Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

Останні записи

Новини

Міграція населення України під час війни

Початок повномасштабної війни 24 лютого призвів до переміщення населення як всередині країни, так і за її межами. За 4 місяці...

13 Липня, 2022
Новини

Настрої українців і поведінка в інтернеті під час повномасштабної війни

З дня російського вторгнення минуло 3 місяці. За цей час змінились умови нашого життя, настрої, споживацькі можливості. Ми більше читали/дивились...

25 Травня, 2022

Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

10 Травня, 2022

    Дізнаватися про новини

    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Новини

    “Кожен бізнес, який може бути корисний, має працювати”: робота клієнтів MixDigital у воєнний час

    Зранку 24 лютого наші робочі чати мерехтіли повідомленнями. Питання про те, хто де знаходиться і чи в безпеці чергувались із...

    1 Квiтня, 2022
    Сервіси

    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022