Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

26 Квiтня, 2022
Case Engystol

Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

2 Листопада, 2021

Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

12 Жовтня, 2021

Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

8 Вересня, 2021

Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

25 Серпня, 2021

Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в...

9 Серпня, 2021