F*ch it: як ми вивели на ринок новий бренд за 2 місяці

На ринку електронних девайсів для паління, здається, є все. Прилади усіх можливих форм і розмірів, з рідинами й стіками, дешевші...

Останні записи

Як ми розповіли країні про доставку ліків разом з “Укрпоштою”

На початку 2020 “Укрпошта” прогнозувала обсяги роботи на рік. Очікували на зростання B2B й B2C відправлень, планували рекламні кампанії, тендерні...

5 Січень, 2021
Новини

Зміни — це ми: як минув 2020 для MixDigital

Певно, нікого не здивуємо, якщо скажемо, що на початку 2020 мали зовсім інші очікування. На цьому можна було б і...

29 Грудня, 2020
Сервіси

Програматик: як це працює

Щойно користувач подумає про товар — він вже біля дверей. Про таке сервісне та рекламне майбутнє можемо лише здогадуватись (та,...

24 Грудня, 2020

    Дізнаватися про новини

    Як ми популяризували раннє бронювання турів разом з TUI

    Пам‘ятаєте часи, коли можна було планувати відпочинок заздалегідь? Саме тоді ми встигли попрацювати з туроператором TUI. Сподіваємось, скоро знову зможемо...

    17 Грудня, 2020
    Сервіси

    Грають усі: як просувати бренд серед геймерів

    Рівень пройдено — (пропустити рекламу) — наступний рівень. Приблизно так виглядає шлях геймера. Іноді реклама з‘являється посередині рівня. Повідомлення переглянуто,...

    15 Грудня, 2020
    Сервіси

    Прийшов, побачив, порівняв: як запустити A/B тестування

    “Старий варіант логотипу набрид. Шрифт на кнопці занадто дрібний. Та й домашню сторінку час переробляти”, — думаєте ви, коли заходите...

    9 Грудня, 2020