Представлений новий формат рекламних оголошень Discovery Ads. Це яскраві, привабливі для користувача рекламні публікації, що адаптовані під мобільні пристрої. Вони клікабельні та основані на зацікавленості потенційного покупця.
Що таке Discovery Ads
Реклама в Discovery Ads буває двох видів:
- Оголошення Discovery – аналог адаптивно-медійного оголошення.
- Оголошення-карусель Discovery – використовується не більше 10 карток товарів в 1 оголошенні. Таке оголошення включає: кінцевий URL, заголовок, опис, назву компанії, логотип, а також зображення товару. У кожній картці можна вказати заклик до дії з унікальним URL.
Часто Discovery-карусель плутають зі smart-шопінгом. Візуально вони досить схожі, проте реклама карусель Discovery повністю заповнює зону, яка спеціально відведена під цей формат оголошень, а ось у форматі smart-шопінг рекламне місце можуть займати одночасно декілька рекламодавців.
Discovery Ads показується:
- у YouTube стрічці;
- у розділі соціальних мереж та промоакцій у Gmail;
- у стрічці рекомендацій Google Discovery Feed.
Перші два плейсменти насичені рекламою, третій – новий, тому показує чудові результати.
Коли така реклама зображується у Gmail, то зовнішньо та функціонально вона нічим не відрізняється від іншої реклами в Gmail. На YouTube та Discovery вона представлена у вигляді великих банерів із заголовками та підписами. Також у YouTube можна встановити кнопку заклику до дії.
У Discovery Ads доступні наступні стратегії призначення ставок: “максимум конверсій” та “цільова ціна за конверсію”.
Чим Discovery Ads відрізняється від КММ
Оцінити ефективність Discovery Ads можна порівнявши її з рекламою в КММ (контекстно-медійній мережі). При однакових таргетингах для обох типів реклами Discovery Ads має кращі показники залучення та CPC. Ці оголошення мають вищий показник часу сеансу, глибини перегляду та CTR. При цьому CPC та відсоток відмов менше. Стандартні рекламні оголошення КММ виграють по показниках охоплення.
Ціль Discovery Ads
Основна ідея нового типу рекламних оголошень Discovery Ads в тому, щоб показати рекламу користувачам, які готові взаємодіяти з брендами. Це відбувається завдяки тому, що системи Google ефективно аналізують пошукові запити та інші дані споживчих намірів: пошук об’єкта на картах, відвідування вебсайтів, завантаження нових додатків. Так, потенційному покупцеві показується та реклама, яка максимально відповідає його інтересам.
Таким чином, новий формат реклами розрахований на холодну аудиторію, яка не шукала конкретний товар чи послугу через пошук, але мала бажання спробувати щось нове. Враховуючи дії користувача у КММ, YouTube, Play Market та інших сервісах складається певний алгоритм, який дозволяє донести до споживача необхідну для нього інформацію.
Застосування Discovery Ads буде вигідно тим рекламодавцям, які мають намір за допомогою медіафайлів збільшити число конверсій, зацікавленість потенційних користувачів та повернути взаємодію з вигідними клієнтами.