З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали сімейні лікарі. Проєкт “Твій сімейний лікар” спрямований на розвиток нової культури піклування про здоров‘я за допомогою сімейних лікарів — професіоналів високих стандартів.
Проєкт соціальний, тому бюджети рекламної кампанії були невеликими. Клієнт хотів досягти результатів з обмеженим фінансуванням. Рекламу в діджитал ми спрямували на комунікацію з цільовою. Ми отримували коментарі або відгуки безпосередньо під рекламними повідомленнями на Facebook. Таким чином клієнт розумів, наскільки аудиторія зрозуміла основний посил, чи все було ясно, або ж потрібно комунікувати інакше.
Бренд “Твій сімейний лікар” було створено за допомогою бюро SUPERWISE, яке надає стратегічну підтримку брендам та компаніям. Ірина Тимощенко-Петрова, співзасновниця SUPERWISE говорить:
“Ми співпрацюємо з агенцією MixDigital протягом довгого часу. Ми вже знайомі з цінностями та правилами агенції та знаємо, що вони мають сильну експертизу. MixDigital довело нам, що вони завжди готові допомогти клієнтам”.
Обсяг робіт: покрокове виконання проєкту, використані інструменти та результати
Проєкт стартував у 2020. Медійний бюджет було витрачено лише на рекламу в діджитал (≈10% бюджету проєкту). Решта просування було безоплатним, завдяки соціальній важливості проєкту та партнерам поміж державних організацій та інших НДО. Ми фокусувались на рекламі в Facebook Ads. Також використовували відеорекламу.
“Ми спілкувались з акаунт-менеджером, — говорить Ірина. З нашого боку фахівці відстежували розміщення та отримували результати. Але в нашій роботі ми хотіли не просто отримати результати від агенції. Наше співробітництво було дуже динамічним. Ми знали, що наш проєкт веде команда експертів на різних рівнях: фахівці з медіапланування, програматику, та аналітики”.
Результати кампанії
Кампанія комплексна та довготривала, у 2020-2021 роках ми отримали:
- 3.2 мільйонів показів за перший флайт (з 23.11.2020 до 14.01.2021);
- 2.8 мільйонів показів за другий флайт (з 06.07.2021 до 04.08.2021);
- 5 мільйонів показів на Facebook.
Протягом першого року ми запускали масову кампанію. Наступного року звузили аудиторію та працювали більше з сімейними лікарями. Діджитал-інструменти допомогли досягти вау-ефекту, тому що жоден інший інструмент не допомагав отримати точний фідбек. “Команда агенції дуже гнучка й дружня. Ми готові до нових викликів та інструментів, які нам пропонуватимуть”, — зазначає Ірина.
Головний результат наразі — срібна нагорода Effie в категорії “Створення спільноти споживачів бренду”. “Разом із MixDigital ми створили сильну спільноту лікарів і пацієнтів, просунули медичну реформу в Україні та продовжуємо робити це. Ми абсолютно в захваті від цього досягнення. Хотілося б мати більший бюджет на всі наші діджитальні потреби. Також ми працюємо над стратегією та будемо працювати з агенцією вже в новому фокусі”, — підсумовує Ірина.