Просування брендів компанії

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

OLYMP Alcohol Company

Входить в ТОП 5 виробників алкоголю в Україні.

Виклик

Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців.

Основні KPI

Досягнення прогнозу за охопленням цільової аудиторії та ефективної частоти контакту.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів, які мають високий показник viewability, що знижує ефективну частоту.

В першу чергу були використані відео формати:

  • у пакеті RON in Video – формат Pre-roll
  • на YouTube – формат Trueview з оплатою за перегляд

Добудовували охоплення за допомогою нестандартних банерних проявів:

  1. У пакеті Admixer “охватний” був використаний нестандартний формат Floor Ad
  2. У пакеті RON Mobile використовували формат Halfscreen, щоб охоплювати, в тому числі, і користувачів мобільних пристроїв
  3. Розмістили статичний брендинг терміном на 1 тиждень на найбільш релевантних майданчиках: bigmir.net, censor.net.ua, i.ua.
  4. Для всіх розміщень, крім брендингу, застосовувався таргетинг по соціально демографічному параметру, що поліпшило потрапляння в ЦА і тим самим оптимізували вартість її охоплення.

Результат

19,9 млн. показів
1,8 млн. охоплення цільової аудиторії в місяць

Результати рекламної кампанії за три місяці.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022