Freggia
Інтернет-магазин побутової техніки.
Виклик
Підвищити знання бренду і збільшити кількість онлайн-продажів.
Основні KPI
Окупність витрат на рекламу (ROAS).
Рішення
Після детального вивчення продукту, конкурентів і ринку, налаштування систем аналітики для збору і аналізу даних, ми запропонували комплексне просування по воронці в Google Ads.
Рекламу в медійній мережі Google для пошуку нової аудиторії та побудови знання про бренд. Тестувалися різні аудиторії та креативи.
Просування в пошуковій мережі Google по категорійним і брендовим запитам для роботи зі сформованим попитом і збільшення кількості продажів.
Реклама в медійній мережі по ремаркетингу та динамічному ремаркетингу.
Результат
1 000% ROAS
65 транзакцій на 1,6 млн. грн.
20 000 кліків
2,5 млн. показів