Middle / Senior PPC & Programmatic спеціаліст

Вимоги

  • Працював(ла) в агенції від 1 року, на позиції PPC спеціаліста.
  • Розумієш технології та принципи інтернет-маркетингу.
  • Знаєш на високому рівні: Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics і Google Tag Manager, Merchant Center.
  • Розумієш як розробити ефективну структуру рекламного аккаунту.
  • Працював(ла) з e-commerce та performance проєктами; з Shopping кампаніями, DSA кампаніями, динамічним ретаргетингом.
  • Вмієш працювати з Facebook Pixel та Facebook Каталогом.
  • Розумієш концепції підбору цільової аудиторії та таргетингу; вмієш аналізувати ефективність рекламних кампаній, і оптимізувати їх для досягнення KPI.
  • Знаєш та працював(ла) з: LTV, ERS, ROI, ROAS.
  • Впевнено працюєш з Microsoft Office і Google Spreadsheet.
  • Вмієш розставляти пріоритети та самостійно планувати роботу.
  • Ставишся до роботи відповідально й проактивно.
  • Знаєш англійську на рівні Intermediate та вище.
Буде плюсом
  • Ти маєш сертифікацію Facebook BluePrint і Google Skill Shop.
  • Працював(ла) з Apple Search Ads, DV360, SA360; з кампаніями з просування мобільних додатків.
  • Маєш досвід з навчання спеціалістів початкового рівня.
  • Працював(ла) з клієнтами на міжнародних ринках.

Обов'язки

  • Запускати кампанії в Google Ads, Facebook Ads та в інших системах (Apple Search Ads, Appnext, DV360).
  • Складати висновки й рекомендації за підсумками рекламних кампаній. Проводити зустрічі з клієнтами, аргументувати результати.
  • Працювати з великими клієнтами агенції, виконувати поставлені KPI.
  • Навчати, ставити задачі, контролювати Junior спеціалістів.

Що ми пропонуємо

  • Можливість працювати з кращими експертами діджитал ринку.
  • Умови, в яких ти з легкістю реалізуєш власний потенціал.
  • Постійне навчання і розвиток: внутрішні тренінги, воркшопи, лекції від зовнішніх тренерів, індивідуальний план розвитку, який відповідає твоїм цілям та цілям компанії, а також можливість брати участь в профільних конференціях.
  • Конкурентну і своєчасну зарплату, яка відповідає твоїм знанням і досвіду.
  • Комфортний та сучасний офіс за 10 хвилин від ст. м. Лук’янівська, а також можливість дистанційної роботи.
  • Комфортний графік роботи пн-пт з 10:00 до 19:00. Також ми відкриті до обговорення графіку роботи, який буде зручним для тебе.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Соціальний пакет: медичне страхування, оплачувана відпустка (28 календарних днів), лікарняний.
  • Амбіційні цілі компанії й твоя участь у стратегічному розвитку бізнесу.

Про команду Digital Buying

Digital Buying Team - це команда фахівців, яка розбирається і працює з Google Ads, Facebook Ads, Display & Video 360, Admixer DSP (MixDigital TradeDesk), TikTok Ads, Campaign Manager, Merchant Center і іншими programmatic платформами (Search Ads 360, Criteo, Apple Search Ads, ets). Вміє працювати з медійними, e-commerce і performance проектами (Shopping кампаніями, DSA кампаніями, динамічним ремаркетингом і Facebook каталогом).

Знає і вміє працювати з інструментами Web-аналітики (Google Analytics, Tag Manager, Firebase, AppsFlyer, Adjust, Facebook Pixel, ets). Беруть участь в підготовці стратегій, тендерів і пропозицій для клієнтів. Запускають, оптимізовують, готують звіти та рекомендації щодо поліпшення рекламних кампаній клієнта.

Понравилась вакансия?

Оставьте свое резюме, и мы свяжемся с вами.