Apple Search Ads (ASA) – це інструмент для просування мобільних додатків в App Store по ключовим словам (запитам користувачів).
Інсталли в ASA частіше за все будуть обходитися дорожче, ніж у Facebook Ads та Google Ads. Також там суттєво менше трафіку, проте ASA має ряд інших переваг, а саме:
- В першу чергу, це джерело цінних даних – можливість отримати дані по конверсійності пошукових запитів для App Store optimization (ASO) і тим самим оптимізувати опис додатку та органічну видачу в App Store.
- Можливість розширення семантичного ядра для ASO за допомогою BroadMatch або SearchMatch. Apple допоможе знайти пошукові запити, які можна використовувати в ASO для безкоштовної видачі.
- Отримання якісних та цільових інсталлів: установки в ASA дорожчі, проте вони більш релевантні. ASA працює за принципом пошукових кампаній в Google або інших пошукових систем, тобто зі сформованим попитом. Відповідно до запиту користувача буде показуватися реклама додатку. Середній коефіцієнт конверсій – 50%. LTV користувача з ASA буде довшим.
- Можливість забрати трафік конкурентів: можна таргетуватися на ключові слова пов’язані з брендами конкурентів.
- Захист власного бренду: завжди показуватися на першій позиції по брендовим запитам, щоб клієнти не йшли до конкурентів.
Особливості роботи з Apple Search Ads
- Основний таргетинг – ключові слова. Також можна таргетуватися на пристрої (iPhone, iPad), ГЕО (тільки країни), соціально-демографічні характеристики, час та аудиторії додатку.
- Для того, щоб отримати доступ до кабінету потрібно мати Apple ID.
- Креативи формуються на основі інформації з додатка.
- Для запуску Apple Search Ads необхідно мати доступ до App Store Connect, щоб прив’язати додаток до кабінету Apple Search.
- Оплата відбувається за CPT (середня ціна за клік на оголошення). Можна також оптимізувати та задавати CPA (середня ціна за встановлення додатку).
- В кабінеті доступний тільки один варіант оплати – платіжна картка. Ми можемо запропонувати здійснювати оплату за допомогою банківських платежів у національній валюті.
Бенчмарки по ASA у розрізі регіонів та категорій можна подивитися за посиланням.
Дізнатися детальніше про Apple Search можна за посиланням.
В залежності від задач компанії ми готуємо прогнози, надаємо доступ в рекламний кабінет, консультуємо, допомагаємо з налаштуванням або беремо повну відповідальність за просування мобільного додатку за допомогою Apple Search.