Просування бренду та інтернет-магазину

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

Freggia

Інтернет-магазин побутової техніки.

Виклик

Підвищити знання бренду і збільшити кількість онлайн-продажів.

Основні KPI

Окупність витрат на рекламу (ROAS).

Рішення

Після детального вивчення продукту, конкурентів і ринку, налаштування систем аналітики для збору і аналізу даних, ми запропонували комплексне просування по воронці в Google Ads.

Рекламу в медійній мережі Google для пошуку нової аудиторії та побудови знання про бренд. Тестувалися різні аудиторії та креативи.

Просування в пошуковій мережі Google по категорійним і брендовим запитам для роботи зі сформованим попитом і збільшення кількості продажів.

Реклама в медійній мережі по ремаркетингу та динамічному ремаркетингу.

Результат

1 000% ROAS
65 транзакцій на 1,6 млн. грн.
20 000 кліків
2,5 млн. показів

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021