880 користувачів – «для таких покупок, як машина, квартира потрібно економити».

Розподіл цільової аудиторії за родом діяльності

Заможні люди в Україні – це бізнесмени, топменеджери, представники медіа, дипломати, співробітники міжнародних компаній і працівники it-сфери.

Портрет користувача може варіюватися, але найголовніше – ці люди проводять час в інтернеті. Вони читають новини, дивляться фільми, стежать за профілями в соціальних мережах свого оточення і переглядають ролики на Youtube. Це означає, що реклама працює і на них.

Де і як розміщувати рекламу для аудиторії з високим рівнем доходу

  1. Перше правило грамотної реклами для заможної аудиторії – релевантний контент. Наприклад, тизерна реклама, де по сусідству буде зображення із засобом від грибка явно не підійде для реклами нового ресторану в центрі міста.
  2. Співпраця з офлайн заходами, в рамках яких продукт або бренд виступає спонсором. Просування відбувається з метою піару самого заходу через канал digital і згадкою бренду в рекламних матеріалах. Наприклад, проведення фешн заходів, де серед спонсорів виступає марка преміум автомобіля. Цільова аудиторія, на яку таргетується ця реклама також може бути зацікавлена ​​в покупці авто преміум класу.
  3. Канал преси, який можна підтримати в digital. У більшості глянцевих журналів є сайт з активною аудиторією. У його рамках можна розмістити як стандартну медійну рекламу, так і комплексний пропрацьований спецпроєкт. Крім побудови знань про товар або послугу це залучить аудиторію до взаємодії з брендом.
  4. На тактичному рівні дану аудиторію можна охоплювати, використовуючи інструменти з гнучкими налаштуваннями по таргетингу по різним непрямим інтересам. Наприклад, вибрати користувачів, які цікавляться продуктами преміум сегмента (елітні меблі, нерухомість, готелі, ресторани, бутики, дорогі фітнес-центри і салони краси, автодилери преміум марок, ювелірні вироби).
  5. Look-a-like в программатик інструментах. Наприклад, зібрати певну базу користувачів, які вже здійснили дорогу покупку або близькі до цього кроку. Далі створити сегмент look-a-like аудиторії і таргетувати на неї охватне розміщення.
  6. Геолокації в деяких інструментах. Наприклад, використовувати локації дорогих ресторанів для реклами дизайнерського одягу.
  7. Пости на сторінках соціальних мереж медійних і відомих людей (телеведучі, діячі шоу-бізнесу). Важливо дотримуватися максимальної нативності рекламного оголошення. Краще вибирати тих, які не часто щось рекламують.

Залежно від типу продукту у товару може бути різний за тривалістю шлях, від побудови знання до покупки. Наприклад, якщо це автомобіль, навіть з преміум сегмента, то навряд чи це буде спонтанна покупка. Їй передуватиме низка «зіткнень» і взаємодій з цільовою аудиторією. А якщо ж це сегмент одягу або техніки, то покупка може бути цілком спонтанною, простимульована грамотною рекламною комунікацією.

Аудиторія з високим доходом вміє рахувати гроші, тому на них складно впливати знижками або акціями. Доречно показати контекст, імідж бренду або продукту і його позиціювання на ринку.

У цій статті ми показали можливі точки дотику з заможною аудиторією. Проте, для конкретного продукту необхідний комплексний стратегічний аналіз аудиторії, каналів комунікації і конкурентного середовища. Ми, в MixDigital, знаємо як достукатися до цільової аудиторії і з радістю в цьому допоможемо. Готові відповісти на всі питання, що виникають. Доступні по всіх каналах.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022
    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021
    Сервіси
    Аналіз конкурентів як частина продукту digital медіа стратегії

    Digital медіа стратегія – це план просування, спрямований на досягнення маркетингових завдань бренду в інтернеті. Він ґрунтується на даних аналізу...

    18 Листопада, 2021