Інструменти

Huawei Ads: унікальні формати, можливості таргетингу та перше тестування з клієнтом

MixDigital Team
24 Грудня, 2021

А ви знали, що в Україні понад 4 мільйони активних користувачів мобільних пристроїв Huawei? Тепер можна охопити цю величезну аудиторію та продемонструвати їм рекламу товарів та послуг ексклюзивно за допомогою офіційного майданчика — маркетплейсу реклами Huawei Ads.

Платформа Huawei Ads створена для рекламодавців, розробників та агенцій, що прагнуть збільшити охоплення аудиторії та відкрити нові можливості для розвитку бізнесу. Просування на платформі здійснюється через партнерську мережу паблішерів, вбудовані сервіси та власні застосунки Huawei, що доступні користувачам бренду.

Huawei Ads надає доступ рекламодавцям до понад 700 мільйонів власників пристроїв Huawei в 170 країнах світу. Серед них 83 мільйони — користувачі преміальних моделей. Для гаджетів Huawei існує власний офіційний магазин застосунків AppGallery (аналог App Store і Google Play), яким в Україні щомісяця користуються понад 1 мільйон активних юзерів.

Увага, спойлер! За допомогою Huawei Ads ви можете:

  • отримати доступ до аудиторії Huawei користувачів, адже інші рекламні інструменти недоступні на внутрішніх сервісах смартфонів;
  • розміщувати рекламу вебсторінок через мережу паблішерів та Huawei Own Media сервіси, такі як Huawei Music, Huawei Video, пошукова система Petal Search;
  • збільшити кількість завантажень мобільного застосунку, просуваючи його в Huawei AppGallery або в пошуковій видачі;
  • використовувати ретаргетинг для активації користувачів;
  • аналізувати дані кампанії в консолі Huawei Ads за допомогою кастомізованих звітів або через сторонні трекінг-програми.

Зацікавилися? А тепер давайте докладніше.

Формати рекламного розміщення

На платформі є великий вибір унікальних рекламних форматів. Але спочатку потрібно визначитися, який тип розміщення вам потрібен: просування в галереї застосунків AppGallery або реклама в медійній мережі Display Network.

Для реклами застосунку в AppGallery ви можете вибрати один із трьох форматів:

  • розміщення застосунку в стандартному слоті;
  • розміщення серед рекомендованих застосунків;
  • видача під час пошуку за заданими словами.

Для просування в медійній мережі Huawei Ads пропонує наступні рекламні формати:

  1. Рекламна заставка (Splash Ads). Статичне зображення, анімація або відео, що демонструються на весь екран під час запуску застосунку та закриваються автоматично через 3-5 секунд.
  2. Нативна реклама (Native). Картинка, відео або текст, що органічно вбудовуються в інформаційний контент застосунку.
  3. Рекламний ролик (Video). Коротке відео, що демонструється до, після або під час перегляду відеоконтенту.
  4. Реклама з винагородою (Rewarded Ads). Користувач застосунку отримує заохочення за повний перегляд рекламного відео. Як винагороду користувач може отримати доступ до додаткових функцій та бонусів. Наприклад, безплатну тимчасову підписку, бали в грі або перегляд відео без реклами в застосунку.
  5. Банерна реклама (Banner). Це блок із креативом, що розміщується у верхній, середній або нижній частині екрану. Може мати фіксований або адаптивний розмір (ширина автоматично змінюється співвідносно до сторін різних гаджетів).
  6. Міжсторінкова реклама (Interstitial Ads). Формат креативу, що демонструється на повний екран, коли користувач запускає, призупиняє або закриває застосунок.

Вибір рекламних форматів залежить від завдань та цілей вашої кампанії. Кожен із видів розміщення має певні особливості та переваги.

Як влаштований таргетинг на платформі Huawei Ads

У кампаніях доступні широкі налаштування та можливості оптимізації таргетингу. Рекламодавець може взаємодіяти з користувачами, яким надано певні атрибути. Ці attribute tag дозволять вам ефективно побудувати таргетинг та заглибитися в аудиторію для отримання релевантних охоплень. Ви можете використовувати:

  1. Соціально-демографічні показники: стать, вік, сімейний стан тощо.
  2. Геолокацію та мову.
  3. Тип пристрою та його характеристики: модель, серія, вартість, оператор, мережа, час активації тощо.
  4. Поведінкові теги: система підбирає користувачів на основі їхньої поведінки у відповідних застосунках. Для аналітики використовується версія застосунку, його категорія, тривалість активності та дії користувача в застосунку.
  5. Статус застосунку (App Status). Ви можете сформувати цільову аудиторію, базуючись не тільки на поведінковому аналізі, а й на статусі застосунків, що: зараз встановлені на пристрої користувача; були встановлені раніше; активно використовуються; користувач використовує щоденно; використовувалися протягом останніх 30/180 днів.
  6. Ідентифікацію користувача та життєві події: достаток, наявність автомобіля, професійний статус, вагітність, народження дитини, одруження тощо.
  7. Таргетинг за інтересами. Ви можете зарахувати користувача до однієї з аудиторій, розділивши їх за інтересами: хтось цікавиться новинами чи здоровим харчуванням, а хтось фотомистецтвом або спортом тощо. Так ви опрацюєте максимально релевантну аудиторію, уникнувши неефективних витрат бюджету. Таргетинг за інтересами підходить для підвищення конверсій та збільшення популярності продукту.

Додаткові інструменти для роботи з аудиторією

Ретаргетинг

Ретаргетинг дозволить повторно взаємодіяти з користувачами, що вже бачили оголошення або клікали на нього, завантажували застосунок. На платформі можна створювати аудиторії на базі зібраних даних 1st party про клієнта. Створюючи списки ремаркетингу, ви можете вибрати найбільш популярний креатив і найефективніший час для демонстрації оголошення.

Кастомні (комбіновані) аудиторії

Платформа дозволяє об’єднати інформацію щодо кількох атрибутів аудиторії — поєднати демографічні дані, поведінкові теги та інтереси. Це допоможе створити більш точний портрет користувача. Комбіновані аудиторії можна звужувати або розширювати, виключати та додавати певні параметри. Такий варіант таргетування вкрай ефективний.

Smart extension

Цей інструмент побудований на основі “Look-alike” технології таргетування. Система шукає користувачів, чиї демографічні дані та інтереси подібні до атрибутів вашої чинної аудиторії. Зважайте на результати попередніх кампаній, що мали високу ефективність, і створюйте нову розширену аудиторію. Це допоможе збільшити охоплення.

“Краш-тест” платформи Huawei Ads: плюси, мінуси та результати кампанії

Ринок смартфонів Huawei в Україні та світі зростає, тому нам важливо було розміщувати рекламу на даному інвентарі. Ми вирішили протестувати Huawei Ads для просування мобільного застосунку нашого клієнта — служби таксі Opti. Рекламна кампанія тривала з 13 серпня до 10 вересня 2021 року.

Перше знайомство з рекламним кабінетом лишило гарне враження. Структура кабінету інтуїтивно зрозуміла та зручна. Підключення застосунку не викликало проблем. Доступні різні типи кампаній — це дозволило розробити стратегію розміщення та вибрати відповідні варіанти кампаній. Ми обрали кілька налаштувань таргетингу та місць розміщення, і протестували їх. Для оптимізації рекламних кампаній у кабінеті доступний модуль звітності. Він добре опрацьований, структурований, з ним зручно та комфортно працювати”, — розповідає Digital Buying Group Head Вадим Славінський.

Ми використовували три типи кампаній. Мета кожної з них — підвищення конверсії. Ділимося з вами короткими висновками:

  1. Display-розміщення для реклами застосунку в AppGallery. Застосунок розмістили в розділі “рекомендовані” в AppGallery. Серед налаштувань таргетингу можна було вибрати лише геолокацію, період і вартість за бід. Display AppGallery є обов’язковою кампанією, що показує відмінні результати, але дуже обмежена в обсязі. Немає можливостей для розширення таргетингу, оптимізувати можна тільки за допомогою біда.
  2. Search-розміщення в AppGallery. Таргетинг відбувається за ключовими словами, наприклад, Apple Search Ads, Search Ads, AppGallery тощо. Такий вид просування дає невелику кількість можливих завантажень протягом дня. Серед переваг: низька вартість за клік та низька вартість за завантаження.
  3. Display-розміщення в Display Network. Дуже багато плейсментів для розміщення, кожен плейсмент потрібно заводити як окреме завдання. Тут ми використовували два види інструментів: банери та Native Inventory (велике зображення у фіді). Фіди (feeds) формату 1080х607 дали найкращий результат за показником CPI — 6.5%, але банери формату 1080х432 показали вищий рівень CTR — 8.15%.

Перші результати були вдалими. На старті розміщення застосунку в AppGallery ми отримали дуже низьку вартість за встановлення (0,48 центів). Серед недоліків даного типу кампаній — обмежена кількість обсягів показів. Щоб збільшити кількість завантажень, ми протестували банерні розміщення для інсталювання застосунку на інвентарі застосунків-партнерів Huawei. За допомогою цих кампаній вдалося збільшити кількість завантажень у 6 разів без значного зростання вартості за встановлення. За весь період кампанії ми отримали 96 770 показів, 4 591 кліків і 679 завантажень з розміром бюджету 655$. Середній CTR становив 4,7%, а CR на встановлення майже 15%. Середній CPI вийшов 0,97$.

Враження позитивні, інструмент конкурентний (низька вартість за встановлення) та унікальний, тому що через іншу платформу завантаження на пристроях Huawei не купиш. З його допомогою можна досягти значних результатів. Продовжимо тестувати й пропонувати інструмент клієнтам для досягнення цілей”, — ділиться досвідом тестування Вадим.

Якщо у ваших рекламних кампаніях ще й досі не охоплено понад 4 мільйони користувачів смартфонів Huawei, то саме час задуматися про використання цього інструменту. Спеціалісти MixDigital розкажуть, які формати краще обрати для просування ваших товарів та послуг на платформі Huawei Ads.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини