Інструменти

Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

Anna Zagrodska
21 Вересня, 2023

Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що користуючись новою версією GA, маркетологи просто приречені на успіх? – Скоріше, не все так однозначно. Багато залежить від масштабів та потреб бізнесу, тому Google розробив дві версії продукту Google Analytics 4: стандартний безплатний GA4 та просунутий платний GA4 360, адаптований під бізнеси. 

Та певне не всі власники бізнесів спішитимуть переходити на платну Google Analytics 4 360, адже у стандартній безкоштовній версії є переважно ті ж самі функції й різниця між платною версією та стандартною Google Analytics 4 — в основному, у доступних лімітах обробки даних. Та чи все настільки просто? – У цій статті, ми докладно розглянемо різницю між цими двома продуктами, і поговоримо про те, для яких цілей GA4 360 підходить дійсно краще.

Що таке GA4?

Google Analytics 4це  остання версія відомого інструменту вебаналітики від Google на сьогодні, яка революційно змінює спосіб збору даних одночасно з вебсторінок та додатків. Пропонуючи гнучкість кросплатформного та безперервного збору даних, GA4 затьмарює GA3 Universal Analytics (UA). Завдяки застосуванню моделі даних на основі подій, а не сеансів, GA4 надає тонкий, точний і вичерпний огляд поведінки користувачів. Крім того, GA4 може похвалитися розширеними засобами керування конфіденційністю, такими як вимірювання без допомоги файлів cookie та можливості прогнозування, які пропонують інтуїтивно зрозумілі вказівки без складних моделей. 

Що таке Google Analytics 4 360?

Google Analytics 4 360 (GA4 360) – це корпоративна платна  версія Google Analytics 4. Вона має розширені функції та вищі межі використання, ніж безкоштовна версія GA4. До того ж GA4 360 є частиною Google Marketing Platform, яка включає інші продукти від Google для маркетингу, як-от Google Tag Manager 360, Search Ads 360 і Display & Video 360.

Основна перевага цієї версії в тому, що вона дозволяє збирати більше даних, перш ніж досягти лімітів вибірки, що забезпечує кращу та повнішу статистику для вебаналітики. Це також забезпечує більшу гнучкість у зборі даних із розширеними параметрами для спеціальних показників, параметрів подій тощо.

Ключові відмінності між GA4 та Google Analytics 4 360

Найочевидніша відмінність GA4 360 від звичайного GA4 – це його платність. Проте, за цією ціною криється низка технічних переваг. Наведемо спочатку короткий перелік відмінностей між GA4 и GA4 360 зі стислим описом кожної, і надалі розкриємо їх у деталях, для тих, хто знає, що таке вебаналітика від А до Я.

  • Збір даних. Вебаналітика — це збір, вимір, аналіз та інтерпретація даних про відвідувачів вебсайту або додатка, і GA4 360 має можливість для проведення більш якісної вебаналітики, адже може збирати більший обсяг даних порівняно з GA4 і забезпечує підвищену гнучкість збору цих даних.
  • Інтеграція та активація даних. Як GA4 360, так і GA4 легко інтегруються з усім комплексом інструментів Google Marketing Platform, однак, якщо ви хочете масштабувати ці інтеграції, безкоштовна версія має суттєві обмеження.
  • Адміністрування та керування обліковими записами. Завдяки тому, що у GA4 360 є «зведені» властивості та «підвластивості», можна ефективно сегментувати свої дані та керувати ними більш детально.
  • Угоди про рівень сервісу або SLAs (Service Level Agreements). Хоча в безкоштовному продукті відсутні будь-які угоди про рівень сервісу, продукт GA4 360 пропонує декілька гарантій.
  • Функції звітності й аналізу. GA4 360 пропонує ширші можливості звітності й аналізу, які дають користувачам змогу глибше розуміти та вдосконалювати інтерпретацію даних.
  • Подовжене утримання даних. Безкоштовна версія GA4 утримує дані лише протягом 14 місяців, у той час, як GA4 4 360 пропонує утримання даних до 50 місяців.

Детальніше порівняння технологій GA4 та GA4 360

Торкнімося вищенаведених технологічних відмінностей між GA4 та GA4 360 більш детально, щоб різниця між двома версіями Google Analytics стала ще більш зрозумілою:

Збір даних

Якісна аналітика — що це таке? Перш за все, вона має ґрунтуватися на якісному зборі даних. Загалом GA4 360 пропонує перевагу збору значно більшого обсягу даних порівняно з GA4, перш ніж зіткнутися з обмеженнями вибірки даних.

GA4 360 також забезпечує підвищену гнучкість збору даних завдяки розширеним параметрам, таким як спеціальні параметри, показники, параметри подій тощо. Це забезпечує більш комплексний підхід до аналізу даних, ніж інші методи веб аналітики.

Більше деталей про особливості збору даних в обох версіях Google Analytics наведено в таблиці нижче:

Ліміт GA4 GA4 360
Поріг вибірки даних (стосується тільки Explorations) 10 млн подій 1 млрд подій
Свіжість даних  4-8 годин < 4 години
Параметри подій 25 100
Спеціальні параметри 75 225
Спеціальні показники 50 125
Цілі/конверсії 30 50
Аудиторії 100 400
Квоти API (зазвичай 10 або менше маркерів) 25 тис. на день 250 тис. на день
Дослідження (explorations) 200 на користувача/ 500 на власника 200 на користувача/ 1000 на власника

Інтеграція та активація даних

Задля досягнення мети в бізнесі необхідно час від часу проводити аналітику даних. Кінцева мета маркетологів — активувати дані в багатьох точках контакту з клієнтами. Саме тут інтеграція GA4 з інструментами комплексу Google Marketing Platform справді стає в нагоді. І GA4 360, і GA4 легко інтегруються з цими інструментами, однак, якщо ви хочете масштабувати ці інтеграції, безкоштовна версія може коштувати вам значних обмежень.

У таблиці нижче ви знайдете більше подробиць щодо активації й інтеграції даних у межах цих двох версій Google Analytics:

Функція GA4 GA4 360
Google Ads Так (обмежено) Так (помножена на 4 синхронізація всіх аудиторій) 
Search Ads 360 (SA360) Так (30 конверсій, 100 аудиторій) Так (50 конверсій, 400 аудиторій)
Display & Video 360 Так (30 конверсій, 100 аудиторій) Так (50 конверсій, 400 аудиторій)
Campaign Manager 360 (CM360) Так Так
Data Studio Так Так
Search Console Так Так
Ads Manager Так (обмежено) Так (більш високі обмеження даних)
Firebase Так Так
Big Query Так Так (до 20 млрд подій на день)

Адміністрування та керування обліковими записами

Функції адміністрування та керування обліковим записом у GA4 та GA4 360 теж значно відрізняються. GA4 360 забезпечує більший рівень гнучкості в архітектурі облікового запису Google Analytics. Завдяки “зведеним” ресурсам та “субресурсам”, ви можете ефективно сегментувати свої дані та індивідуально налаштовувати керування ними. Ці особливості не лише покращують структуру вашого облікового запису GA, але й дозволяють отримати додаткову важливу інформацію та покращити контроль над вашими даними.

Угоди про рівень сервісу (Service Level Agreements – SLAs)

Якісні сервіси вебаналітики передбачають наявність гарантій рівня сервісу в інструментах збору та обробки даних. Однією з важливих відмінностей між GA4 360 і безкоштовним продуктом є включення угод про рівень сервісу (Service Level Agreements). Хоча в безкоштовному продукті відсутні гарантії цього рівня, GA4 360 пропонує кілька таких гарантій: 

Угоди про рівень обслуговування GA4 GA4 360
Збір даних N/A 99.9% часу роботи
Свіжість даних N/A менш ніж 4 години у 98% випадків
Мінімальний час обслуговування N/A Залежно від обсягу даних

Функції звітності та аналізу:

GA4 360 пропонує вцілому кращі можливості для звітування й аналізу даних, ніж передбачають інші системи аналітик, програми для аналізу вебсайтів і стандартний GA4 зокрема. Ця перевага забезпечується такими функціями, як атрибуція на основі даних, розширена сегментація та налаштовувані послідовності, які дають користувачам змогу глибше розуміти та вдосконалювати інтерпретацію даних.

Подовжене збереження даних

Хоча Google і пропонує використовувати Big Query і Looker Studio (раніше Google Data Studio), щоб задовольнити цю потребу, у користувачів Google Analytics все ще є бажання отримувати повні звіти за рік. Безкоштовна версія GA4 зберігає дані лише протягом 14 місяців, обмежуючи ретроспективний аналіз звітів так само лише трохи понад рік.

Натомість ресурси GA4 360 пропонують подовжене збереження даних — до 50 місяців. Це означає, що можна отримати доступ до чотирьох років цінних історичних даних як для попередньо створених, так і для поточних звітів.

Інші функції

Є ще кілька суттєвих відмінностей між GA4 та GA4 360, про які теж варто згадати:

Функція GA4 GA4 360
Звіти без вибірки Ні Так 
Експорт до BigQuery Так (1 млн подій на день) Так (20 млрд подій на день)
Утримання даних  14 міс 50 міс
Кастомні таблиці Ні Так

Ефективність і стійкість

На відміну від GA4 360, ви не можете покладатися на стандартний GA4 у справі  високоточної обробки великого обсягу даних. Це тому, що підписка на GA4 360 передбачає більші ліміти збору й обробки даних, ніж стандартний GA4. Тому якщо ваш сайт отримує багато трафіку, наприклад, понад 1 мільйон відвідувачів на місяць, вам краще обрати GA4 360.

Яка версія підходить саме для вас?

Вибір між GA4 і GA4 360 залежить від різних факторів, таких, як розмір бізнесу, бюджетні міркування та ваші конкретні потреби щодо збору й аналізу даних. Для малих і середніх компаній може бути достатньо стандартного набору функцій GA4. Проте, якщо у вас велика компанія з мільйонами відвідувань сайту на день або якщо ваш бізнес потребує даних у режимі real time, вам найімовірніше знадобляться розширені функції збору й обробки даних. Тож GA4 360 у такому випадку буде найбільш підходящою версією Google Analytics.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023
    Інструменти
    Criteo Brand Lift: як перевірити вплив кампанії на сприйняття бренду

    Criteo — міжнародна programmatic платформа, яка допомагає брендам залучити більше клієнтів, збільшити кількість продажів та підвищити LTV. Більш детально про...

    3 Жовтня, 2022