Просування бренду Укрпошта

MixDigital Team
28 Жовтня, 2019

Укрпошта

Укрпошта – національний оператор поштового зв’язку України.

Виклик

Максимальне охоплення цільової аудиторії в рамках встановленого бюджету та періоду рекламної кампанії.
Генерація трафіку на посадкову сторінку з подальшою конверсією.

Основні KPI

Донесення інформації до аудиторії про переваги поштових послуг клієнта і збільшення продажів (посилок) на 10%.

Рішення

Комунікацію розділили за місцем проживання 50 тис. + та 50 тис. для релевантного донесення повідомлення до кожної аудиторії.

На тактичному рівні були обрані інструменти для побудови знання і розширення охоплення. З більшою частиною розміщення відео форматом на майданчиках Youtube і Admixer TradeDesk.

Для додаткового охоплення, а також зменшення вартості контакту використовувалася банерна реклама – програматик закупівлі через системи Google DV360 і Admixer TradeDesk. Для додаткової взаємодії з мобільного аудиторією використовувався формат Fullscreen.

Серед конверсійних інструментів для взаємодії з уже зацікавленою аудиторією були використані Google Display Network і Google Search з CPC оплатою, що були націлені на приведення якісного трафіку на сайт і отримання конверсій.

Під час проведення рекламної кампанії, завдяки регулярній оптимізації, фахівцям вдалося зменшити CPM і отримати додаткові покази та охоплення в рамках планового бюджету. Також оптимізація проводилася за частиною перформанс, для отримання додаткових конверсій.

Додатковий трафік був сформований завдяки розміщенню в тизерних мережах, які при оптимізації місць розміщення також показали якісні показники.

Результати

На медійному рівні охоплення склало 81% цільової аудиторії продукту,
що дозволило збільшити кількість продажів на 10%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022