Сервіси

Як охопити аудиторію з високим доходом в інтернеті

MixDigital Team
22 Липня, 2020

Заможні люди – нечисленна, але бажана аудиторія багатьох брендів.

Перш ніж створювати ефективну комунікацію та шукати вірні канали просування продукту варто визначити, хто саме належить до категорії “заможні люди” в Україні.

Градація доходів на основі Gemius Audience

Дослідницька панель Gemius Audience розділяє інтернет-користувачів в такий спосіб:

  1. Іноді змушені економити на харчуванні; для придбання одягу / взуття потрібно економити.
  2. Вистачає на покупку одягу / взуття; для покупки побутової техніки потрібно економити.
  3. Для покупки дорогих речей (телевізор, холодильник) потрібно економити.
  4. Для таких покупок як машина, квартира потрібно економити.
  5. Можуть здійснювати будь-які покупки.

До високо прибуткової аудиторії зазвичай відносять 4й і 5й пункти. Вони також позначаються як «середній +» і «високий».

За даними Gemius за квітень 2020 го року – 839 520 користувачів українського інтернету оцінюють свій дохід, як «можу здійснювати будь-які покупки» і 1 586 880 користувачів – «для таких покупок, як машина, квартира потрібно економити».

Розподіл цільової аудиторії за родом діяльності

Заможні люди в Україні – це бізнесмени, топменеджери, представники медіа, дипломати, співробітники міжнародних компаній і працівники it-сфери.

Портрет користувача може варіюватися, але найголовніше – ці люди проводять час в інтернеті. Вони читають новини, дивляться фільми, стежать за профілями в соціальних мережах свого оточення і переглядають ролики на Youtube. Це означає, що реклама працює і на них.

Де і як розміщувати рекламу для аудиторії з високим рівнем доходу

  1. Перше правило грамотної реклами для заможної аудиторії – релевантний контент. Наприклад, тизерна реклама, де по сусідству буде зображення із засобом від грибка явно не підійде для реклами нового ресторану в центрі міста.
  2. Співпраця з офлайн заходами, в рамках яких продукт або бренд виступає спонсором. Просування відбувається з метою піару самого заходу через канал digital і згадкою бренду в рекламних матеріалах. Наприклад, проведення фешн заходів, де серед спонсорів виступає марка преміум автомобіля. Цільова аудиторія, на яку таргетується ця реклама також може бути зацікавлена ​​в покупці авто преміум класу.
  3. Канал преси, який можна підтримати в digital. У більшості глянцевих журналів є сайт з активною аудиторією. У його рамках можна розмістити як стандартну медійну рекламу, так і комплексний пропрацьований спецпроєкт. Крім побудови знань про товар або послугу це залучить аудиторію до взаємодії з брендом.
  4. На тактичному рівні дану аудиторію можна охоплювати, використовуючи інструменти з гнучкими налаштуваннями по таргетингу по різним непрямим інтересам. Наприклад, вибрати користувачів, які цікавляться продуктами преміум сегмента (елітні меблі, нерухомість, готелі, ресторани, бутики, дорогі фітнес-центри і салони краси, автодилери преміум марок, ювелірні вироби).
  5. Look-a-like в программатик інструментах. Наприклад, зібрати певну базу користувачів, які вже здійснили дорогу покупку або близькі до цього кроку. Далі створити сегмент look-a-like аудиторії і таргетувати на неї охватне розміщення.
  6. Геолокації в деяких інструментах. Наприклад, використовувати локації дорогих ресторанів для реклами дизайнерського одягу.
  7. Пости на сторінках соціальних мереж медійних і відомих людей (телеведучі, діячі шоу-бізнесу). Важливо дотримуватися максимальної нативності рекламного оголошення. Краще вибирати тих, які не часто щось рекламують.

Залежно від типу продукту у товару може бути різний за тривалістю шлях, від побудови знання до покупки. Наприклад, якщо це автомобіль, навіть з преміум сегмента, то навряд чи це буде спонтанна покупка. Їй передуватиме низка «зіткнень» і взаємодій з цільовою аудиторією. А якщо ж це сегмент одягу або техніки, то покупка може бути цілком спонтанною, простимульована грамотною рекламною комунікацією.

Аудиторія з високим доходом вміє рахувати гроші, тому на них складно впливати знижками або акціями. Доречно показати контекст, імідж бренду або продукту і його позиціювання на ринку.

У цій статті ми показали можливі точки дотику з заможною аудиторією. Проте, для конкретного продукту необхідний комплексний стратегічний аналіз аудиторії, каналів комунікації і конкурентного середовища. Ми, в MixDigital, знаємо як достукатися до цільової аудиторії і з радістю в цьому допоможемо. Готові відповісти на всі питання, що виникають. Доступні по всіх каналах.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси

    Наздогнати без порушення правил: як влаштовано ремаркетинг фармпрепаратів

    Реклама ліків — одне з найскладніших завдань, маркетологи фармкомпаній працюють в умовах обмежень. Якщо в будь-якій іншій галузі треба стежити...

    13 Квiтня, 2021
    Сервіси

    Аудит та оцінка налаштувань Google Analytics

    Думаємо, багато хто з вас користується Google аналітикою. Є сайт — має бути й аналітика. Налаштування здаються простими: ставимо фрагмент...

    24 Лютого, 2021
    Сервіси

    KPI медіакампаній

    Не можете виміряти ефективність рекламної кампанії? Значить її не було. Для рекламодавців, які хочуть запускати результативні кампанії важлива можливість виміряти...

    17 Лютого, 2021