Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

MixDigital Team
9 Серпня, 2021

Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в Києві. Компанія лише за декілька місяців вийшла на всеукраїнський рівень в умовах сильної конкуренції. З початком карантину попит на сервіси доставки значно зріс. Це допомогло Rocket залучити нових клієнтів, та значно збільшити обсяги замовлень.

За два роки сервіс охопив 28 міст в Україні, а також запустився на Кіпрі, в Нідерландах, Франції та Греції. Основний продукт Rocket — мобільний додаток. Замовник обирає їжу з ресторанів, або продукти з магазинів, замовляє та чекає на доставку, що має відбутися менш ніж за 60 хвилин.

Узимку 2021, під час ребрендингу ми запустили рекламну кампанію Rocket. Розповідаємо, як у нас вийшло знизити CPO та збільшити CR за допомогою AppNext.

Завдання рекламної кампанії

Performance-кампанія для додатку Rocket мала два основні завдання:

  • Збільшити кількість завантажень додатку Rocket;
  • Знизити вартість замовлення після встановлення.

Період кампанії: грудень 2020 — липень 2021.

Підготовка кампанії й переваги інструменту AppNext

Клієнт просуває додаток в Google Ads і Facebook Ads. Нам важливо було знайти нові джерела трафіку, щоб масштабувати кампанію.

Ми запропонували протестувати новий на ринку України інструмент для просування додатків — AppNext. Це найбільша платформа для додатків. AppNext має єдиний на ринку рекомендаційний рушій, що підтримує розміщення як в застосунках, так і на пристроях Samsung, Xiaomi та Oppo. 

AppNext співпрацює з OEM (Original Equipment Manufacturer), операторами й розробниками додатків. Компанія створює нову екосистему взаємодії з аудиторією, що базується на власній технології Appnext Timeline — функції, яка передбачає поведінку користувачів.

Формати й можливості AppNext

Користувач отримує персоналізовані рекомендації на пристрої, які базуються на його інтересах.

Рекомендації додатків можуть розташовуватися:

  • на головному екрані смартфону;
  • у магазині додатків; 
  • у стрічці новин;
  • в особистих папках. 

Формати можуть відрізнятися, залежно від плейсменту, і адаптуватися під нього. Реклама має максимально нативний і ненав‘язливий вигляд. Рекламне повідомлення може мати вигляд як окремого банеру в стрічці новин, так і повноекранного відео. Все залежить від креативу і цілей.

AppNext допомагає залучити нову аудиторію й повернути колишню, нагадавши клієнтам, що вони давно нічого не замовляли.

Після того, як зібрана статистика, можуть бути наступні моделі оплати:

  • Cost Per Click
  • Cost Per Install
  • Cost Per Action

Для інтеграції знадобляться MMP (Mobile Measurement Partner) платформи, такі як Adjust або Appsflyer. Вони дозволяють відстежувати показники ефективності трафіку.

Деталі performance-кампанії Rocket

Ми налаштували кампанії на залучення нової аудиторії з оплатою за CPI та оптимізацією під CPO. Для відстежування кількості й вартості транзакцій використовували Adjust.  

Таргетувалися на міста-мільйонники.

По мірі збирання даних і аналізу результатів ми коригували вартість для різних місць розміщення. Виключали неефективні, посилювались в тих, які показували гарний результат.

З грудня 2020 по липень 2021 нам вдалося знизити вартість CPO на 50% відносно початкових показників кампанії, та збільшити CR із завантаження додатку в замовлення удвічі з каналу AppNext.

 

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021