OLYMP Alcohol Company
Входить в ТОП 5 виробників алкоголю в Україні.
Виклик
Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців.
Основні KPI
Досягнення прогнозу за охопленням цільової аудиторії та ефективної частоти контакту.
Рішення
Ми запропонували комплекс інструментів і форматів, які мають високий показник viewability, що знижує ефективну частоту.
В першу чергу були використані відео формати:
- у пакеті RON in Video – формат Pre-roll
- на YouTube – формат Trueview з оплатою за перегляд
Добудовували охоплення за допомогою нестандартних банерних проявів:
- У пакеті Admixer “охватний” був використаний нестандартний формат Floor Ad
- У пакеті RON Mobile використовували формат Halfscreen, щоб охоплювати, в тому числі, і користувачів мобільних пристроїв
- Розмістили статичний брендинг терміном на 1 тиждень на найбільш релевантних майданчиках: bigmir.net, censor.net.ua, i.ua.
- Для всіх розміщень, крім брендингу, застосовувався таргетинг по соціально демографічному параметру, що поліпшило потрапляння в ЦА і тим самим оптимізували вартість її охоплення.
Результат
19,9 млн. показів
1,8 млн. охоплення цільової аудиторії в місяць
Результати рекламної кампанії за три місяці.