Lacalut
Бренд Lacalut один з лідерів по виробництву зубних паст. Широка лінійка продукції дозволяє підібрати необхідну пасту для догляду за порожниною рота з урахуванням індивідуальних особливостей кожного члена сім’ї.
Виклик
Підвищити впізнаваність торгової марки і стимулювати до покупки.
Побудувати максимальне охоплення цільової аудиторії за допомогою відео формату, на частоті 4+.
Основні KPI
Збільшити знання бренду.
Максимізувати охоплення серед цільової аудиторії.
Рішення
Спочатку був запропонований інструмент YouTube з форматом In-Stream TrueView з моделлю оплати за перегляди. В ході рекламної кампанії, для максимальної доставки ключового повідомлення бренду до цільової аудиторії, був додатково прорахований і запущений інструмент Bumper Ads (6 секунд), без можливості пропуску ролика. Додатково, для виходу на планову частоту 4+, був запущений інструмент Bumper Ads ремаркетинг на користувачів які вже переглянули довгу версію ролика.
Також для розширення охоплення, паралельно кампаніям в YouTube, були запущені відео пакети: Преміум Admixer і Starlight media.
На In-Stream кампанію ми налаштували дослідження Brand Lift, для відстеження зміни рівня інтересу до бренду і готовності його купити.
Результати
11,06 млн. показів, на 46,6% вище плану
1,66 млн. – охоплення цільової аудиторії, на 38,4% вище планового
52,7 тис. кліків, на 214% вище плану
6 + середня частота рекламної кампанії замість планової 4+
на 5% зросла перевага до торгової марки
на 11% зріс намір до покупки продуктів торгової марки