Інструменти

Google Analytics 4: як підготуватись і перейти на нову аналітику

З 1 липня 2023 року ресурси Universal Analytics припиняють обробляти нові запити. Вже зібрана інформація буде доступною упродовж як мінімум...

Останні записи

Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

4 Серпня, 2022
Новини

Міграція населення України під час війни

Початок повномасштабної війни 24 лютого призвів до переміщення населення як всередині країни, так і за її межами. За 4 місяці...

13 Липня, 2022
Новини

Настрої українців і поведінка в інтернеті під час повномасштабної війни

З дня російського вторгнення минуло 3 місяці. За цей час змінились умови нашого життя, настрої, споживацькі можливості. Ми більше читали/дивились...

25 Травня, 2022

    Дізнаватися про новини

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022

    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Новини

    “Кожен бізнес, який може бути корисний, має працювати”: робота клієнтів MixDigital у воєнний час

    Зранку 24 лютого наші робочі чати мерехтіли повідомленнями. Питання про те, хто де знаходиться і чи в безпеці чергувались із...

    1 Квiтня, 2022