Просування бренду Укрпошта

MixDigital Team
28 Жовтня, 2019

Укрпошта

Укрпошта – національний оператор поштового зв’язку України.

Виклик

Максимальне охоплення цільової аудиторії в рамках встановленого бюджету та періоду рекламної кампанії.
Генерація трафіку на посадкову сторінку з подальшою конверсією.

Основні KPI

Донесення інформації до аудиторії про переваги поштових послуг клієнта і збільшення продажів (посилок) на 10%.

Рішення

Комунікацію розділили за місцем проживання 50 тис. + та 50 тис. для релевантного донесення повідомлення до кожної аудиторії.

На тактичному рівні були обрані інструменти для побудови знання і розширення охоплення. З більшою частиною розміщення відео форматом на майданчиках Youtube і Admixer TradeDesk.

Для додаткового охоплення, а також зменшення вартості контакту використовувалася банерна реклама – програматик закупівлі через системи Google DV360 і Admixer TradeDesk. Для додаткової взаємодії з мобільного аудиторією використовувався формат Fullscreen.

Серед конверсійних інструментів для взаємодії з уже зацікавленою аудиторією були використані Google Display Network і Google Search з CPC оплатою, що були націлені на приведення якісного трафіку на сайт і отримання конверсій.

Під час проведення рекламної кампанії, завдяки регулярній оптимізації, фахівцям вдалося зменшити CPM і отримати додаткові покази та охоплення в рамках планового бюджету. Також оптимізація проводилася за частиною перформанс, для отримання додаткових конверсій.

Додатковий трафік був сформований завдяки розміщенню в тизерних мережах, які при оптимізації місць розміщення також показали якісні показники.

Результати

На медійному рівні охоплення склало 81% цільової аудиторії продукту,
що дозволило збільшити кількість продажів на 10%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021