Інструменти

TOP-5 форматів реклами Google Ads: як вибирати, адаптувати та тестувати

MixDigital Team
6 Грудня, 2021

Коли ви розміщуєте банерну рекламу в медійній мережі, вам необхідно вибрати відповідний розмір зображення. Налаштування та оптимізація оголошень допоможе покращити результати рекламної кампанії та ефективно освоїти рекламний бюджет.

Кожен формат має власне призначення та цільове використання. Єдиний формат – не найкращий варіант, якщо ви плануєте розміщення на багатьох сайтах, тому що для кожного з них креативи потрібно адаптувати. На електронних майданчиках доступні різні формати оголошень. Вибір неправильного розміру обмежить охоплення кампаній. За останні кілька років CTR банерної реклами Google Ads знизився майже вдвічі (з 0,80% до 0,47% в період з 2019 року до 2021 року). CTR форматів відрізняється, і потрібно розуміти, який формат отримує більше кліків. Наприклад, оголошення розміром 300х250 отримують більше кліків, ніж банери 728х90 або 160х600.

Крім того, сервіси блокування реклами, що встановлені в налаштуваннях браузерів користувачів – Adblock Plus, Brave Browser, Opera VPN та NordVPN – можуть вплинути на ефективність кампаній. Ці системи навчилися відстежувати та блокувати найпопулярніші розміри оголошень (300×250 і 728×90), але можуть пропустити інші варіанти. Тому потрібно шукати альтернативу з не меншою кількістю кліків, підготувати та оптимізувати якомога більше форматів.

Формати реклами Google для настільного комп’ютера

Статичну банерну рекламу можна розміщувати у 20 форматах. Тут представлені найпопулярніші формати оголошень для десктопа, які можна використовувати в одній кампанії.

Серед них Google виділяє 5 основних. Якщо у вас обмежений бюджет, рекомендуємо адаптувати креативи як мінімум для цих п’яти розмірів. Можна розмістити їх усі або вибрати кілька. Від цього залежатиме KPI рекламної активності.

Формат банера # 1: 300 × 250

Цей преміум-банер є одним із найпопулярніших, його використовують частіше за інші. Відносно компактний, не займає багато місця. Головна перевага – цей тип реклами вбудовується в текст, що робить його нативним. Користувачі частіше звертають увагу на рекламне повідомлення, знижується вірогідність того, що його просто прокрутять. Середній CTR такого формату — приблизно 0,14%.

Формат банера # 2: 336 × 280

Другий тип реклами – помітний формат банера. Менш популярний, ніж попередній, але багато паблішерів люблять його використовувати. Він також зручно вбудовується в контент. Підходить для брендів, що хочуть привернути до себе увагу завдяки великим форматам банерів. Середній CTR такого формату – 0,2%.

Формат банера # 3: 728 × 90

Цей горизонтальний формат зазвичай зображається на чільному місці у верхній частині сторінки. Якщо ви бачите його в іншому місці на сайті, відмовляйтеся там розміщувати свою рекламу, оскільки інше розташування недоцільне. Часто публікується на сайтах, оформлених у стилі форумів. Підійде для брендів, що прагнуть максимального охоплення за мінімальну вартість. Середній CTR такого формату – 0,08%.

Якщо у вас обмежений рекламний бюджет, вибирайте комбінацію банерів: 300х250 + 728х90.

Формат банера # 4: 300×600

Великий формат банера, що зображається ліворуч чи праворуч від контенту. Користувач не має шансів не помітити це оголошення. Активно виділяється на тлі контенту вебсторінки. На нього найбільше реагують та переходять за посиланням. За даними Google, зараз кількість показів цього формату зростає швидше за інші, він стає все більш популярним. Його середній CTR – приблизно 0,2%

Якщо ви покладаєте надію на банерну рекламу, цей формат може принести хороший результат.

Формат банера # 5: 320 × 100

Цей формат використовують і для розміщення на десктопах, і для мобільної версії. Оголошення зображається як нативний банер, що не дратує та не відвертає увагу від контенту. На мобільних пристроях перегляди цього формату трохи вищі, ніж у коротких мобільних банерів.

Кожен із цих форматів заточений під певні завдання. Статистика Google показує, що найефективніші формати для підвищення охоплень – 300х250 та 728х90. Якщо ж ваша performance-мета – привести якнайбільше користувачів на сайт, то краще обрати помітні формати банерів, наприклад 300х600.

Формати реклами Google для мобільних пристроїв

Коли ви створюєте рекламну кампанію та вибираєте формати Google Ads, пам’ятайте про адаптацію до мобільних пристроїв. Правильно адаптований розмір банерів допоможе залучити цільову аудиторію. Виявляється, під час перегляду сторінки користувачі мобільних пристроїв (57,1%) частіше повністю переглядали рекламу на своїх екранах у порівнянні з тими, хто використовував комп’ютер (53,6%).

Мобільний трафік стрімко зростає. У липні 2021 року загальна кількість користувачів мобільного інтернету у світі становила 5,3 мільярда. Це вагома причина, щоб оптимізувати розміри банерів для мобільних пристроїв. На рекламу Google Ads частіше клікають на мобільних пристроях. Можете перевірити дані власної аналітики – скільки людей бачили вашу рекламу на мобільних пристроях під час останньої кампанії.

Які розміри можна використовувати для мобільних пристроїв?

Деякі формати для мобільних пристроїв збігаються з форматами для настільних комп’ютерів. Для мобільних пристроїв слід використовувати такі банери:

  • 300х200
  • 300х50
  • 300х100
  • 250х250
  • 200х200

Всі ці розміри мають різні показники охоплення. Однак у великих форматів показник CTR вищий. Наприклад, у наших рекламних кампаніях:

  1. середній CTR формату 250х250 – 0,22%;
  2. середній CTR формату 300х50 – 0,4%;
  3. середній CTR формату 200х200 – 0,11%.

Що ще потрібно враховувати під час вибору формату?

  1. Плануючи закупівлю банерної реклами, не забувайте, що формати розміщення на сайті визначають паблішери. Перед розміщенням перевірте, які розміри пропонують вебсайти у вашій ніші. Для кращого результату тестуйте формати банерів. Спліт-тестування допоможе підвищити показники CTR. Така оптимізація відбувається в процесі активності кампанії. Ви аналізуєте ресайзи банерів і видаляєте формати з низькою клікабельністю. Тоді обсяги автоматично перерозподіляються на інші формати з більшим CTR.
  2. Важливо підібрати вдалий шрифт для креативів, колірну гаму, можливо анімацію. Для кожного формату набір може відрізнятися: палітра кольорів, обрана для великого прямокутного банера, не завжди має добрий вигляд на вузькому горизонтальному. Протестуйте оголошення та дізнаєтеся, наскільки воно естетично-привабливе для аудиторії.
  3. Розтягування ілюстрацій – ще одна причина адаптувати зображення до всіх можливих розмірів. Google бере зображення одного розміру та збільшує або стискає його, щоб умістити в заданий на сайті блок. Уявіть собі вертикальний банер-хмарочос 160х600, розтягнутий до розміру прямокутника 300х600. Чому Google так робить? Тому що система автоматично заповнює “порожнє” місце, не зважаючи на зовнішній вигляд ілюстрації.
  4. Формати Google Ads не завжди підходять для соціальних мереж. Їх не можна просто перетягнути в рекламну кампанію у Facebook або Instagram. Для соцмереж доведеться оптимізувати оголошення окремо. І навпаки – реклама із Facebook не підійде для контекстно-медійної мережі.
  5. Розташування реклами на сторінці впливає на контакт з аудиторією. Це залежить від паблішера, але ви можете вибирати добре оптимізовані сайти розміщення. Якщо банери правильно адаптовані для пристрою, але невдало розташовані на сайті паблішера, ефект реклами знизиться. Показники перегляду завжди вищі, якщо банер зображається у верхній частині сторінки.

Формати рекламних оголошень впливають на покази, кліки та юзабіліті на різних пристроях. Для якісного контакту з аудиторією створюйте різні формати банерів та не забувайте їх адаптувати. Експериментуйте з кольором та оформленням. Після тестування та оптимізації ваша реклама отримає тисячі переглядів та підвищений CTR.

Ми детально розповіли вам про найпопулярніші формати Google Ads. Якщо ви дочитали до цього місця, вам цікава ця тема і ви змогли розібратися. Якщо вас не захоплюють формати Google Ads, а готуватися до наступної кампанії потрібно, можете написати нам. Ми ще раз усе пояснимо та допоможемо спланувати рекламну кампанію.

 

У матеріалі використано дані: 

AdEspresso , SmartInsights .

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023