Просування препарату Eliminal gel

MixDigital Team
20 Серпня, 2019

Орісіл-Фарм

Українська фармацевтична компанія.

Виклик

Побудова охоплення молодої аудиторії за допомогою digital. Кампанія на підтримку ТВ реклами, спрямована на формування попиту і побудови знання бренду.

Основні KPI

Охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.

Для досягнення цілей клієнта, ми запропонували стратегію з використанням TrueView In-Stream (30 і 15 секундні ролики, які можна пропустити) кампаній по інтересам на Youtube і TrueView Bumper Ads (6-ти секундні ролики, які не можна пропустити) на всіх тих, хто переглянув TrueView.

На In-Stream кампанію налаштували Brand Lift дослідження на Brand Awareness (інтерес до бренду) і Bumper Ads-Consideration (готовність до вибору бренду).

Результат

12,5% зросло знання бренду
17,7% зросла перевага бренду серед конкурентів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021