Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в Києві. Компанія лише за декілька місяців вийшла на всеукраїнський рівень в умовах сильної конкуренції. З початком карантину попит на сервіси доставки значно зріс. Це допомогло Rocket залучити нових клієнтів, та значно збільшити обсяги замовлень.
За два роки сервіс охопив 28 міст в Україні, а також запустився на Кіпрі, в Нідерландах, Франції та Греції. Основний продукт Rocket — мобільний додаток. Замовник обирає їжу з ресторанів, або продукти з магазинів, замовляє та чекає на доставку, що має відбутися менш ніж за 60 хвилин.
Узимку 2021, під час ребрендингу ми запустили рекламну кампанію Rocket. Розповідаємо, як у нас вийшло знизити CPO та збільшити CR за допомогою AppNext.
Завдання рекламної кампанії
Performance-кампанія для додатку Rocket мала два основні завдання:
- Збільшити кількість завантажень додатку Rocket;
- Знизити вартість замовлення після встановлення.
Період кампанії: грудень 2020 — липень 2021.
Підготовка кампанії й переваги інструменту AppNext
Клієнт просуває додаток в Google Ads і Facebook Ads. Нам важливо було знайти нові джерела трафіку, щоб масштабувати кампанію.
Ми запропонували протестувати новий на ринку України інструмент для просування додатків — AppNext. Це найбільша платформа для додатків. AppNext має єдиний на ринку рекомендаційний рушій, що підтримує розміщення як в застосунках, так і на пристроях Samsung, Xiaomi та Oppo.
AppNext співпрацює з OEM (Original Equipment Manufacturer), операторами й розробниками додатків. Компанія створює нову екосистему взаємодії з аудиторією, що базується на власній технології Appnext Timeline — функції, яка передбачає поведінку користувачів.
Формати й можливості AppNext
Користувач отримує персоналізовані рекомендації на пристрої, які базуються на його інтересах.
Рекомендації додатків можуть розташовуватися:
- на головному екрані смартфону;
- у магазині додатків;
- у стрічці новин;
- в особистих папках.
Формати можуть відрізнятися, залежно від плейсменту, і адаптуватися під нього. Реклама має максимально нативний і ненав‘язливий вигляд. Рекламне повідомлення може мати вигляд як окремого банеру в стрічці новин, так і повноекранного відео. Все залежить від креативу і цілей.
AppNext допомагає залучити нову аудиторію й повернути колишню, нагадавши клієнтам, що вони давно нічого не замовляли.
Після того, як зібрана статистика, можуть бути наступні моделі оплати:
- Cost Per Click
- Cost Per Install
- Cost Per Action
Для інтеграції знадобляться MMP (Mobile Measurement Partner) платформи, такі як Adjust або Appsflyer. Вони дозволяють відстежувати показники ефективності трафіку.
Деталі performance-кампанії Rocket
Ми налаштували кампанії на залучення нової аудиторії з оплатою за CPI та оптимізацією під CPO. Для відстежування кількості й вартості транзакцій використовували Adjust.
Таргетувалися на міста-мільйонники.
По мірі збирання даних і аналізу результатів ми коригували вартість для різних місць розміщення. Виключали неефективні, посилювались в тих, які показували гарний результат.
З грудня 2020 по липень 2021 нам вдалося знизити вартість CPO на 50% відносно початкових показників кампанії, та збільшити CR із завантаження додатку в замовлення удвічі з каналу AppNext.