Junior PPC & Programmatic Specialist

Більше про Performance команду:

  • Performance Team — бере участь в підготовці стратегій, тендерів і пропозицій для клієнтів. Запускають, оптимізовують, готують звіти та рекомендації щодо поліпшення рекламних кампаній клієнта.
  • Інструменти: Google Ads, Google Marketing Platform (Campaign Manager, Search Ads 360), Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Criteo, Apple Search Ads та іншими.
  • Серед наших клієнтів: Розетка, Organosyn, Nemiroff, Руна, Lamel, Heel, Modoza, MOYO, Luxoptica, Intertop, Prom.UA, Cartel Club, Acytec та локальні, інтернаціональні бренди в: Україні, США, Канаді, Європі, Британії, Німеччині, Данії та Австралії.
  • Категорії клієнтів: FMCG, B2B, фармацевтика, маркетплейси, e-commerce, нерухомість, фінанси, агросфера, туристичні послуги, розваги, держава.

Майбутні задачі:

  • Запускати рекламні кампанії в Google Ads, Facebook Ads та в інших рекламних системах (Apple Search Ads, Appnext, DV360).
  • Аналізувати і оптимізувати рекламні розміщення, в тому числі за допомогою сервісів Google Analytics, Google Tag manager і т.д.
  • Складати висновки й рекомендації за підсумками рекламних кампаній.
  • Проводити зустрічі з клієнтами, аргументувати результати.
  • Працювати з українськими та міжнародними клієнтами агенції, виконувати поставлені KPI.
  • Проявити високу здібність до навчання, проактивність, ініціативність, уважність до деталей та відповідальність.

Для нас важливо:

  • Велике бажання розвиватись в інтернет маркетингу та освоювати професію PPC & Programmatic спеціаліст.
  • Досвід роботи в агенції на позиції Junior PPC specialist.
  • Розуміння технології та принципів інтернет-маркетингу.
  • Проходив (ла) навчання або мав (ла) мінімальний досвід роботи з: Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics.
  • Ти знаєш, що таке рекламні акаунти Google Ads, Facebook Ads.
  • Ставишся до роботи відповідально й проактивно.
  • Твій рівень англійської Intermediate та вище.
  • Розумієш концепції підбору цільової аудиторії та таргетингу; вмієш аналізувати ефективність рекламних кампаній, і оптимізувати їх для досягнення KPI.
  • Впевнено працюєш з Microsoft Office і Google Spreadsheet.
  • Маєш базові навички копірайтингу і вмієш обробляти великі масиви інформації.
  • Вмієш розставляти пріоритети та самостійно планувати роботу.

Що ми пропонуємо:

— Жодного мікроменеджменту та бюрократії.

— Ми радимось та обговорюємо все, але кожен працює самостійно та бере відповідальність за результат своєї роботи.

— Для нас важливий розвиток, тому ми надаємо доступ до внутрішніх вебінарів, курсів та залучаємо зовнішніх експертів для покращення експертизи.

— Можливість отримати сертифікації: Meta, Google, Criteo, Apple Search Ads та інших рекламних інструментів.

— Корпоративну англійську та Speaking Club.

— Можливість втілювати ідеї, реалізувати власний потенціал, впливати на розвиток агенції та брати участь у стратегічних сесіях.

— Індивідуальний план розвитку, з урахуванням твоїх кар‘єрних цілей та цілей бізнесу, щоб досягти максимальної синхронізації та рухатися у одному напрямку.

— За потреби надаємо техніку для роботи (Windows / macOS).

— Формат роботи: віддалено або в офісі на м. Лук‘янівська зі Starlink та генератором.

— Графік роботи: з 10:00 - 19:00.

Сподобалась вакансія?

Залиште резюме, і ми зв‘яжемось із вами