Просування препарату Eliminal gel

MixDigital Team
20 Серпня, 2019

Орісіл-Фарм

Українська фармацевтична компанія.

Виклик

Побудова охоплення молодої аудиторії за допомогою digital. Кампанія на підтримку ТВ реклами, спрямована на формування попиту і побудови знання бренду.

Основні KPI

Охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.

Для досягнення цілей клієнта, ми запропонували стратегію з використанням TrueView In-Stream (30 і 15 секундні ролики, які можна пропустити) кампаній по інтересам на Youtube і TrueView Bumper Ads (6-ти секундні ролики, які не можна пропустити) на всіх тих, хто переглянув TrueView.

На In-Stream кампанію налаштували Brand Lift дослідження на Brand Awareness (інтерес до бренду) і Bumper Ads-Consideration (готовність до вибору бренду).

Результат

12,5% зросло знання бренду
17,7% зросла перевага бренду серед конкурентів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022