Просування бренду та інтернет-магазину

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

Freggia

Інтернет-магазин побутової техніки.

Виклик

Підвищити знання бренду і збільшити кількість онлайн-продажів.

Основні KPI

Окупність витрат на рекламу (ROAS).

Рішення

Після детального вивчення продукту, конкурентів і ринку, налаштування систем аналітики для збору і аналізу даних, ми запропонували комплексне просування по воронці в Google Ads.

Рекламу в медійній мережі Google для пошуку нової аудиторії та побудови знання про бренд. Тестувалися різні аудиторії та креативи.

Просування в пошуковій мережі Google по категорійним і брендовим запитам для роботи зі сформованим попитом і збільшення кількості продажів.

Реклама в медійній мережі по ремаркетингу та динамічному ремаркетингу.

Результат

1 000% ROAS
65 транзакцій на 1,6 млн. грн.
20 000 кліків
2,5 млн. показів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022