Новини

Партнерські стосунки: навіщо агенції звання Google Premier Partner, Facebook Business Partner і Criteo Partner

MixDigital Team
19 Жовтня, 2021

Що більше партнерів і регалій має рекламна агенція, тим краще. Але яка в цьому користь для клієнта і як це впливає на якість рекламних послуг?

Ми підготували серію статей, в яких розповімо про важливість офіційних партнерств digital-агенції з платформами, про перемоги в національних конкурсах і топові місця в рейтингах. А головне – чи варто звертати на це увагу обираючи підрядника.

Насамперед розберемося, чим корисні значки Google, Facebook і Criteo, та чи підтверджують вони тісні взаємини з компаніями.

Google Premier Partner: беремо найкраще від Google

Працювати з рекламними кампаніями в Google Ads набагато легше, коли ти – офіційний партнер Google.

Google Partners – це програма сертифікації рекламних агенцій і фахівців, що працюють з інструментами Google і розміщують рекламу в Google Ads. Всі учасники програми повинні скласти іспити та пройти атестацію, щоб отримати статус партнера і спеціальний бейдж, що підтверджує рівень Google Partner або Google Premier Partner.

Партнери Google отримують привілеї та можливості, недоступні звичайним клієнтам рекламного майданчика:

  • Звіти. Партнери отримують регулярні докладні звіти про те, наскільки ефективно ведеться акаунт клієнта. Це дозволяє глибше проаналізувати роботу та оптимізувати рекламні кампанії в digital.
  • Тренінги. Для партнерів проводяться розширені тренінги з використання продуктів Google і навчальних матеріалів у Skillshop. Партнери першими дізнаються про нові продукти та інструменти, тестують їх і впроваджують в налаштування рекламної кампанії свого клієнта.
  • Технічна підтримка. Преміумпартнери отримують консультації з налаштування реклами, безпосередньо спілкуються з фахівцями з Google.
  • Події. Співробітники агенції, що стала партнером Google, відвідують спеціалізовані події, першими дізнаються про новинки в галузі digital-маркетингу і зміни ринку.
  • Значок Google Partners. Агенція може розмістити значок партнера на сайті та будь-яких презентаційних матеріалах. Це означає, що співробітники рекламної агенції пройшли сертифікацію по роботі з продуктами Google і підтвердили високий рівень спеціалізації в налаштуванні рекламних кампаній в Google Ads.

Як стати партнером Google?

Перш за все – продемонструвати високий показник ефективності налаштувань рекламних кампаній. У партнера Google показник оптимізації в керівному акаунті Google Реклами не повинен бути нижчим за 70%. Це означає, що фахівці агенції знаються на рекламних інструментах Google та оптимально налаштовують кампанії для клієнтів.

Загалом, не менше 50% фахівців агенції, що налаштовують рекламу в Google, повинні пройти сертифікацію. До того ж, у компанії повинен бути хоча б один сертифікат для кожного продукту (пошукова мережа, контекстно-медійна мережа, відеореклама, товарні оголошення, реклама в застосунках), в якому витрачаються кошти на рекламні кампанії.

Фінансові показники також відіграють роль. Квартальні витрати на рекламу в усіх керованих акаунтах клієнтів у Google повинні становити не менш як $ 10 000.

Звичайний бейдж партнера можуть отримати навіть фриланс-фахівці з digital-реклами. Але стати Google Premier Partner не так вже й просто. Цей статус отримують агенції, що керують великими за обсягом рекламними кампаніями. Google враховує:

  • сумарні витрати клієнтів агенції на рекламу в усіх керованих акаунтах за останній рік;
  • динаміку зростання клієнтської бази, утримання чинних клієнтів;
  • обсяг річних інвестицій в інші продукти окрім пошукової реклами (в кампанії для застосунків, відеокампанії та торгові кампанії).

Google Marketing Platform Certified: продукти Google в налаштуваннях рекламної кампанії

Уявіть, що вдосконалити налаштування вашої digital-реклами можна за допомогою набору інструментів, зосереджених в одному місці. Працівники Google теж над цим замислилися. І зрештою створили Google Marketing Platform. Ця онлайн-платформа інтегрувала кращі рекламні технології від Google.

Платформа об’єднує 7 продуктів:

  • Display & Video 360
  • Search Ads 360
  • Analytics 360
  • Looker Studio
  • Optimize 360
  • Surveys 360
  • Tag Manager 360

Пройшовши сертифікацію для роботи з усіма продуктами Google Marketing Platform, фахівці агенції можуть автоматизувати більшість процесів:

  • налаштувати системи вебаналітики для відстеження ефективності запуску рекламних кампаній, стежити за їхньою активністю;
  • оптимізувати пошукові кампанії;
  • централізовано закуповувати трафік;
  • використовувати унікальні формати креативів;
  • отримувати регулярну звітність;
  • обробляти оновлені бази даних.

Для клієнтів важливо, що робота агенції з платформою дозволяє оптимізувати інвестиції в рекламу, отримати глибший  аналіз аудиторії, швидко реагувати на зміни трендів і вносити корективи в рекламну кампанію в режимі реального часу. І головне – робити все це комплексно. Тому важливо, щоб digital-агенція не тільки мала статус партнера Google, а щоб команда фахівців додатково пройшла сертифікацію Google Marketing Platform.

Facebook Business Partner: підкорюємо соціальні мережі

Коли агенція отримує значок бізнес-партнера, Facebook вносить її до списку партнерів, підвищуючи впізнаваність. Це допомагає рекламодавцям швидше підібрати фахівців з реклами в соціальних мережах. До того ж рівень довіри до таких компаній значно зростає.

Бізнес-партнерство з Facebook має ряд переваг. Серед них:

  1. Індивідуальна технічна підтримка від Facebook.
  2. Рекомендації фахівців Facebook у сфері performance і маркетингу.
  3. Можливість використовувати персоналізовану рекламу, оптимізацію кампаній і генерацію лідів.
  4. Можливість впроваджувати в рекламні кампанії інноваційні інструменти на платформах Facebook, Instagram, Whatsapp або Messenger.
  5. Консультації щодо розробки креативів від Facebook.
  6. Інструменти аналітики й звіти.

Статус Facebook Business Partner дозволяє нам використовувати всі можливі інструменти найпопулярніших соцмереж для рекламної комунікації наших клієнтів з цільовою аудиторією, масштабувати рекламні кампанії та оперативно підлаштовуватися під зміни алгоритмів роботи Facebook і Instagram.

Criteo Partner – майстри ремаркетингу

Партнерський статус Criteo вказує на те, що в команді digital-агенції точно є фахівці з налаштування ремаркетингу. Майданчик Criteo використовує розумний динамічний ретаргетинг, налаштування товарних рекомендацій та інші інструменти для стимулювання покупки, повернення користувача на сайт і збільшення кількості лідів. Глибока аналітика даних про 2,5 млрд покупців дозволяє максимально точно налаштовувати таргетинг і прицільно влучати в ЦА. Цей показник дуже важливий для клієнтів з e-commerce.

Для участі в програмі Criteo Partners потрібно пройти спеціальну сертифікацію Criteo Advertising Professional. В агенції має бути не менше двох сертифікованих співробітників, і активні рекламні кампанії клієнтів на платформі Criteo.

Партнери отримують ідентифікаційний бейдж Criteo і підвищують власну впізнаваність шляхом розміщення в списку глобальних партнерів. Ще один бонус – доступ до ресурсів платформи й ексклюзивного контенту, а також промо-пропозиції для утримання чинних та залучення нових клієнтів.

Значки Google Premier Partner, Facebook Business Partner і Criteo Partner говорять про високий рівень спеціалізації співробітників MixDigital, досвід і навички використання рекламних інструментів провідних цифрових майданчиків. Однак, бейджі партнерів – не єдиний показник професіоналізму та успіху агенції. Про наші перемоги в національних конкурсах, про топові місця в рейтингах і визнання на ринку digital-реклами докладніше розповімо в наступній статті.

 

                                                                                

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини
    Рейтинг рекламодавців за вересень 2023 від MixDigital

    Осінь розпочалась зі змін, активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем. Тож, ми готові представити детальний...

    26 Жовтня, 2023
    Новини
    Як минуло літо для ринку реклами? Аналітика від MixDigital

    Представляємо аналітику активності рекламодавців влітку 2023 року. Цього року найактивнішим літнім місяцем був червень з 1,28 млрд рекламних контактів, а...

    28 Вересня, 2023
    Новини
    Рейтинг рекламодавців за липень 2023 від MixDigital

    Як і кожного місяця, ми представляємо рейтинг найкращих рекламодавців. Тож пропонуємо вашій увазі звіт про активність рекламодавців у різних категоріях....

    25 Серпня, 2023