Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів:
- навчання трейдингу за допомогою бота-наставника;
- авторський курс з трейдингу;
- інструменти для трейдингу;
- порадник для точної торгівлі;
- особистий кабінет трейдера.
Бізнес-задача клієнта: виведення продуктів на ринок Близького Сходу, масштабування продуктів на ринках України, Казахстану, Узбекистану й Білорусі.
Задачі й цілі рекламної кампанії:
На ринках України, Казахстану, Узбекистану й Білорусі:
- Згенерувати релевантний трафік на сайт.
- Збільшити кількість лідів.
- Покращити якість лідів для підвищення рівня продажів.
На ринку Близького Сходу:
- Вивести продукти на ринок.
- Згенерувати релевантний трафік на сайт.
- Досягти стабільної лідогенерації.
Період рекламної кампанії: листопад 2021 — березень 2022
Реалізація проєкту:
На старті проєкту ми провели аудит систем вебаналітики, завдяки чому виявили помилки, які потрібно виправити для коректного відстежування й аналізу даних. Ми створили ефективну структуру представлень в Google Analytics, налаштували трекінг конверсій по всьому шляху користувача на сайті. Це дозволило нам детально аналізувати, на якому етапі користувач йшов з сайту, та які зміни потрібно внести, щоб збільшити коефіцієнт конверсії.
Для лідогенерації ми використовували 2 інструменти: Google Ads і Facebook Ads. Ми побудували воронку продажів, базуючись на послугах клієнта. Воронка дозволила підготувати “холодного” користувача до прийняття рішення, повністю зануритись у послуги, які ми рекламуємо.
На основі воронки для кожного з етапів ми підібрали послугу й максимально релевантну стратегію просування. На верхньому етапі воронки ми просували курси за допомогою кампаній з метою побудови охоплення. Ми налаштували дисплей-кампанії в Google Ads на цільові сегменти аудиторій за інтересами. Також ми налаштували пошукові кампанії в Google для роботи зі сформованим попитом по запитам “навчання трейдингу”.
На середньому етапі воронки ми працювали з користувачами, які вже ознайомились із суттю продукту, проте ще не прийняли рішення про його використання. Вони потребують додаткових знань про цінність продукту. На цьому етапі ми просували інструменти для трейдингу і порадник для торгівлі на біржі. Тут використовували мікс трафік- і конверсійних кампаній. Таргетувалися як за інтересами, так і використовуючи широкі Look-a-Like аудиторії на тих, хто здійснював конверсії та CRM базу клієнта за холодними лідами. Також ми працювали з ремаркетинг-кампаніями на тих, хто був зацікавлений і проходив курси. В Google Ads ми використовували Performance Max кампанії.
На нижньому етапі воронки ми працювали з тими, хто вже готовий використовувати основний продукт клієнта — особистий кабінет трейдера. Ми використовували конверсійні кампанії в яких основний наголос — на аудиторії ремаркетингу й вузьких специфічних Look-a-Like аудиторіях.
Результати рекламної кампанії:
За 5 місяців рекламної кампанії ми провели a/b тестування аудиторій, креативів, різних типів кампаній в Google і Facebook Ads. Оптимізували кампанії, залежно від отриманих результатів. Нам вдалось вибудувати ефективну воронку лідогенерації під кожний продукт клієнта. Ми продовжуємо ефективно просувати чинні напрямки бізнесу й запускати нові. Тестуємо нові типи рекламних кампаній, підбираємо нові тактики просування в межах сформованої воронки продажів.
- Середній CTR збільшився з 1,75% до 5,42%
- CPC знизився з $0,15 до $0,02
- CPL знизився з $2,6 до $1,2
“Вже більш як пів року ми тісно співпрацюємо з MixDigital. У нас був запит на якісну лідогенерацію через Google Ads і Facebook Ads. Наша компанія співпрацювала з багатьма агенціями, ми маємо різний досвід, зокрема й сумний. Наразі ми повністю задоволені роботою та якістю послуг MixDigital. Особливо тішить команда професіоналів, які швидко реагують на всі запити й втілюють всі наші ідеї в реальність”. — говорить Ольга Калюжна, Chief Marketing Officer Gerchik&CO.