Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде вона для вашої рекламної кампанії? Розповідаємо в нашій статті.
Що таке TradeDesk
Trading Desk — інструмент управління та автоматизації рекламних кампаній за допомогою програмних закупівель. Він ніби міст в програматик, на якому зустрічаються бренди та паблішери.
TradeDesk дозволяє:
- Купувати рекламу в режимі реального часу (RTB), а не заздалегідь, як це практикується в класичних медіа.
- Купувати інвентар безпосередньо у кращих світових паблішерів. В результаті — отримувати більше релевантних показів.
- Підвищувати ефективність рекламних кампаній, використовуючи креативи різного формату, що залучують користувачів до дії.
- Підвищувати прибуток від розміщення медійної реклами на сайтах для аудиторії.
- Налаштовувати медіаплан та отримувати зведену аналітику в режимі реального часу.
Trading Desk автоматизує процеси, на яких базується programmatic.
Tradе Desk: якими бувають
Tradе Desk можуть бути розроблені сторонніми організаціями, або ж самим агентством (Agency Trading Desk).
Перевага Agency Trading Desk в тому, що вони «заточені» під потреби клієнтів. TradеDesk за лічені секунди переводить запит рекламодавця на мову RTB: що конкретно потрібно закупити, які цілі та параметри виставити.
У чому особливість MixDigital TradeDesk
MixDigital TradeDesk (DSP) — платформа для закупівлі рекламного інвентарю та реалізації ефективних медійних кампаній, яка базується на технологіях Admixer.
Переваги MixDigital Trade Desk:
- Доступ до топових українських паблішерів.
- Пряма закупівля: можна укладати прямі угоди з підключеними до ТрейдДеску паблішерами, завдяки вбудованому маркетплейсу. А також розміщувати рекламу на будь-якому сайті, не під’єднаному до ТрейдДеску, завдяки технології Connection Deal.
Цю можливість ми використали під час роботи з компанією «Украгроком». Гнучкі налаштування таргетингу та прямі розміщення на спеціалізованих майданчиках допомогли нам охопити понад 4 мільйонів цільових користувачів та отримати понад 40 тисяч переходів на сайт клієнта.
- Захист бренду: для цього використовується антифрод, верифікація креативів, black і white листи, підтримка ads.txt ініціативи й відповідність стандартам IAB.
- Робота з різними форматами медійної реклами: стандартні й анімовані банери, rewarded відео, нативні, мобільні, WOW-формати та інші.
Під час запуску рекламної кампанії міжнародного кінофестивалю «Молодість», ми працювали на всіх рівнях воронки: See – Think – Do – Care. Для формування знань і нагадування аудиторії про фестиваль використовували відео і дисплей розміщення за допомогою: YouTube, DV360 і Trade.Desk, Facebook. Для просування офлайн подій використовували формат Event Ads. В результаті зібрали 150 000 трафіку онлайн, 14 000 переглядів фільмів і 11 000 реєстрацій на платформі.
- Повністю автоматизована звітність: у вигляді вбудованих в систему dashboards, експортованих звітів в excel. Також доступний Stat API для автоматизованого вивантаження статистики в BI-системи.
- Прозора ціна: ціни на інвентар визначаються на основі аукціону.
MD TradeDesk — єдина платформа, яка об’єднує розрізнені діджитал-канали та офлайн-медіа. Всі вони доступні рекламодавцям в одному інтерфейсі: Mobile, Wi-Fi, Social, сайти телеканалів, Connected TV і різні digital OOH.
Можливості DMP в MixDigital TradeDesk:
- Збирає дані з різних джерел.
- Сегментує аудиторію та оптимізує стратегії взаємодії з рекламою під них.
- Активізує аудиторію в різних каналах.
- Зберігає, організовує, переміщує дані.
У MixDigital TradeDesk можна створювати особистий кабінет для тих, хто планує працювати за self-service. У такому випадку клієнт може управляти запуском самостійно. Рекламодавцям без досвіду ми рекомендуємо працювати з менеджером агентства (модель full-service). Після проведення рекламних кампаній для різних брендів ми знаємо, як досягти кращого результату. Готові підібрати рішення для вашого бізнесу, залежно від цілей.