Просування бренду Укрпошта

MixDigital Team
28 Жовтня, 2019

Укрпошта

Укрпошта – національний оператор поштового зв’язку України.

Виклик

Максимальне охоплення цільової аудиторії в рамках встановленого бюджету та періоду рекламної кампанії.
Генерація трафіку на посадкову сторінку з подальшою конверсією.

Основні KPI

Донесення інформації до аудиторії про переваги поштових послуг клієнта і збільшення продажів (посилок) на 10%.

Рішення

Комунікацію розділили за місцем проживання 50 тис. + та 50 тис. для релевантного донесення повідомлення до кожної аудиторії.

На тактичному рівні були обрані інструменти для побудови знання і розширення охоплення. З більшою частиною розміщення відео форматом на майданчиках Youtube і Admixer TradeDesk.

Для додаткового охоплення, а також зменшення вартості контакту використовувалася банерна реклама – програматик закупівлі через системи Google DV360 і Admixer TradeDesk. Для додаткової взаємодії з мобільного аудиторією використовувався формат Fullscreen.

Серед конверсійних інструментів для взаємодії з уже зацікавленою аудиторією були використані Google Display Network і Google Search з CPC оплатою, що були націлені на приведення якісного трафіку на сайт і отримання конверсій.

Під час проведення рекламної кампанії, завдяки регулярній оптимізації, фахівцям вдалося зменшити CPM і отримати додаткові покази та охоплення в рамках планового бюджету. Також оптимізація проводилася за частиною перформанс, для отримання додаткових конверсій.

Додатковий трафік був сформований завдяки розміщенню в тизерних мережах, які при оптимізації місць розміщення також показали якісні показники.

Результати

На медійному рівні охоплення склало 81% цільової аудиторії продукту,
що дозволило збільшити кількість продажів на 10%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021