Інструменти

Apple Search Ads – інструмент для просування мобільних додатків в App Store

MixDigital Team
24 Червня, 2020

Apple Search Ads (ASA) – це інструмент для просування мобільних додатків в App Store по ключовим словам (запитам користувачів).

Інсталли в ASA частіше за все будуть обходитися дорожче, ніж у Facebook Ads та Google Ads. Також там суттєво менше трафіку, проте ASA має ряд інших переваг, а саме:

  • В першу чергу, це джерело цінних даних – можливість отримати дані по конверсійності пошукових запитів для App Store optimization (ASO) і тим самим оптимізувати опис додатку та органічну видачу в App Store.
  • Можливість розширення семантичного ядра для ASO за допомогою BroadMatch або SearchMatch. Apple допоможе знайти пошукові запити, які можна використовувати в ASO для безкоштовної видачі.
  • Отримання якісних та цільових інсталлів: установки в ASA дорожчі, проте вони більш релевантні. ASA працює за принципом пошукових кампаній в Google або інших пошукових систем, тобто зі сформованим попитом. Відповідно до запиту користувача буде показуватися реклама додатку. Середній коефіцієнт конверсій – 50%. LTV користувача з ASA буде довшим.
  • Можливість забрати трафік конкурентів: можна таргетуватися на ключові слова пов’язані з брендами конкурентів.
  • Захист власного бренду: завжди показуватися на першій позиції по брендовим запитам, щоб клієнти не йшли до конкурентів.

Особливості роботи з Apple Search Ads

  • Основний таргетинг – ключові слова. Також можна таргетуватися на пристрої (iPhone, iPad), ГЕО (тільки країни), соціально-демографічні характеристики, час та аудиторії додатку.
  • Для того, щоб отримати доступ до кабінету потрібно мати Apple ID.
  • Креативи формуються на основі інформації з додатка.
  • Для запуску Apple Search Ads необхідно мати доступ до App Store Connect, щоб прив’язати додаток до кабінету Apple Search.
  • Оплата відбувається за CPT (середня ціна за клік на оголошення). Можна також оптимізувати та задавати CPA (середня ціна за встановлення додатку).
  • В кабінеті доступний тільки один варіант оплати – платіжна картка. Ми можемо запропонувати здійснювати оплату за допомогою банківських платежів у національній валюті.

Бенчмарки по ASA у розрізі регіонів та категорій можна подивитися за посиланням.

Дізнатися детальніше про Apple Search можна за посиланням.

В залежності від задач компанії ми готуємо прогнози, надаємо доступ в рекламний кабінет, консультуємо, допомагаємо з налаштуванням або беремо повну відповідальність за просування мобільного додатку за допомогою Apple Search.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021