Інструменти

Brand Lift Survey – дослідження показників здоров’я бренду в YouTube

MixDigital Team
13 Лютого, 2020

Одне з головних питань маркетологів – що можна отримати від медійної реклами? На ринку існують декілька досліджень, що дозволяють виміряти ріст знання про бренд або продукт. Одним з найпростіших і доступних є Brand Lift Survey. Про нього сьогодні і піде мова.

Користь Brand Lift Survey

Brand Lift Survey – це інструмент, який дозволяє оцінити результати рекламної кампанії на майданчику YouTube шляхом опитування серед цільової аудиторії. Для запуску дослідження використовують один з двох інструментів: Google Ads, Display & Video 360.

Дослідження або опитування Brand Lift – безкоштовний інструмент, проте існує мінімальний поріг входу, на який впливають тип і кількість питань в анкеті. Бюджет рекламної кампанії повинен становити не менше 50 000 гривень.

Можливості дослідження:

  • Оцінити короткі кампанії, період – тиждень.
  • Точні виміри приросту показників здоров’я бренду завдяки технології А / B тестування і великим розмірами вибірки (на кожне питання відповідають 10 000 користувачів).
  • Оперативне отримання результатів.
  • Прості налаштування.

Як працює дослідження Brand Lift Survey

Опитування проходить у двох контрольних групах:

1.Exposed group – аудиторія, яка бачила рекламу. Ця група ділиться на дві підгрупи:

  • Viewers – подивилися рекламу до кінця.
  • Non-viewers – пропустили рекламу, подивившись мінімум 5 секунд.

2.Control group – аудиторія, яка не бачила рекламу.

Результати порівнюються з середнім значенням показників брендів того ж розміру. Опитування показується користувачам з контрольних груп перед переглядом відеоролика, в період від кількох годин після перегляду реклами до декількох днів. Дослідження буде сформоване вже через 7-10 днів. Чітких дедлайнів надання результатів дослідження Google не виставляє.

Вимоги до опитування Brand Lift

Основна вимога запуску дослідження – відсутність інших активностей на YouTube, так як вони можуть вплинути на точність результатів.

Опитування слід запускати на самому початку рекламної кампанії. Відеоматеріали не повинні бути присутніми в ефірах інших медіаканалів. У матеріалі має бути зрозуміло який саме продукт або бренд рекламується. Рекомендований період запуску рекламної кампанії – не менше 7 днів.

Важливо: в Brand Lift відсутнє обмеження за типами пристроїв.

Метрики в рамках Brand Lift

Ad Recall – дослідження показує кількість людей, які будуть пам’ятати рекламу протягом 2 днів після її перегляду.
Приклад питання в анкеті: яку відеорекламу Ви недавно бачили в інтернеті?

Brand Awareness – інтерес до бренду, впізнаваність бренду.
Приклад питання в анкеті: що з перерахованого ви знаєте?

Consideration – готовність до вибору бренду.
Приклад питання в анкеті: що з перерахованого ви б розглядали для покупки?

Favorability – перевага бренду щодо інших.
Приклад питання в анкеті: які товари для догляду за собою ви найімовірніше купите наступного разу?

Purchase Intent – намір зробити покупку.
Приклад питання в анкеті: які товари для догляду за собою ви найімовірніше купите наступного разу?

BrandLift

Запуск Brand Lift Survey в YouTube

  1. Обрати метрику.
  2. Підготувати кілька продуктів або товарів конкурентів для порівняння.
  3. Завести кампанію в YouTube, але залишити на паузі. Рекомендуємо широкі налаштування, щоб зібрати необхідну кількість анкет.
  4. Зв’язатися з менеджером Google, який зробить необхідні налаштування.
  5. Запустити кампанію.
  6. Отримати дослідження у вигляді презентації.

Які інсайти можна отримати після дослідження?

Після проведення Brand Lift Survey отримуємо відповіді на ряд питань:

  • У якій аудиторії зростання впізнаваності бренду вище: наприклад, чоловіки 18-34 або чоловіки 35-54?
  • Яке оптимальне охоплення і частота показу для максимального росту запам’ятовування?
  • Який рекламний ролик ефективний серед жінок? Наприклад, зробити акцент на певному віці жінок: 18-34.
  • Яке повідомлення краще сприймається чоловічою аудиторією?
  • Яка ефективність реклами серед жінок?
  • Як оптимізувати рекламні матеріали для подальшої кампанії?
  • Яка аудиторія краще запам’ятала повідомлення і бренд?
  • Яка частота ефективніше (1 vs 2+)? Виявити оптимальну частоту показу реклами.
  • Зростання бренд-метрики при повному перегляді і при перегляді 5 секунд? Реклама може бути ефективною навіть для тих, хто натиснув кнопку “Пропустити”.
  • Який з креативів ефективніший?
  • Який тип таргетингу краще працює: по категоріям або інтересам?
  • Результати щодо гео-локації, девайсів: desktop або mobile.

Результати дослідження залежать від налаштувань і вибору метрик. Тому, спершу важливо визначити цілі, які ви перед собою ставите. Запуск Brand Lift Survey в YouTube – простий спосіб визначити ефективність того чи іншого підходу до цільової аудиторії.

Підписуйтесь на наш блог і соціальні мережі. Дізнавайтеся про нові можливості Brand Lift Survey і інших digital інструментів.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    Нова аналітика: переваги Google Analytics 4

    Ми часто розповідаємо про важливість аналітики для бренду. У 2020 році агенція MixDigital посіла перше місце серед агенцій України в...

    3 Лютого, 2022
    Інструменти
    Huawei Ads: унікальні формати, можливості таргетингу та перше тестування з клієнтом

    А ви знали, що в Україні понад 4 мільйони активних користувачів мобільних пристроїв Huawei? Тепер можна охопити цю величезну аудиторію...

    24 Грудня, 2021
    Інструменти
    TOP-5 форматів реклами Google Ads: як вибирати, адаптувати та тестувати

    Коли ви розміщуєте банерну рекламу в медійній мережі, вам необхідно вибрати відповідний розмір зображення. Налаштування та оптимізація оголошень допоможе покращити...

    6 Грудня, 2021