Просування брендів компанії

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

OLYMP Alcohol Company

Входить в ТОП 5 виробників алкоголю в Україні.

Виклик

Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців.

Основні KPI

Досягнення прогнозу за охопленням цільової аудиторії та ефективної частоти контакту.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів, які мають високий показник viewability, що знижує ефективну частоту.

В першу чергу були використані відео формати:

  • у пакеті RON in Video – формат Pre-roll
  • на YouTube – формат Trueview з оплатою за перегляд

Добудовували охоплення за допомогою нестандартних банерних проявів:

  1. У пакеті Admixer “охватний” був використаний нестандартний формат Floor Ad
  2. У пакеті RON Mobile використовували формат Halfscreen, щоб охоплювати, в тому числі, і користувачів мобільних пристроїв
  3. Розмістили статичний брендинг терміном на 1 тиждень на найбільш релевантних майданчиках: bigmir.net, censor.net.ua, i.ua.
  4. Для всіх розміщень, крім брендингу, застосовувався таргетинг по соціально демографічному параметру, що поліпшило потрапляння в ЦА і тим самим оптимізували вартість її охоплення.

Результат

19,9 млн. показів
1,8 млн. охоплення цільової аудиторії в місяць

Результати рекламної кампанії за три місяці.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021