Інструменти

Apple Search Ads – інструмент для просування мобільних додатків в App Store

MixDigital Team
24 Червня, 2020

Apple Search Ads (ASA) – це інструмент для просування мобільних додатків в App Store по ключовим словам (запитам користувачів).

Інсталли в ASA частіше за все будуть обходитися дорожче, ніж у Facebook Ads та Google Ads. Також там суттєво менше трафіку, проте ASA має ряд інших переваг, а саме:

  • В першу чергу, це джерело цінних даних – можливість отримати дані по конверсійності пошукових запитів для App Store optimization (ASO) і тим самим оптимізувати опис додатку та органічну видачу в App Store.
  • Можливість розширення семантичного ядра для ASO за допомогою BroadMatch або SearchMatch. Apple допоможе знайти пошукові запити, які можна використовувати в ASO для безкоштовної видачі.
  • Отримання якісних та цільових інсталлів: установки в ASA дорожчі, проте вони більш релевантні. ASA працює за принципом пошукових кампаній в Google або інших пошукових систем, тобто зі сформованим попитом. Відповідно до запиту користувача буде показуватися реклама додатку. Середній коефіцієнт конверсій – 50%. LTV користувача з ASA буде довшим.
  • Можливість забрати трафік конкурентів: можна таргетуватися на ключові слова пов’язані з брендами конкурентів.
  • Захист власного бренду: завжди показуватися на першій позиції по брендовим запитам, щоб клієнти не йшли до конкурентів.

Особливості роботи з Apple Search Ads

  • Основний таргетинг – ключові слова. Також можна таргетуватися на пристрої (iPhone, iPad), ГЕО (тільки країни), соціально-демографічні характеристики, час та аудиторії додатку.
  • Для того, щоб отримати доступ до кабінету потрібно мати Apple ID.
  • Креативи формуються на основі інформації з додатка.
  • Для запуску Apple Search Ads необхідно мати доступ до App Store Connect, щоб прив’язати додаток до кабінету Apple Search.
  • Оплата відбувається за CPT (середня ціна за клік на оголошення). Можна також оптимізувати та задавати CPA (середня ціна за встановлення додатку).
  • В кабінеті доступний тільки один варіант оплати – платіжна картка. Ми можемо запропонувати здійснювати оплату за допомогою банківських платежів у національній валюті.

Бенчмарки по ASA у розрізі регіонів та категорій можна подивитися за посиланням.

Дізнатися детальніше про Apple Search можна за посиланням.

В залежності від задач компанії ми готуємо прогнози, надаємо доступ в рекламний кабінет, консультуємо, допомагаємо з налаштуванням або беремо повну відповідальність за просування мобільного додатку за допомогою Apple Search.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023