Інструменти

Що таке Google Campaign Manager 360 та як його застосовувати в рекламі

MixDigital Team
11 Березня, 2021

Коли стартує рекламна кампанія, непогано тримати всі дані в одному місці. Всі відео та банери, інформацію про розміщення та конверсії. Якщо ви не хочете налаштовувати кожен інструмент окремо — допоможе Campaign Manager 360. Завдяки йому можна розміщувати креативи на різних майданчиках, стежити за ефективністю та аналітикою.

Тепер, що це означає? Campaign Manager 360 ще можна назвати аудитором, або трекінг-системою. Його головна перевага в тому, що окрім аудиту якості показів, Campaign Manager дозволяє поглиблюватися та аналізувати ефективність рекламних кампаній, зокрема проводити post-click/post-view аналіз.

Можливості Google Campaign Manager 360 для рекламодавців

Campaign Manager 360 дозволяє відстежувати ефективність рекламних кампаній з прив’язкою до користувача. З його допомогою можна аналізувати багато показників:

  • Viewability. Яку частину вашого оголошення було видно.
  • Унікальне охоплення. Виміряти унікальне охоплення цілісно за всіма каналами.
  • Моніторинг Fraud. Дізнатися, оголошення побачив бот чи людина
  • Конверсії на різних платформах. За допомогою Campaign Manager можна відстежувати конверсії між різними браузерами користувачів. наприклад, людина контактувала з рекламою на домашньому пристрої, а потім на робочому комп’ютері скористувалася тим самим сервісом. В такому випадку ми зможемо відстежити крос-девайсну конверсію та визначити ефективний канал.
  • User-id. Campaign Manager дозволяє відстежувати конверсії користувача, який контактував з рекламою в додатку. Наприклад, користувач побачив рекламу в застосунку YouTube, а конверсію здійснив з вебверсії на десктопі.
  • Brand Safety. Чи було оголошення показано в правильному контенті?

В Campaign Manager 360 можна оцінити охоплення користувачів, які мали технічну можливість побачити вашу рекламу.

Статистика за охопленням в Campaign Manager 360 доступна на п’яти структурних рівнях:

Advertiser — оцінка охоплення кампаній за рекламодавцем
Campaign — оцінка охоплення кожної кампанії окремо
Site — оцінка охоплення кожного джерела в кампанії
Placement — оцінка охоплення таргетингів (груп) кожному джерелі
Ad — оцінка охоплення креативів як в межах одного сайту, так і за всією кампанією

Google Campaign Manager надає інформацію про конверсії у розрізі каналів які він відстежує.

Також за допомогою Google Campaign Manager отримуємо інформацію про кількість конверсій для джерела на кожній з частот.

Campaign Manager 360 показує, як поводять себе користувачі, що контактували з вашою рекламою у розрізі каналів, частот та інших таргетингів.

Google Campaign Manager 360 — частина екосистеми Google Marketing Platform, де кожен інструмент підсилює дію іншого.

Що ще може Campaign Manager 360?

Наприклад, Campaign Manager, він же аудитор може верифікувати покази та кліки у всіх розміщеннях.

Ad serving — розміщення креативів на будь-якому сайті з хостингом на боці Campaign Manager. Основа programmatic-закупки інвентарю, яка одночасно доставляє креатив користувачу та збирає дані. Останні можна виміряти та застосувати в маркетинговій стратегії.

Трекінг — верифікація показів або чому потрібно відстежувати розміщення? Відповідь — щоб уникнути IT-шахрайства. Campaign Manager вміє відстежувати неякісний трафік, замаскований під якісний (Fraud traffic).

Як в Campaign Manager 360 верифікувати покази? За допомогою геотаргетингу аудитор визначає, в якій локації дійсно були покази. Campaign Manager дає статистику у розрізі майданчиків (тип майданчику, тип розміщення, оператор мобільного зв’язку, браузер та інше). Він визначить частоту зображення оголошення в кампаніях, та покаже url, на яких відбувалися покази оголошень.

Ці дані допоможуть Campaign Manager, за своїми алгоритмами, проаналізувати коректність показів та кліків.

Аналіз ефективності — ефективна частота, гео, джерело трафіку, url таргетинги. Переважно, на ринку використовується стандартна модель атрибуції (коли аналізується тільки останній контакт (клік/показ). Але у сучасних реаліях аналізу стандартної моделі атрибуції мало. Campaign Manager дозволяє використовувати повні моделі атрибуції або будувати свої.

В Campaign Manager 360 зображаються конверсії за кліком та ті, які зараховуються за переглядом оголошення, навіть якщо кліку не було. Навіть більше, в Campaign Manager зображається охоплення не тільки в cookies, а ще в користувачах; деталі всіх конверсій, а не просто кількість.

Використовуючи Google Campaign Manager 360, можна отримати унікальні можливості аналізу digital розміщень. Наприклад, як ми це зробили в кейсі: “Популяризація раннього бронювання турів разом з TUI”.

У 2021 році Google збільшує інвестиції в Campaign Manager 360. Спеціалісти компанії кажуть, що кошти розподілять на три напрямки:

  • Комплексне вимірювання
  • Впорядковані робочі процеси
  • Керування рекламою для відео та нових форматів

Рекламодавець буде краще розуміти, яке розміщення реклами та креативу призводить до конверсій. За допомогою інтеграції “сервер-до-серверу” з соціальними та відеоплатформами зможе вимірювати медіа розміщення. Вбудована атрибуція, звіти та інструменти верифікації дозволять дізнатися про успіх кампаній з різних каналів.

Ще одна перевага — централізація рекламних процесів. Наприклад, можливість створити креатив в Studio, та використати Campaign Manager 360, щоб запустити рекламу на Display & Video 360, Google Ads та інших майданчиках.

Інтеграція з Analytics 360 дозволяє пов’язати витрати на медіа та перформанс розміщення з інсайдами першої сторони. Так можна зрозуміти, як змінилася активність користувачів завдяки медіарекламі.

Також можна буде дізнатися про успіх відеокампаній. Побачити демографічні дані та подивитися на крос-канальний успіх кампанії.

Google збільшує фокус на приватність, на нові норми та вимірювання на технологічних майданчиках. Саме тому Campaign Manager 360 вважається ефективним рішенням на майбутнє.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021