Просування бренду та інтернет-магазину

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

Freggia

Інтернет-магазин побутової техніки.

Виклик

Підвищити знання бренду і збільшити кількість онлайн-продажів.

Основні KPI

Окупність витрат на рекламу (ROAS).

Рішення

Після детального вивчення продукту, конкурентів і ринку, налаштування систем аналітики для збору і аналізу даних, ми запропонували комплексне просування по воронці в Google Ads.

Рекламу в медійній мережі Google для пошуку нової аудиторії та побудови знання про бренд. Тестувалися різні аудиторії та креативи.

Просування в пошуковій мережі Google по категорійним і брендовим запитам для роботи зі сформованим попитом і збільшення кількості продажів.

Реклама в медійній мережі по ремаркетингу та динамічному ремаркетингу.

Результат

1 000% ROAS
65 транзакцій на 1,6 млн. грн.
20 000 кліків
2,5 млн. показів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021