Орісіл-Фарм
Українська фармацевтична компанія.
Виклик
Побудова охоплення молодої аудиторії за допомогою digital. Кампанія на підтримку ТВ реклами, спрямована на формування попиту і побудови знання бренду.
Основні KPI
Охоплення цільової аудиторії.
Рішення
Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.
Для досягнення цілей клієнта, ми запропонували стратегію з використанням TrueView In-Stream (30 і 15 секундні ролики, які можна пропустити) кампаній по інтересам на Youtube і TrueView Bumper Ads (6-ти секундні ролики, які не можна пропустити) на всіх тих, хто переглянув TrueView.
На In-Stream кампанію налаштували Brand Lift дослідження на Brand Awareness (інтерес до бренду) і Bumper Ads-Consideration (готовність до вибору бренду).
Результат
12,5% зросло знання бренду
17,7% зросла перевага бренду серед конкурентів