Коли стартує рекламна кампанія, непогано тримати всі дані в одному місці. Всі відео та банери, інформацію про розміщення та конверсії. Якщо ви не хочете налаштовувати кожен інструмент окремо — допоможе Campaign Manager 360. Завдяки йому можна розміщувати креативи на різних майданчиках, стежити за ефективністю та аналітикою.
Тепер, що це означає? Campaign Manager 360 ще можна назвати аудитором, або трекінг-системою. Його головна перевага в тому, що окрім аудиту якості показів, Campaign Manager дозволяє поглиблюватися та аналізувати ефективність рекламних кампаній, зокрема проводити post-click/post-view аналіз.
Можливості Google Campaign Manager 360 для рекламодавців
Campaign Manager 360 дозволяє відстежувати ефективність рекламних кампаній з прив’язкою до користувача. З його допомогою можна аналізувати багато показників:
- Viewability. Яку частину вашого оголошення було видно.
- Унікальне охоплення. Виміряти унікальне охоплення цілісно за всіма каналами.
- Моніторинг Fraud. Дізнатися, оголошення побачив бот чи людина
- Конверсії на різних платформах. За допомогою Campaign Manager можна відстежувати конверсії між різними браузерами користувачів. наприклад, людина контактувала з рекламою на домашньому пристрої, а потім на робочому комп’ютері скористувалася тим самим сервісом. В такому випадку ми зможемо відстежити крос-девайсну конверсію та визначити ефективний канал.
- User-id. Campaign Manager дозволяє відстежувати конверсії користувача, який контактував з рекламою в додатку. Наприклад, користувач побачив рекламу в застосунку YouTube, а конверсію здійснив з вебверсії на десктопі.
- Brand Safety. Чи було оголошення показано в правильному контенті?
В Campaign Manager 360 можна оцінити охоплення користувачів, які мали технічну можливість побачити вашу рекламу.
Статистика за охопленням в Campaign Manager 360 доступна на п’яти структурних рівнях:
Advertiser — оцінка охоплення кампаній за рекламодавцем
Campaign — оцінка охоплення кожної кампанії окремо
Site — оцінка охоплення кожного джерела в кампанії
Placement — оцінка охоплення таргетингів (груп) кожному джерелі
Ad — оцінка охоплення креативів як в межах одного сайту, так і за всією кампанією
Google Campaign Manager надає інформацію про конверсії у розрізі каналів які він відстежує.
Також за допомогою Google Campaign Manager отримуємо інформацію про кількість конверсій для джерела на кожній з частот.
Campaign Manager 360 показує, як поводять себе користувачі, що контактували з вашою рекламою у розрізі каналів, частот та інших таргетингів.
Google Campaign Manager 360 — частина екосистеми Google Marketing Platform, де кожен інструмент підсилює дію іншого.
Що ще може Campaign Manager 360?
Наприклад, Campaign Manager, він же аудитор може верифікувати покази та кліки у всіх розміщеннях.
Ad serving — розміщення креативів на будь-якому сайті з хостингом на боці Campaign Manager. Основа programmatic-закупки інвентарю, яка одночасно доставляє креатив користувачу та збирає дані. Останні можна виміряти та застосувати в маркетинговій стратегії.
Трекінг — верифікація показів або чому потрібно відстежувати розміщення? Відповідь — щоб уникнути IT-шахрайства. Campaign Manager вміє відстежувати неякісний трафік, замаскований під якісний (Fraud traffic).
Як в Campaign Manager 360 верифікувати покази? За допомогою геотаргетингу аудитор визначає, в якій локації дійсно були покази. Campaign Manager дає статистику у розрізі майданчиків (тип майданчику, тип розміщення, оператор мобільного зв’язку, браузер та інше). Він визначить частоту зображення оголошення в кампаніях, та покаже url, на яких відбувалися покази оголошень.
Ці дані допоможуть Campaign Manager, за своїми алгоритмами, проаналізувати коректність показів та кліків.
Аналіз ефективності — ефективна частота, гео, джерело трафіку, url таргетинги. Переважно, на ринку використовується стандартна модель атрибуції (коли аналізується тільки останній контакт (клік/показ). Але у сучасних реаліях аналізу стандартної моделі атрибуції мало. Campaign Manager дозволяє використовувати повні моделі атрибуції або будувати свої.
В Campaign Manager 360 зображаються конверсії за кліком та ті, які зараховуються за переглядом оголошення, навіть якщо кліку не було. Навіть більше, в Campaign Manager зображається охоплення не тільки в cookies, а ще в користувачах; деталі всіх конверсій, а не просто кількість.
Використовуючи Google Campaign Manager 360, можна отримати унікальні можливості аналізу digital розміщень. Наприклад, як ми це зробили в кейсі: “Популяризація раннього бронювання турів разом з TUI”.
У 2021 році Google збільшує інвестиції в Campaign Manager 360. Спеціалісти компанії кажуть, що кошти розподілять на три напрямки:
- Комплексне вимірювання
- Впорядковані робочі процеси
- Керування рекламою для відео та нових форматів
Рекламодавець буде краще розуміти, яке розміщення реклами та креативу призводить до конверсій. За допомогою інтеграції “сервер-до-серверу” з соціальними та відеоплатформами зможе вимірювати медіа розміщення. Вбудована атрибуція, звіти та інструменти верифікації дозволять дізнатися про успіх кампаній з різних каналів.
Ще одна перевага — централізація рекламних процесів. Наприклад, можливість створити креатив в Studio, та використати Campaign Manager 360, щоб запустити рекламу на Display & Video 360, Google Ads та інших майданчиках.
Інтеграція з Analytics 360 дозволяє пов’язати витрати на медіа та перформанс розміщення з інсайдами першої сторони. Так можна зрозуміти, як змінилася активність користувачів завдяки медіарекламі.
Також можна буде дізнатися про успіх відеокампаній. Побачити демографічні дані та подивитися на крос-канальний успіх кампанії.
Google збільшує фокус на приватність, на нові норми та вимірювання на технологічних майданчиках. Саме тому Campaign Manager 360 вважається ефективним рішенням на майбутнє.