Новини

Дані – це нова нафта

MixDigital Team
8 Квiтня, 2020

“Дані – це нова нафта”
Alan Coleman – CEO консалтингової агенції Wolfgang Digital

  1. Які пристрої люди використовують для пошуку і покупки товарів
  2. Вплив online реклами на продажі offline-магазинів
  3. Які джерела приносять найбільше трафіку та доходу
  4. SEO мертвий? 2.0
  5. Голосовий пошук
  6. Поведінкові метрики на сайті
  7. Комерційні метрики
  8. Тренди 5 років
  9. Що лідери роблять інакше
  10. ТОП 4 фактори, які виділяють ефективні веб-сайти
  11. Куди інвестувати кошти, щоб отримати високий рівень конверсії 
  12. Податок на бренд
  13. Facebook все ще король конверсій
  14. Вплив Instagram
  15. Сила вашого споживача
  16. Ключові висновки

100 років назад список найкрупніших компаній Америки очолювали металургійні, а за ними нафтогазові підприємства. 50 років потому на зміну металургійним компаніям прийшли ті, що виробляють пластмасу на нафтовій основі. В результаті список очолили нафтогазові компанії. 10 років назад двома ведучими компаніями Fortune Global 500 все також були нафтогазові підприємства..

Проте, за останнє десятиріччя комерційний світ пережив колосальну перебудову, яка відбувається раз в сторіччя. Сьогодні, найбільш цінними, не тільки в США, але й в світі являються компанії, що займаються збором даних.

Отже, цінність даних або, якщо говорити більш грубо, “увага користувачів” зросла настільки, що може замінити нафту – найбільш цінний товар в усьому світі.

У цьому дослідженні Wolfgang Digital вивчили цінність даних для e-commerce. Вони дослідили споживчий пошук і поведінку споживачів, а також виділили декілька основних інсайтів та KPI для e-commerce в 2020 році. Нижче надані висновки, які допоможуть оцінити показники 2019 року та вдосконалити плани на 2020 рік.

Чи стануть дані пріоритетом на найближче сторіччя? Ніхто з нас не може цього знати напевно, але як digital маркетологи ми точно можемо сказати, що у найближчі п’ять років ця швидка та захоплююча галузь принесе багато позитивних сюрпризів.

Які пристрої люди використовують для пошуку і покупки товарів

Все частіше ми натискаємо кнопку «Купити» на своїх мобільних телефонах.

В 2019 році продажі через mobile зросли на 69%. Наразі мобільні телефони приносять колосальні 54% доходу і 70% трафіку для e-commerce. І все ж, здійснювати крупні покупки користувачі схильні за допомогою desktop.

Частка доходу з desktop пристроїв напряму взаємопов’язана з середнім чеком замовлення (рівень кореляції ~ 0.65).

Схильність користувачів здійснювати покупки через мобільний телефон вища тільки для online-only рітейлера, де частка доходу відповідає частці мобільного трафіку.

Омніканальний retail зіткнеться з ROPO (research online, purchase offline) – процесом пошуку в online для отримання необхідної інформації про товар перед купівлею в offline. Варто враховувати, що така поведінка користувачів створить розрив між мобільним трафіком та доходами з мобільних пристроїв.

Наприклад, запит в Google: “Купити джинси біля мене”. 

 

 


Вплив online реклами на продажі offline-магазинів

Це перший рік, коли багатоканальні рітейлери побачать дані “research-online purchase-in-store” в Google Ads. Тепер, завантажуючи дані POS-терміналів в Google, рітейлери зможуть зіставити дані покупців offline-магазинів та тих користувачів, які клікнули на рекламу.

Wolfgang Digital першими в Європі провели дві кампанії “In-Store Sales”. Нижче зображена інфографіка з невеликим набором даних, але поділитися нею варто.

В таблиці відображені додаткові 168% доходу – більше того, що було зроблено в online.

Середній дохід на одного покупця потроївся для тих продажів в магазині, які взаємодіяли з online рекламою. Це свідчить про те, що крупні товари, які зазвичай представлені у пошуку дорогими ключовими словами, з низьким коефіцієнтом конверсії (такими як «Samsung Smart TV»), насправді дуже цінні для рітейлера, який може порівнювати online рекламу з продажами в магазині.

Які джерела приносять найбільше трафіку та доходу

Пошукова реклама (Google – попереду всієї планети) продовжує “обертати” інтернет, генеруючи 65% всього трафіку на сайти та 67% доходу сайтів по Last-click атрибуції.

Відмінною рисою тут є те, що платний пошук перевершив органічний пошук, прагнучи стати головним джерелом доходу. Можна очікувати, що найближчим часом платний пошук закріпить свою позицію.

Google прагне збільшити доходи на пошуковому ринку, що розвивається, тому однією з його ключових стратегій є перетворення органічного трафіку з високою конверсією у платний пошуковий трафік зі збереженням рівня конверсії.

По даним Google Analytics, на соціальні мережі зараз приходиться 8% трафіку сайту. Це на 60% більше ніж в минулому році, а частка виручки підскочила до 4% – на 100%.

Соціальні мережі – найбільш швидкозростаючий драйвер продажів в e-commerce. Відповідно до того, як формати реклами стають все більш популярними (наприклад динамічна реклама товарів), бренди починають бачити ріст ROI в Social-каналах та вкладають більше засобів саме в ці канали. Розрахунок кореляції показав, що ті сайти, які генерували більше транзакцій з соціальних мереж, ніж їх колеги, були одними з найефективніших сайтів в цілому, в дослідженні.

SEO мертвий? 2.0

Питання, чи мертвий SEO насправді старше ніж Google. Вперше смерть SEO була передбачена у 1997 році!

Щороку маркетологи-панікери заявляють про майбутню смерть SEO. У 2019 році платний пошук перегнав органіку по рівню генеруємого доходу, а Google продовжував “вискрібати” веб-сайти видавців та канібалізувати їх трафік. Отже, чи дійсно SEO на шляху до шкуродерства?

Кращий спосіб це з’ясувати – подивитися на зміни показників об’єму органічного трафіку та доходу.

% of increase YOY

Дохід з органічного трафіку демонструє двозначне зростання у всіх секторах. Яскрава ілюстрація того, що SEO залишається живим і здоровим.

Голосовий пошук

В 2016 році Comscore прогнозував, що до 2020 року половина всіх пошукових запитів будуть голосовими, що виявилося сумнівним прогнозом. Статистика втягнула “пошукову спільноту” у жваві дебати.

Наразі немає певного способу перегляду даних про ефективність голосового пошуку в Google Analytics або в Google Search Console. Спеціалісти Wolfgang Digital кажуть, що єдиний шлях аналізувати голосовий пошук – це Wolfgang reporting favourite або звіт по пошуковим запитам Google Ads.

Ok, Google, мені потрібен номер в готелі поряд зі мною сьогодні ввечері” – актуальний пошуковий запит для клієнта готеля.

Wolfgang проаналізували умови пошуку для 30 мільйонів пошукових запитів Google, по яким показувалась об’ява. Вони зібрали дані по голосовим ідентифікаторам “Ok, Google” та “Hey, Google”, щоб зрозуміти яка частина пошуку починалась за допомогою команди голосового пошуку.

На основі цієї методики вдалось з’ясувати, що частка пошукових запитів, які починаються з голосового ідентифікатора стрімко наближається до 0. Якщо бути точними – 0,05%

Також є обмеження для даної методики. Наприклад, користувачі можуть утримувати кнопку, а не починати голосовий пошук за допомогою голосової команди.

Ще одна цікава особливість даної методології полягає в тому, що вона характерна для запитів, які мають комерційний характер. Тому вона не враховує більшість інформаційних запитів. Наприклад, запит “Яка сьогодні погода в Мадриді” не врахований, проте врахований запит “Ok, Google, який кращий 4-х зірковий готель в Мадриді”. Запити з явним комерційним наміром зустрічаються не так часто.

Грунтуючись на цих недосконалих даних можна зробити висновок, що маркетологам не потрібно поспішати з розробкою стратегії голосового пошуку.

Логіка прогнозу того, що голосовий пошук буде рости, дуже проста. Говорити скоріше та простіше, ніж писати. Але, що ще простіше, ніж говорити? Думати!

Наразі Цукерберг та Сандерберг фінансують дослідження інтерфейсів brain-machine, які можуть сприймати думки з ваших нейронів та перетворювати їх на слова. Тільки уявіть facebook рекламу, яка починає миготіти під час скролінгу стрічки новин, основану на ваших думках! Вже можна починати нервуватися.

Думка, як інтерфейс звучить фантастично, але в 2019 році Ілон Маск заявив, що його кібернетична компанія Neuralink вже дозволила мавпі керувати комп’ютером за допомогою своїх думок. Якщо штучний інтелект та мавпи укладуть договір, у нас усіх можуть виникнути проблеми. 🙂

Поведінкові метрики на сайті

Середня тривалість завантаження сторінки стає менше – 5,1 секунди, в порівнянні з 6,8 секундами в минулому році. Хоча, все ще далеко до рекомендованої Google швидкості завантаження у 2 секунди – це рух у вірному напрямку.

Дані Wolfgang Digital показали, що веб-сайти з найвищим середнім часом завантаження сторінки мали найгірші показники кількості сеансів на користувача та тривалість сеансу. Чим вищий час завантаження сайту, тим менше часу люди на ньому проводять. Варто продовжувати працювати над тим, щоб зробити сайт швидшим.

Можливо, найбільш недооціненим, але водночас найбільш важливим показником являється середня кількість сеансів на одного користувача – Avg. Sessions per User.

Якщо ви добре розбираєтесь в Google Analytics та не боїтесь “забруднитися” створюючи призначені для користувача сегменти, тоді метрика: “Середня кількість сеансів на одного покупця” стане для вас досить пізнавальною.

Дані свідчать про те, що середньостатистичному онлайн-покупцеві перш ніж здійснити покупку потрібно в 2,5 рази більше кліків, ніж середньому відвідувачу. Зрозуміло, що додаткові відвідування мають більшу цінність, ніж перший клік від нового користувача. Найбільш ефективні веб-сайти – це ті, які можуть залучати цього користувача знову і знову, збільшуючи показник “середня кількість сеансів на одного користувача”.

Розуміння того, як клієнт здійснює покупки являється найбільш важливим. Розрахунок кореляції це підтверджує. Висновки вказують на те, що ключова роль маркетолога полягає в створенні таких взаємодій з клієнтами, які конвертують потенційних користувачів в реальних покупців.

Найбільш ефективні маркетингові дії, які можна зробити – це збільшити середнє число сеансів на користувача.

Для отримання релевантного трафіку найбільший ефект з невикористаних можливостей можна отримати від використання ключових слів верхнього рівня воронки в Google Ads. Дані ключові слова мають хороший CTR, але низький показник конверсії.

Усталенний образ мислення спеціалістів пошукової реклами: “Якщо ключовий запит не конвертує – виключаємо з кампанії!” Але, якщо маркетологи переглянуть своє ставлення до подібних ключових слів – перестануть оцінювати їх з точки зору конверсії та почнуть сприймати їх, як спосіб отримання трафіку верхніх рівнів воронки, тоді перед ними відкриється неконкурентне поле для генерації релевантного трафіку.

Найбільш ефективні ключові слова “верхніх рівнів воронки” у подальшому можуть допомогти у векторах роботи над SEO-оптимізацією та контентною стратегією.

Комерційні метрики

Загальний, по всім категоріям, коефіцієнт конверсії складає 1,84%. Середня цінність замовлень складає € 185. Також було розглянуто рівень конверсії на одного унікального користувача.

Тренди 5 років

У розділі “Що роблять найефективніші веб-сайти інакше”, у 2016 році були представлені точні прогнози про те, які тенденції з’являться протягом наступних 5 років.

Дві найбільш сильні кореляції, які були виявлені у 2016 році:

  • Сайти, де переважає платний пошуковий трафік мають більш високий коефіцієнт конверсії.
  • Веб-сайти з більш високою часткою мобільного трафіку отримали більш високий загальний коефіцієнт конверсії веб-сайтів.

Два найбільш важливих висновки до 2020 року:

  • 2019 став першим роком, коли платний пошук перевершив органічний пошук, прагнучи стати головним джерелом доходу.
  • 2019 став першим роком, коли більша частина доходів припадала на мобільні пристрої.

ТОП головних трендів минулих років були осмислені та продубльовані протягом наступних 5 років. Звісно, передові рекламодавці не обмежувалися тільки цими трендами, вони також виявляли інші “точки росту”.

Що лідери роблять інакше

Можливо, найбільш унікальна частина цього дослідження – це розрахунок кореляції, який визначає, що краще всього роблять веб-сайти з найкращими показниками.

Аналіз найкращих практик був оснований на наступних показниках:

  • рівень конверсійності;
  • коефіцієнт конверсій в розрахунку на одного унікального користувача;
  • середня цінність замовлення;
  • середній рівень доходу на сеанс;
  • загальний дохід;
  • річний ріст доходу в порівнянні з усіма іншими показниками веб-сайту.

Веб-сайти, які мали значно більш високий рівень вищезазначеного були найбільш ефективнішими.

Кореляція показує силу взаємозв’язку між двома метриками. Вони вимірюються по шкалі від 0 до 1, де 0 означає відсутність кореляції або взаємозв’язок між двома метриками, а 1 означає ідеальний взаємозв’язок. Негативна кореляція вказує на зворотній зв’язок між двома метриками. Коли одна зменшується, інша збільшується.

Кореляція не являється абсолютним керівництвом та причинно-наслідковим зв’язком. Наприклад, якщо реферальний трафік корелює з метриками ефективності, а пошуковий ні, тоді це означає, що потрібно відмовитися від пропрацювання пошукового трафіку на користь реферального. Пошук, як і раніше, являється найбільш важливим джерелом трафіку, просто частка трафіку від пошуку більше не являється диференціатором.

Однак, кореляції дуже ефективні в якості загального керівництва для початку аналізу та розгляду нових підходів.

ТОП 4 фактори, які виділяють ефективні веб-сайти

Фактор 4. Наввипередки, назад на вершину воронки. PR та display-реклама драйвують конверсії.

2010-ті були перегонами вниз по класичній воронці продажів. Раніше бренди витрачали бюджети на пошуковий трафік, а потім “наздоганяли” ремаркетинговими кампаніями для того, щоб максимально наблизитися до етапу здійснення покупки. Тепер, коли пошук насичений конкуренцією, маркетологи намагаються визначити своїх конкурентів до здійснення кліку, по результатам пошукової видачі, комунікуючи на етапах, які передують пошуку. По факту, маркетологи рухаються назад по воронці продажів. Wolfgang побачили сильну кореляцію (0,34) з середнім чеком замовлення на сайтах, які отримали середній реферальний трафік (не пошук, не соціальні мережі, а інші веб-сайти). Display трафік (0,37) співвідноситься з середньою вартістю замовлення.

Фактор 3. Ефективність масштабу

Кожен талановитий студент знає, що при збільшенні об’єму вартість одиниці зменшується, це називається економією від масштабу. Але, як тоді називається те, коли виручка на одиницю збільшується з ростом об’єму? Wolfgang Digital називають це ефективністю масштабу.

Як і в попередніх звітах, одним з найбільш сильних рівнів кореляції з метриками ефективності була кількість сеансів на сайт. Чим більше відвідувачів сайту, тим вищий коефіцієнт конверсії на користувача – 0,7.

Фактор 2. Залучити користувача назад

Як і в минулому році, ще однією з найсильніших та стабільних кореляцій була кількість сесій на користувача – 0,7. Середній онлайн-покупець відвідує веб-сайт 5 разів, перш ніж розлучитися зі своїми грошима, клікаючи приблизно в 2,5 рази більше, ніж середній відвідувач сайту. Це свідчить про те, що створення додаткових тригерів для повернення аудиторії сайту має більшу цінність, ніж перший клік нового відвідувача. Найбільш ефективні сайти – це ті, які можуть знову і знову залучати даного користувача.

Фактор 1. Соціальні мережі

Три фактори, які мали найсильніший вплив на рівень конверсії були пов’язані з трафіком із соціальних мереж (результати 4000 джерел даних). Це свідчить про те, що найбільш ефективні веб-сайти краще, ніж інші гравці залучали трафік з соціальних мереж, який далі конвертувався в покупців.

Схоже на те, що Google Analytics скоріше б надали перевагу неякісному аналітичному продукту, ніж відстежуванню cross-device конверсії та соціальним мережам. Вони можуть відслідковувати конверсії між пристроями в Google Ads, але чому не в Google Analytics? Якщо дані отримані в Google Analytics свідчать, що трафік з соціальних мереж має найвищий рівень конверсії, ми повинні мати це на увазі. В той час, як третина маркетологів визнають, що вони все ще не знають, що робити з соціальними мережами, дані свідчать, що у найкращих гравців є надійна стратегія присутності в соціальних мережах.. Фактично, це найсильніша точка диференціації між ними та групою послідовників.

Очікується, що ці точки диференціації стануть крупними тенденціями у цифровому маркетингу вже найближчим часом.

Куди інвестувати кошти, щоб отримати високий рівень конверсії 

Search ROAS per Channel

Спочатку варто впевнитись, що ви отримуєте більше віддачі від інвестицій в рекламу і в правильні канали. Не дивно, що брендовий трафік приносить найбільший дохід з ROAS 47.0.  В цілому рекламодавці можуть очікувати ROAS 10: 1 від пошуку Google, який зменшується до 2,3 якщо виключити назву бренду з пошукового запиту.

Social ROAS per Channel

Щодо соціальних мереж, то стрічка Facebook має вищий показник ROAS ніж Google Shopping. Messenger та Marketplace мало поступаються стрічці новин, тому ці плейсменти реклами повинні бути враховані в стратегії роботи з нижніми етапами воронки продажів.

Ще в 2019 році маркетологів змусила понервувати новина Facebook про те, що місце для реклами в стрічці новин закінчується. Тепер можна видихнути з полегшенням, адже Facebook демонструє відмінні результати, а інші плейсменти реклами порівнюються по рівню ROAS саме зі стрічкою новин Facebook. Instagram все ще бореться з facebook по рівню ROAS, але про це трохи пізніше.

В рамках моделі атрибуції Google Analytics “Остання взаємодія” – 100% цінності конверсії присвоюється тим точкам взаємодії (клікам), що безпосередньо передують конверсії.

Модель атрибуції Facebook передбачає 1 день з моменту кліку, тобто ми просимо Facebook зараховувати покупку тільки тоді, коли хтось натиснув на нашу об’яву та придбав товар протягом 1 дня.

Податок на бренд

Для багатьох маркетологів це емоційно насичена тема. Часто можна почути питання: “Чи повинен я таргетуватися по запитам свого бренду?” Користувачам подобається відвідувати сайт декілька разів перш ніж здійснити покупку. Клік, який призводить до транзакції, як правило, являється саме брендовим кліком.

Чи повинен рекламодавець платити за кліки на обяви під час пошуку по власному бренду, коли він вже відображається зверху органічного пошуку? Відмовившись від реклами по брендовим запитам, рекламодавець ризикує втратити на користь конкурента той самий клік, який приведе до покупки.

Wolfgang Digital радять рекламодавцям таргетуватися по своїм брендовим запитам. Кліки по брендам являються не тільки найдешевшими, які ви можете купити, а ще й найкращими конверсійними кліками.

Ніщо так не дратує власників брендів, як реклама конкурентів по його брендовим запитам.

Facebook все ще король конверсій

Глобальна вартість бренду Facebook падає другий рік поспіль. Серед групи технологічних компаній FAANG Facebook став єдиною компанією, яка втратила вартість після падіння Apple в 2002 році на 0,1 млрд. доларів. Це, ймовірно, і є наслідком відомого порушення конфіденційності соціальною платформою в 2018 році. Отже, Facebook знаходиться в занепаді? Тільки не по даним Wolfgang.

Facebook, як і раніше, являється лідером, коли мова заходить про трафік у соціальних мережах, конверсії та ROAS. Проаналізувавши процент продажів у розрізі місць розміщень можна зробити висновок, що 93% продажів припадає на рекламу у стрічці новин Facebook.

88% клілків також генеруються з стрічки новин, тому саме на цьому плейсменті варто зосередити бюджети.

Вплив Instagram

Згідно опитування, Instagram – найулюбленіший канал, особливо серед користувачів до 40 років. Проте, поки що він не конкурує з Facebook по показнику ROAS. Не дивлячись на спроби Instagram перетворити себе на торговельну платформу (введення shopping-тегів та DPA), користувачі все ще використовують Instagram як вітрину, а купують у Facebook.

76% опитаних респондентів заявили, що вони ніколи нічого не купували по shopping-тегам в Instagram. Тільки 3% продажів здійснюються безпосередньо з Instagram.

Однак, 75% опитаних заявили, що придбали продукт, який вони побачили в Instagram в іншому каналі. Instagram стимулює увагу до продукту, тоді як Facebook та пошук стимулюють продажі.

Сила вашого споживача

86% респондентів заявили, що вони з більшою ймовірністю здійснять покупку, побачивши, як друг або родич взаємодіють з брендом у соціальних мережах. Це чергова демонстрація переваг соціальних мереж.

Нещодавно випущені формати реклами у Facebook та Instagram, такі як Branded Content Ads и Collaborations tool, дозволили брендами легко створювати, покращувати та вимірювати контент користувачів.

Ключові висновки

Швидкий темп появи інновацій протистоїть колесу впровадження, яке обертається набагато повільніше. Прийняття цих інновацій споживачами та їх комерціалізація можуть зайняти десятиріччя. 2010-ті роки знаменують собою завершення ряду важливих циклів, які варіювалися від століть до десятиліть.

Висновок 1. 2010-ті роки були унікальним десятиріччям, яке відбувається раз в сторіччя. Воно переупорядкувало комерційний світ.

2 мільярди людей перенесли деякі важливі частки свого життя у віртуальний світ. Це призвело до того, що дані випереджають нафту, як найцінніший товар у всьому світі. Дані – це велике та широке поняття, мова спеціально йде про увагу людей до віртуального світу. Apple створює пристрої, які буквально переміщують увагу з світу природи у віртуальний вимір. Google та Facebook являются найкрупнішими маркетплейсами для уваги та намірів у віртуальному світі. Ми висловлюємо нашу людяність у цифровомі світі, але робимо це через дані. Інтернет гіганти монетизують ці дані, монетизують нас, щоб збільшити капітал.

Висновок 2. Закінчення дванадцятирічного циклу показало декілька важливих бенчмарків.

Платний пошук очолив чарти джерел доходу, на нього припадає 34% доходу веб-сайтів. пройшло 2 десятиліття з моменту запуску Google Ads. Це ні в якому разі не означає смерть SEO, яка зовсім трохи поступається Google Ads і показує двузначний ріст доходу, в порівнянні з минулим роком (21%).

Висновок 3. Десятирічний цикл у центрі уваги.

Протягом 2010-х маркетологи прагнули працювати з нижніми етапами воронки. Все більше і більше бюджету витрачалося на пошукову рекламу для залучення уваги користувача. Єдина реклама, яка показала себе, як ефективний Search канал – це ремаркетинг, який дозволяв наблизити користувача ближче, ніж інший канал до моменту здійснення покупки. Найефективніші веб-сайти фокусують додатковий бюджет у зворотньому порядку воронки продажів, рухаючись до вершини. Найкращий спосіб “вбити” конкуренцію в пошуку – запуск рекламної кампанії по брендовим запитам. Перевершіть своїх конкурентів, генеруючи більше найдешевшого та найкращого з точки зору конверсій трафіку

Висновок 4. 2010-ті були десятиріччям смартфону.

3G був запущений в 2008 році, iPhone – у 2009, і ось за 10 років з’явилося 3 мільярди користувачів смартфонів. Християнство досягло 2.2 мільярди за 2000 років, смартфони – за десятиріччя. Неймовірно! Дані показують, що 70% трафіку зараз припадає на смартфони. Більша частина онлайн-доходів – 54% припадає на ці “ручні торгові центри”.

Висновок 5. Третій десятирічний цикл буде присвячений невеликим та гнучким компаніям ніж великим корпораціям.

Long-tail рітейлери були першими поселенцями у світі електронної комерції. Дуже спеціалізовані веб-сайти з вузьким асортиментом продукції могли охопити великі об’єми трафіку та продажів. Наприклад, малий бізнес може домінувати у пошуковій видачі, а потім приєднатися до партнерського посилання або дропшипінгового продукту, що робить його дуже прибутковим. Підприємець, що стоїть за цим мікробізнесом може автоматизувати процес, знову і знову копіювати модель для продуктів, які вибирає. Книга Тімоті Ферріса “4-годинний робочий тиждень” стала біблією для першого потоку цифрових кочівників.

На жаль, в кінці десятиріччя Google почав пріоритезувати бренди у пошуковій видачі. В результаті зараз видно значну “ефективність масштабу”. Це означає, що коефіцієнт конверсій на користувача для більш крупного веб-сайту, з точки зору трафіку, перевершує показники для меншого веб-сайту. Все, що може зробити продавець для збільшення кількості релевантного трафіку – збільшити коефіцієнт конверсії для кожного користувача.

Яка ключова ідея, якої варто дотримуватися маркетологам, щоб досягти успіху у 2020-х роках?

Середня кількість сеансів на одного відвідувача – 2, середня кількість сеансів на одного покупця – 5. Роль маркетолога заключається у створенні елегантної подорожі по тачпоінтам, щоб перетворити користувача із потенціального в покупця. Будь-яка активність , яка збільшує кількість сеансів на одного відвідувача, збільшує конверсію. Як і в попередньому випадку найефективніші веб-сайти починають працювати на верхніх етапах воронки продажів. Головна порада – орієнтуватися на релевантні запити для досягнення транзакцій, а не на запити на верхніх етапах воронки.

2020 рік знаменує собою початок кінця версії Інтернета на базі смартфонів 3G & 4G.

Що можна очікувати від переходу на пристрої, які підтримують підключення 5G & 6G?

Які цикли тільки починаються? У Wolfgang припускають, що можна говорити про голосовий пошук, машинне навчання та IOT, доповнена реальність збільшить перетин між реальним та внутрішнім світом, smart-кухні означають, що маркетологи повинні навчитися рекламувати холодильник, який самостійно замовляє продукти, свіжа гаряча кава буде доставлена протягом декількох хвилин дроном, а ми будемо вміло допомагати армії Ілона (мавпи-кіборги зі штучним інтелектом).  Хто знає? Напевно відомо, що найбільш успішними маркетологами, як завжди, будуть ті, хто зможе аналізувати дані на на основі споживчих інсайтів.

В кінці кінців, дані – це нова нафта.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини

    Партнерські стосунки: навіщо агенції звання Google Premier Partner, Facebook Business Partner і Criteo Partner

    Що більше партнерів і регалій має рекламна агенція, тим краще. Але яка в цьому користь для клієнта і як це...

    19 Жовтня, 2021
    Новини

    Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

    Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies. Ми не...

    17 Червня, 2021
    Новини

    Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

    Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане...

    31 Травня, 2021