Інструменти

Brand Lift Survey – дослідження показників здоров’я бренду в YouTube

MixDigital Team
13 Лютого, 2020

Одне з головних питань маркетологів – що можна отримати від медійної реклами? На ринку існують декілька досліджень, що дозволяють виміряти ріст знання про бренд або продукт. Одним з найпростіших і доступних є Brand Lift Survey. Про нього сьогодні і піде мова.

Користь Brand Lift Survey

Brand Lift Survey – це інструмент, який дозволяє оцінити результати рекламної кампанії на майданчику YouTube шляхом опитування серед цільової аудиторії. Для запуску дослідження використовують один з двох інструментів: Google Ads, Display & Video 360.

Дослідження або опитування Brand Lift – безкоштовний інструмент, проте існує мінімальний поріг входу, на який впливають тип і кількість питань в анкеті. Бюджет рекламної кампанії повинен становити не менше 50 000 гривень.

Можливості дослідження:

  • Оцінити короткі кампанії, період – тиждень.
  • Точні виміри приросту показників здоров’я бренду завдяки технології А / B тестування і великим розмірами вибірки (на кожне питання відповідають 10 000 користувачів).
  • Оперативне отримання результатів.
  • Прості налаштування.

Як працює дослідження Brand Lift Survey

Опитування проходить у двох контрольних групах:

1.Exposed group – аудиторія, яка бачила рекламу. Ця група ділиться на дві підгрупи:

  • Viewers – подивилися рекламу до кінця.
  • Non-viewers – пропустили рекламу, подивившись мінімум 5 секунд.

2.Control group – аудиторія, яка не бачила рекламу.

Результати порівнюються з середнім значенням показників брендів того ж розміру. Опитування показується користувачам з контрольних груп перед переглядом відеоролика, в період від кількох годин після перегляду реклами до декількох днів. Дослідження буде сформоване вже через 7-10 днів. Чітких дедлайнів надання результатів дослідження Google не виставляє.

Вимоги до опитування Brand Lift

Основна вимога запуску дослідження – відсутність інших активностей на YouTube, так як вони можуть вплинути на точність результатів.

Опитування слід запускати на самому початку рекламної кампанії. Відеоматеріали не повинні бути присутніми в ефірах інших медіаканалів. У матеріалі має бути зрозуміло який саме продукт або бренд рекламується. Рекомендований період запуску рекламної кампанії – не менше 7 днів.

Важливо: в Brand Lift відсутнє обмеження за типами пристроїв.

Метрики в рамках Brand Lift

Ad Recall – дослідження показує кількість людей, які будуть пам’ятати рекламу протягом 2 днів після її перегляду.
Приклад питання в анкеті: яку відеорекламу Ви недавно бачили в інтернеті?

Brand Awareness – інтерес до бренду, впізнаваність бренду.
Приклад питання в анкеті: що з перерахованого ви знаєте?

Consideration – готовність до вибору бренду.
Приклад питання в анкеті: що з перерахованого ви б розглядали для покупки?

Favorability – перевага бренду щодо інших.
Приклад питання в анкеті: які товари для догляду за собою ви найімовірніше купите наступного разу?

Purchase Intent – намір зробити покупку.
Приклад питання в анкеті: які товари для догляду за собою ви найімовірніше купите наступного разу?

BrandLift

Запуск Brand Lift Survey в YouTube

  1. Обрати метрику.
  2. Підготувати кілька продуктів або товарів конкурентів для порівняння.
  3. Завести кампанію в YouTube, але залишити на паузі. Рекомендуємо широкі налаштування, щоб зібрати необхідну кількість анкет.
  4. Зв’язатися з менеджером Google, який зробить необхідні налаштування.
  5. Запустити кампанію.
  6. Отримати дослідження у вигляді презентації.

Які інсайти можна отримати після дослідження?

Після проведення Brand Lift Survey отримуємо відповіді на ряд питань:

  • У якій аудиторії зростання впізнаваності бренду вище: наприклад, чоловіки 18-34 або чоловіки 35-54?
  • Яке оптимальне охоплення і частота показу для максимального росту запам’ятовування?
  • Який рекламний ролик ефективний серед жінок? Наприклад, зробити акцент на певному віці жінок: 18-34.
  • Яке повідомлення краще сприймається чоловічою аудиторією?
  • Яка ефективність реклами серед жінок?
  • Як оптимізувати рекламні матеріали для подальшої кампанії?
  • Яка аудиторія краще запам’ятала повідомлення і бренд?
  • Яка частота ефективніше (1 vs 2+)? Виявити оптимальну частоту показу реклами.
  • Зростання бренд-метрики при повному перегляді і при перегляді 5 секунд? Реклама може бути ефективною навіть для тих, хто натиснув кнопку “Пропустити”.
  • Який з креативів ефективніший?
  • Який тип таргетингу краще працює: по категоріям або інтересам?
  • Результати щодо гео-локації, девайсів: desktop або mobile.

Результати дослідження залежать від налаштувань і вибору метрик. Тому, спершу важливо визначити цілі, які ви перед собою ставите. Запуск Brand Lift Survey в YouTube – простий спосіб визначити ефективність того чи іншого підходу до цільової аудиторії.

Підписуйтесь на наш блог і соціальні мережі. Дізнавайтеся про нові можливості Brand Lift Survey і інших digital інструментів.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021