Укрпошта
Укрпошта – національний оператор поштового зв’язку України.
Виклик
Максимальне охоплення цільової аудиторії в рамках встановленого бюджету та періоду рекламної кампанії.
Генерація трафіку на посадкову сторінку з подальшою конверсією.
Основні KPI
Донесення інформації до аудиторії про переваги поштових послуг клієнта і збільшення продажів (посилок) на 10%.
Рішення
Комунікацію розділили за місцем проживання 50 тис. + та 50 тис. для релевантного донесення повідомлення до кожної аудиторії.
На тактичному рівні були обрані інструменти для побудови знання і розширення охоплення. З більшою частиною розміщення відео форматом на майданчиках Youtube і Admixer TradeDesk.
Для додаткового охоплення, а також зменшення вартості контакту використовувалася банерна реклама – програматик закупівлі через системи Google DV360 і Admixer TradeDesk. Для додаткової взаємодії з мобільного аудиторією використовувався формат Fullscreen.
Серед конверсійних інструментів для взаємодії з уже зацікавленою аудиторією були використані Google Display Network і Google Search з CPC оплатою, що були націлені на приведення якісного трафіку на сайт і отримання конверсій.
Під час проведення рекламної кампанії, завдяки регулярній оптимізації, фахівцям вдалося зменшити CPM і отримати додаткові покази та охоплення в рамках планового бюджету. Також оптимізація проводилася за частиною перформанс, для отримання додаткових конверсій.
Додатковий трафік був сформований завдяки розміщенню в тизерних мережах, які при оптимізації місць розміщення також показали якісні показники.
Результати
На медійному рівні охоплення склало 81% цільової аудиторії продукту,
що дозволило збільшити кількість продажів на 10%