Просування препарату Eliminal gel

MixDigital Team
20 Серпня, 2019

Орісіл-Фарм

Українська фармацевтична компанія.

Виклик

Побудова охоплення молодої аудиторії за допомогою digital. Кампанія на підтримку ТВ реклами, спрямована на формування попиту і побудови знання бренду.

Основні KPI

Охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.

Для досягнення цілей клієнта, ми запропонували стратегію з використанням TrueView In-Stream (30 і 15 секундні ролики, які можна пропустити) кампаній по інтересам на Youtube і TrueView Bumper Ads (6-ти секундні ролики, які не можна пропустити) на всіх тих, хто переглянув TrueView.

На In-Stream кампанію налаштували Brand Lift дослідження на Brand Awareness (інтерес до бренду) і Bumper Ads-Consideration (готовність до вибору бренду).

Результат

12,5% зросло знання бренду
17,7% зросла перевага бренду серед конкурентів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021