Новини

10 навичок аккаунт-менеджера в сучасній digital агенції

MixDigital Team
2 Березня, 2020

Аккаунт-менеджер – це сполучна ланка між клієнтом та співробітниками digital агенції.

Спілкуючись зі спеціалістом клієнт робить висновок щодо рівня професіоналізму всієї команди агенції. Хороший менеджер захищає інтереси клієнта перед колегами, несе відповідальність за результати рекламних активностей та особисто контролює процеси, які відбуваються на всіх етапах взаємодії. Починаючи з брифу та закінчуючи постбай звітом після закінчення рекламної кампанії.

Ділимося з вами 10 ключовими навичками, якими необхідно володіти аккаунт-менеджеру в сучасній digital агенції.

Розуміти потреби та цілі клієнта

Для первинного розуміння задач клієнта незамінним інструментом є бриф. Проте, буває так, що коректно заповнити бриф для клієнта непосильна задача, оскільки він точно не знає що необхідно саме для його бізнесу. На цьому етапі на допомогу приходить аккаунт-менеджер, який знає, як допомогти визначити ціль клієнта та вірно донести її колегам для подальшого опрацювання.

Ставити чіткі задачі

Ставити задачі колегам та вести спілкування по проєкту краще за все у спеціальній системі управління проєктами. Ми, наприклад, використовуємо Worksection.

Для аккаунт-менеджера важливо чітко та зрозуміло формувати думки, надавати спеціалістам саме ту інформацію, яка потрібна для їх ефективної роботи. Хороший аккаунт-менеджер поважає час колег та являється певним фільтром інформації для обох сторін.

Ставитись до клієнта з повагою

Повага проявляється у простих речах:

  • якщо обіцяти, то обов’язково виконувати;
  • попереджати про можливі ризики ще до початку роботи;
  • оперативно повідомляти про всі зміни;
  • пропонувати варіанти вирішення.

Вміти грамотно розподіляти час 

Робота аккаунтом передбачає багато задач, які потрібно вирішувати швидко та ефективно. Важливо виділяти пріоритетні задачі та виконувати їх поетапно: одну за одною. Пам’ятати, що намагаючись виконати одночасно декілька задач складно досягти найвищого результату. А ось на ефективності такий підхід може відбитися негативно.

Плануючи свій час аккаунт-менеджер розуміє, що протягом дня обов’язково будуть нові завдання, які потребують оперативного рішення. На такі задачі варто заздалегідь виділити час.

Розбиратися в інформації

Бриф, медіаплан або звіт – аккаунт-менеджер зобов’язаний вивчити інформацію, яку відправляє клієнту. Якщо інформацію готував інший фахівець і аккаунт-менеджер має питання, важливо їх уточнити до того, як відправити лист клієнту.

Викреслити слово «не знаю» в діалозі з клієнтом

Інтернет-реклама розвивається дуже динамічно і стежити за всіма змінами вкрай складно. Тому це нормально, коли аккаунт-менеджер не завжди може швидко відповісти на питання. Але у нього за спиною стоїть команда сильних фахівців, професіоналів своєї справи. Саме тому для аккаунта дуже важливо знати кому адресувати те чи інше питання.

У таких ситуаціях менеджер уточнює інформацію і повертається до клієнта з повною коректною відповіддю.

Вміти побудовувати роботу над проєктом

Під кожну задачу необхідний різний рівень залучення конкретних фахівців. Важливо ще на початковому етапі взаємодії з клієнтом правильно побудувати внутрішні процеси всередині команди. Якщо проєкт великий, бажано мінімум раз в тиждень збиратися командою та обговорювати у кого які виникають питання і що можна поліпшити. Такий досвід допоможе підтримувати максимальне залучення команди й передбачати можливі ризики.

Бути проактивним

Хороший аккаунт-менеджер – проактивний аккаунт-менеджер. Це той, хто проявляє ініціативу, з інтересом реагує на нові завдання, готовий приймати рішення і брати на себе відповідальність, розбиратися в ситуації, не робити поспішних висновків.

Бути відповідальним, часом навіть педантичним

Працюючи з великими бюджетами, дуже важливо все уважно перевіряти. При підготовці до запуску рекламної кампанії може бути кілька версій медіапланів, креативів. Ставлячи завдання, перш за все варто переконатися чи точно це саме той файл або матеріал, який погодив клієнт. Якщо є сумніви або відповідь клієнта неоднозначна, потрібно відправити підсумкові матеріали в листі, попередити, що саме їх ми беремо в роботу.

Запускати робочий процес варто тільки після підтвердження на пошту. Не потрібно боятися уточнювати подібні питання, оскільки неточність може коштувати не тільки грошових ресурсів клієнта, а й вплинути на репутацію агенції.

Бути відкритим для нового

Хороший аккаунт-менеджер завжди в курсі останніх новинок та інструментів в digital. Найбільш прогресивні клієнти, яких з кожним роком все більше, готові пробувати нове, бути одними з перших на ринку. Хороший аккаунт знає свого клієнта і знає, що йому цікаво. Digital достить динамічний, тому наші аккаунт-менеджери постійно навчаються та вдосконалюють свої навички!

Щоб дізнаватися більше про те, як працює сучасна digital агенція і які фахівці за що відповідають, підписуйтесь на наш блог і розсилку.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини
    “Кожен бізнес, який може бути корисний, має працювати”: робота клієнтів MixDigital у воєнний час

    Зранку 24 лютого наші робочі чати мерехтіли повідомленнями. Питання про те, хто де знаходиться і чи в безпеці чергувались із...

    1 Квiтня, 2022
    Новини
    Як проводити тендер на Performance-кампанію

    Напрямок Performance-маркетингу в Digital активно зростає й розвивається. Performance-маркетинг націлений на дію користувача, яка може бути чітко виміряна. Коли з’являються...

    12 Січень, 2022
    Новини
    Замість висновків року: говоримо з людьми

    Поміж підсумків, висновків і результатів іноді губиться найважливіше. Вирішили не складати переліків досягнень, не збирати річні новинні звіти, а поговорили...

    28 Грудня, 2021