Інструменти

Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

Останні записи

Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в...

9 Серпня, 2021

Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари...

28 Липня, 2021

Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі,...

8 Липня, 2021

    Дізнаватися про новини

    Новини

    Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

    Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies. Ми не...

    17 Червня, 2021

    Як вивести відомого українського виробника в діджитал: рекламна кампанія соусів ТМ “Руна”

    Наш клієнт, ПрАТ “Луцьк Фудз” вже понад 20 років виробляє томатні соуси та пасту, гірчицю та аджику, столовий та натуральний...

    11 Червня, 2021
    Новини

    Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

    Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане...

    31 Травня, 2021