Інструменти

MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

MixDigital Team
21 Травня, 2021

Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде вона для вашої рекламної кампанії? Розповідаємо в нашій статті.

Що таке TradeDesk

Trading Desk — інструмент управління та автоматизації рекламних кампаній за допомогою програмних закупівель. Він ніби міст в програматик, на якому зустрічаються бренди та паблішери.

TradeDesk дозволяє:

  • Купувати рекламу в режимі реального часу (RTB), а не заздалегідь, як це практикується в класичних медіа.
  • Купувати інвентар безпосередньо у кращих світових паблішерів. В результаті — отримувати більше релевантних показів.
  • Підвищувати ефективність рекламних кампаній, використовуючи креативи різного формату, що залучують користувачів до дії.
  • Підвищувати прибуток від розміщення медійної реклами на сайтах для аудиторії.
  • Налаштовувати медіаплан та отримувати зведену аналітику в режимі реального часу.

Trading Desk автоматизує процеси, на яких базується programmatic.

Tradе Desk: якими бувають

Tradе Desk можуть бути розроблені сторонніми організаціями, або ж самим агентством (Agency Trading Desk).

Перевага Agency Trading Desk в тому, що вони «заточені» під потреби клієнтів. TradеDesk за лічені секунди переводить запит рекламодавця на мову RTB: що конкретно потрібно закупити, які цілі та параметри виставити.

У чому особливість MixDigital TradeDesk

MixDigital TradeDesk (DSP) — платформа для закупівлі рекламного інвентарю та реалізації ефективних медійних кампаній, яка базується на технологіях Admixer.

Переваги MixDigital Trade Desk:

  • Доступ до топових українських паблішерів.
  • Пряма закупівля: можна укладати прямі угоди з підключеними до ТрейдДеску паблішерами, завдяки вбудованому маркетплейсу. А також розміщувати рекламу на будь-якому сайті, не під’єднаному до ТрейдДеску, завдяки технології Connection Deal.

Цю можливість ми використали під час роботи з компанією «Украгроком». Гнучкі налаштування таргетингу та прямі розміщення на спеціалізованих майданчиках допомогли нам охопити понад 4 мільйонів цільових користувачів та отримати понад 40 тисяч переходів на сайт клієнта.

  • Захист бренду: для цього використовується антифрод, верифікація креативів, black і white листи, підтримка ads.txt ініціативи й відповідність стандартам IAB.
  • Робота з різними форматами медійної реклами: стандартні й анімовані банери, rewarded відео, нативні, мобільні, WOW-формати та інші.

Під час запуску рекламної кампанії міжнародного кінофестивалю «Молодість», ми працювали на всіх рівнях воронки: See – Think – Do – Care. Для формування знань і нагадування аудиторії про фестиваль використовували відео і дисплей розміщення за допомогою: YouTube, DV360 і Trade.Desk, Facebook. Для просування офлайн подій використовували формат Event Ads. В результаті зібрали 150 000 трафіку онлайн, 14 000 переглядів фільмів і 11 000 реєстрацій на платформі.

  • Повністю автоматизована звітність: у вигляді вбудованих в систему dashboards, експортованих звітів в excel. Також доступний Stat API для автоматизованого вивантаження статистики в BI-системи.
  • Прозора ціна: ціни на інвентар визначаються на основі аукціону.

MD TradeDesk — єдина платформа, яка об’єднує розрізнені діджитал-канали та офлайн-медіа. Всі вони доступні рекламодавцям в одному інтерфейсі: Mobile, Wi-Fi, Social, сайти телеканалів, Connected TV і різні digital OOH.

Можливості DMP в MixDigital TradeDesk:

  • Збирає дані з різних джерел.
  • Сегментує аудиторію та оптимізує стратегії взаємодії з рекламою під них.
  • Активізує аудиторію в різних каналах.
  • Зберігає, організовує, переміщує дані.

У MixDigital TradeDesk можна створювати особистий кабінет для тих, хто планує працювати за self-service. У такому випадку клієнт може управляти запуском самостійно. Рекламодавцям без досвіду ми рекомендуємо працювати з менеджером агентства (модель full-service). Після проведення рекламних кампаній для різних брендів ми знаємо, як досягти кращого результату. Готові підібрати рішення для вашого бізнесу, залежно від цілей.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021
    Інструменти

    Як працювати з Criteo: заглиблюємося в можливості та інструменти платформи

    Більше трафіку, більше продажів і цільових дій, більше установок вашого додатку. Все це можливо за допомогою Criteo — платформи для створення ефективної...

    27 Квiтня, 2021