Сервіси

Грають усі: як просувати бренд серед геймерів

MixDigital Team
15 Грудня, 2020

Рівень пройдено — (пропустити рекламу) — наступний рівень. Приблизно так виглядає шлях геймера. Іноді реклама з‘являється посередині рівня. Повідомлення переглянуто, ваш бренд відклався в пам‘яті. Але такий підхід дещо відвертає увагу.

А що як гравцю можна взагалі не пропускати рекламу, бачити її та не дратуватися? А вам — не збивати користувача з пантелику, органічно вбудовуючи бренд в гру. Так працює In-play — рекламне повідомлення, яке зображається просто в грі. Це вже навіть не win-win, а win-win-win підхід. Ви отримуєте охоплення, геймер не дратується, а віртуальний світ виглядає справжнім і живим з реальними брендами.

Наша Middle Digital Planner, Валерія Батеніна розповідає, як реклама в іграх може бути ненав‘язливою.

Споживання in-play

За даними платформи для розміщення Admix, до 2022 року геймінгом захоплюватиметься понад 40% інтернет-користувачів. Зараз 55% геймерів грають в мобільних додатках. Вони витрачають на ігри близько 7 годин на тиждень.

На початку весни 2020, через локдаун і карантин люди почали більше грати у відеоігри. Кількість геймерів зросла на 35% на день.

Люди, які грають в ігри

Якщо ви все ще уявляєте геймерів, як школярів, або ж молодих нероб — забудьте. Іграми захоплюються люди різного віку та інтересів. Серед них багато інфлюенсерів, чия думка важлива для аудиторії.

Відеоіграми захоплюються чоловіки та жінки 16-35 років. Вони вчаться або працюють, можуть бути без пари, або ж у стосунках. Головне ядро — аудиторія 18-35 років, грають у вільний час та використовують мобільні додатки. Це виглядає так, ніби вам дійсно варто увірватися в ігровий простір.


Як рекламувати бренд всередині гри

Зайти на територію геймерів допоможе програматик-система Admix. От які вона має переваги:

  • За допомогою Admix можна закуповувати якісний інвентар DSP та SSP платформ.
  • Пул трафіку по всьому світу тут досягає 4 мільярдів показів за місяць.
  • Admix має ексклюзивну аудиторію — геймери бачать рекламу за певний період лише в грі.
  • Інтегрованих доповнень (тобто, саме ігор) в системі понад 100.
  • Ймовірність перегляду реклами в грі — 95-100%. Коли персонаж пересувається у віртуальному просторі, реклама з‘явиться саме біля нього — так геймер точно побачить ваш бренд.
  • Креативи можна розміщувати в форматах дисплей та відео, відповідно до стандартів IAB.
  • Admix проводить дослідження брендів (FOC) за рекламними кампаніями. Визначає, як спрацювала кампанія, та яких KPI було досягнуто.

Закупити інвентар можна трьома шляхами:

  1. Обирайте RON — повне In-Play портфоліо, якщо хочете розмістити рекламу в різних іграх/консолях та в усіх можливих для Admix форматах.
  2. Для обмеженої аудиторії, місцеперебування й форматів креативів підійде пакет трафіку Package.
  3. Якщо ж ви хочете обрати певні ігри, потрібен спосіб Bespoke. Він допоможе скласти унікальний перелік ігор під ваш бренд.

Як зберегти репутацію бренду

Щоби ваша реклама не з‘являлася серед контенту зі сценами насилля, платформа перевіряє кожного партнера перед інтеграцією. Ігри не містять контенту від користувачів та сторонніх рекламних мереж, тобто буде лише реклама Admix. Кожна гра має перелік блокування IAB.

Коли ви розміщуєте рекламу в грі, навряд чи захочете, щоб геймер лише й думав: “Можна я вже продовжу грати?” З In-play цього не станеться. Ми допоможемо розмістити рекламу на Admix, щоб не відволікати гравця: нативно, технологічно, реалістично та красиво.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Як залучити нових клієнтів, використовуючи повну воронку YouTube?

    Майданчик YouTube — це величезне поле можливостей для реклами та один з найпотужніших інструментів маркетингу на сьогодні. Вебінар “YouTube Full...

    7 Вересня, 2023
    Сервіси
    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022
    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021