Інструменти

Реклама facebook: як налаштувати кампанію та виміряти її ефективність

MixDigital Team
21 Квiтня, 2021

Соціальна мережа Facebook — найбільший медійний майданчик, який у 2020 році охопив 28,5% активних користувачів інтернету у світі. Кожного дня фейсбук використовують 1,5 мільярди людей. Розповідаємо, з чого почати просування бренду в фейсбуці та як самостійно налаштувати першу рекламну кампанію.

Особливості реклами у фейсбуці

Facebook постійно вдосконалює власні інструменти, підвищує якість реклами, робить її корисною для користувачів та рекламодавців. Розповідаємо, як реклама у фейсбук допомагає залучати нових клієнтів та просувати бізнес:

  • Аудиторія соціальної мережі у 2020 році склала 2,6 мільярда користувачів, а це більш ніж третина населення нашої планети. Активних користувачів фейсбуку з кожним днем стає все більше.
  • Широкі можливості таргетингу. Інструмент Facebook Ads має можливість окрім стандартного таргетингу (стать, вік, ГЕО), налаштовувати рекламні оголошення на основі купівельного досвіду користувачів, їхніх інтересів, професій.
  • Рентабельність реклами. Реклама на facebook організована таким чином — що активніше користувачі з нею взаємодіють, тим нижча її вартість. Три фактори впливають на вартість рекламної кампанії: маркетингові цілі компанії, налаштування таргетингу та терміни розміщення реклами. Facebook наполягає, що кампанії можуть бути результативними, незалежно від бюджету.
  • Ціна реклами в фейсбук залежить від складності продукту, специфіки цільової аудиторії, швидкості отримання результату, якості контенту та залучення аудиторії до взаємодії з рекламою.

 

 

Як створити рекламу в facebook та відстежити ефективність

Щоб налаштувати та запустити рекламу на фейсбук використовують два способи:

  1. інструмент компанії Facebook — Facebook Ads;
  2. центр реклами на сторінці фейсбук.

Ми розповідаємо про обидва. Facebook Ads Manager — інструмент, що потребує навичок роботи з ним. Його головні можливості:

  • створення цільових аудиторій;
  • вибір цілей рекламних кампаній;
  • ефективне налаштування таргетингу;
  • створення звітів з кожної рекламної кампанії;
  • відстежування ефективності реклами;
  • проведення А/В тестувань;
  • створення різних груп аудиторій;
  • встановлення графіку показу реклами.

Інструмент підходить для професійного налаштування реклами та дозволяє ефективно розпоряджатися рекламним бюджетом. Детальніше про можливості Facebook Ads Manager ви можете дізнатися за посиланням

Якщо перший спосіб потребує професійного підходу та звернення до спеціалістів, то “Центр реклами” ви можете опанувати самостійно. Цей спосіб найкраще підійде для малого та середнього бізнесів. Розповідаємо, як налаштувати рекламу в фейсбук зі сторінки бренду:

Крок 1. Відкрити сторінку Facebook, та у лівому стовпчику обрати пункт “Центр реклами”, далі, в правому стовпчику натиснути кнопку “Створити оголошення”. Ви побачите перелік цілей рекламної кампанії.

Крок 2. Обрати необхідну вам ціль. Для різних сторінок цілі відрізняються. Найчастіше доступні такі цілі:  “залучити відвідувачів на сайт”, “просувати сторінку” та “просувати допис”.


Крок 3
. Створити рекламу. За замовчування на сторінці з’явиться текст оголошення, він залежатиме від обраної цілі. Ви можете залишити рекомендований мережею текст, або написати власний. Потім необхідно обрати формат реклами, те як вона виглядатиме в мережі: зображення, відео, карусель.

Крок 4. Обрати рекомендовану або створити власну цільову аудиторію. Також можна обрати пункт “Люди неподалік від вас” і таргетуватися на аудиторію, яка знаходиться в радіусі одного кілометру від обраної вами точки.

Крок 5. Встановити тривалість та вартість рекламної кампанії. Фейсбук дозволяє встановлювати кількість днів та суму, яку ви готові витратити на рекламу. Зверніть увагу, що бюджет встановлюється на день чи на весь термін дії рекламної кампанії. Це залежить від обраної моделі просування. Тобто, якщо вам потрібно витрачати 2$ в день та рекламуватися 4 дні, то бюджет повинен скласти 10$.

Крок 6. Обрати спосіб оплати: банківська карта або PayPal. Перевірити ще раз налаштування реклами та натиснути кнопку “Просувати”. Рекламувати можна не все. Наприклад, заборонено використовувати стратегії просування товарів та послуг, що пов’язані зі здоров’ям людини. Тобто, реклама не повинна привертати увагу до стану здоров’я людини, не можна використовувати фото та відео “до” та “після” для порівняння результатів. також реклама не повинна містити контент, який може сформувати у людини негативну думку щодо його зовнішності. Детальніше про правила рекламної діяльності на фейсбуці можна прочитати за посиланням. На погодження системою вашого оголошення може піти до 24 годин.

Щоб подивитися ефективність рекламного оголошення потрібно перейти до “Центру реклами” та натиснути “Подивитися результати”. Ви побачите охоплення, залучення цільової аудиторії, реакцію користувачів, а також розмежування за віком та місцезнаходженням. Детальніше проаналізувати кампанію та витрати допоможе Facebook Ads Manager.

Якою має бути реклама на фейсбук

Щоб оголошення було максимально ефективним, варто скористатися рекомендаціями щодо його оформлення: завантажуйте зображення у форматі jpg або png з розширенням 1080 на 1080. Основний текст не повинен перевищувати 125 символів, заголовок — не більше 40 символів, а опис не більше 30. Максимальний розмір файлу — 30 МБ.

Щоб ваша реклама вигідно вирізнялась на тлі конкурентів важливо:

  • Використовувати вертикальні зображення. Креатив можна завантажити в різних варіантах: квадрат, прямокутник і вертикальний прямокутник. Це потрібно для того, аби зображення мало однаково гарний вигляд в різних місцях розміщення. Так, для історій це вертикальний прямокутник, а для стрічки — квадрат.
  • Текст на зображеннях має  бути максимально коротким або взагалі відсутнім.
  • Додавати якісні, але короткі відео в оголошення.
  • Використовувати заклики до дії.
  • Стежити за оголошеннями, які створюють конкуренти.

Реклама в фейсбук — це швидкий спосіб залучити цільову аудиторію до взаємодії з вашим продуктом. Вона легка в налаштуванні, дає моментальний результат та коштує недорого. Для середнього та великого бізнесів краще використовувати професійне налаштування через Facebook Ads, щоб відстежувати всі тонкощі реагування цільової аудиторії та контролювати бюджет.

Від того, як налаштована реклама залежить результат. Наші фахівці є сертифікованими консультантами Facebook. Також ми маємо можливість оплачувати рекламу в Facebook та Instagram за безготівковим розрахунком, відповідно до українського законодавства. Ми завжди раді допомогти, доступні за всіма каналами.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023