Клієнт
Новий онлайн-магазин товарів для домашніх тварин, що виходить на конкурентний ринок Великобританії. Бренд маловідомий, сайт відвідує не більше 100 користувачів на день, продажі майже відсутні.
Мета
Перетворити онлайн-магазин на успішний бізнес: збільшити трафік, підвищити впізнаваність бренду та досягти значного зростання продажів.
Виклики
- Низька впізнаваність бренду. Покупці не знають про магазин та його пропозиції.
- Мінімальний трафік. Сайт відвідує дуже мало потенційних клієнтів.
- Майже нульові продажі. Відсутність конверсії відвідувачів у покупців.
Рішення
Команда MixDigital провела аудит веб-аналітики сайту за методом DAPS, що оцінює конфігурацію, зручність та точність збору даних. Було виявлено застарілу Universal Analytics, яку замінили на GA4. Налаштували відстеження транзакцій через інтеграцію GA4 з Shopify, що дозволило відслідковувати воронку продажів. Встановили Google Tag Manager для відстеження конверсій: кліки по кнопках, відправка форм, глибина скролів тощо. Це дозволить зрозуміти поведінку користувачів та оптимізувати Customer Journey.
Старт рекламних кампаній
Для досягнення запланованих цілей в Google Ads ми обрали Performance Max та Пошукові кампанії. Ніяких історичних даних не було і всі роботи по оптимізації проводились в реальному часі.
У перші тижні роботи використовували підхід з запуском кампаній Performance Max на всі товари. Такий розподіл не приніс бажаного результату по прибутку та великої кількості продажів, тому було прийнято рішення провести сегментування товарів по кампаніях.
Оптимізація рекламний кампанії включала:
- Сегментацію товарів за маржинальністю для оптимізації ROAS.
- Заміну стратегій у Performance Max кампаніях на таргет ROAS.
- Аналіз рентабельності та виключення з рекламної активності неприбуткових товарів
Паралельно проводилася робота з пошуковими кампаніями. Кампанія за брендовими запитами продуктів клієнта показала високий ROAS (понад 600%) завдяки впізнаваності брендів і постійній оптимізації. Для залучення нових користувачів і підвищення обізнаності була запущена категорійна пошукова кампанія.
Було проведено тестування кампаній Demand Gen з фідом товарів та креативами. Хоча вони принесли якісний трафік, продажі були нижчими за очікування, тому тестування було швидко завершено.
Результати
Завдяки комплексному підходу до оптимізації реклами вдалося досягти значних результатів. Магазин отримав понад 1000 продажів на місяць із середнім ROAS 400%+. Крім того, кількість користувачів на сайті зросла на 1000% протягом місяця.
Висновки
Комплексний підхід до оптимізації реклами, що включає сегментацію товарів, пошукові кампанії та тестування нових форматів, дозволив досягти значного зростання продажів та трафіку, підтримуючи високу рентабельність інвестицій у рекламу.